Raar zeg, ik heb daar nog ooit voor gewerkt en het adres zou dan gewoon gelijk verwijderd moeten worden uit de lijst.
Ik heb ‘m ook al meerdere keren ingevuld maar lijkt niet te werken.
Opsparen en retour sturen zonder postzegels?
Toevallig dit al ontvangen van ze? Bij mij is het na het opsturen van de code eindelijk opgelost.
Mail klacht Spotta
Beste melder,
We vinden het heel vervelend dat er opnieuw ongewenst bezorging op uw adres heeft plaatsgevonden.
De melding wordt nu opgepakt door ons regioteam. Het regioteam zal de bezorger aanspreken en officieel waarschuwen.
We gaan ervan uit dat het aanspreken en waarschuwen voldoende is om het drukwerk niet opnieuw te bezorgen op uw adres.
Wij verwachten dat de bezorger de instructies omtrent het stickerbeleid zal volgen.
Op elk folderpakket dat wij verspreiden staat in het plastic een code afgedrukt.
Met deze code kunnen wij achterhalen welke bezorger hiervoor verantwoordelijk is.
Indien mogelijk, zouden wij deze code graag van u ontvangen.
Waar vindt u de code?
De code begint met één of twee nullen, met daaropvolgend zes getallen.
De code is afgedrukt in dunne grijze inkt en heeft een omvang van ongeveer één bij drie centimeter (klein dus).
De code is te vinden aan de platte zijde van het pakket waar het plastic is dicht geseald.
De code is het meest zichtbaar wanneer u een wit A4 vel in het pakket schuift of het plastic van de folders afhaalt, om het vervolgens tegen een lichte achtergrond aan te houden.
Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip.
U kunt op een snelle en eenvoudige wijze een melding doen via: Spotta | Melding over bezorgen
Vermeld bij de communicatie altijd het klachtnummer: cxxxxx
Muggenbulten
Ik weet niet wat er dit jaar ineens voor terrormuggen hier zitten maar ik ben echt helemaal lek geprikt. Worden ook meteen van die hele plakkaten. Heb dit nog nooit zo erg gehad. En gewoon niks lijkt te werken tegen die krengen
Ff anti histamine tabletje slikken, dan zijn ze bij mij zo weg.
Of als je dat niet in huis hebt nu, dan ff iets uit de vriezer er zo lang als je het kan hebben erop laten, helpt ook.
Ja en daarna niks gehoord. Ik krijg ook vaak lege mails waar dan het antwoord in zou moeten staan op m’n klacht denk ik? Ik heb het adres ook al afgemeld maar volgens mij was dat alleen voor als je geen nee nee sticker hebt ofzo.
Heb nu dus een heel boze mail gestuurd (doe ik echt nooit, maar na twee jaar…) en als we volgende week weer krijgen dan bel ik wel. Maar dit is dus altijd een zondagse irritatie want een dag later ben ik het weer vergeten en vergeet ik te bellen.
Ik heb pistache groene wandelschoenen gekocht en nu heb ik ze behandeld met leather wax en zijn ze gewoon donkergroen/grijs/bruin haha stom!!!
Ik heb pas op een verjaardag naturel chips met aioli gegeten. Nu heb ik zin in naturel chips met aioli. Maar ik heb geen aioli en de winkel is dicht.
Knoflook en mayonaise wel in huis?
Nee geen knoflook (anders was het een goede oplossing wel!)
Ik heb altijd van die zakjes in huis om zelf chipsdips mee te maken
Ik heb fake sociaal gedaan door een tekst die chatgpt voor me heeft bedacht in een rouwkaart te schrijven (nadat ik al een uitnodiging had voor de crematie) en nu ben ik nog met terugwerkende kracht uitgenodigd voor de borrel erna en die crematie gaat al al mijn sociale vaardigheden op de proef stellen. Maar dat is mijn straf voor nutteloos ai gebruik
Iemand kwam (tegen betaling) een klusje voor ons doen, iets wat wij zelf fysiek niet voor elkaar krijgen. Diegene heeft de hele tijd gemopperd over we het niet zelf deden en wat stom dit en wat nog stommer dat
Weten we meteen wie we nooit meer ergens voor vragen
Geen knoflook in huis?! Dat is een basisingrediënt!
Ja I know. Ik ga door naar het unsuccessful adulting topic…
Als ik het intyp in FredGTP komt dit eruit als reactie:
Sorry, ik heb al een begrafenis.
Ik heb me laten wijsmaken dat ik een auto accu best wel zelf kan vervangen en dat was delulu want bij elke stap heb ik een nieuw gereedschap nodig en na drie weken en heel veel bezoekjes aan de doehetzelfzaak heb ik het eindelijk opgegeven en pechverhelping gebeld en morgen om 10u komen ze mijn klotewagen wegtakelen
Dus om samen te vatten, ik erger me aan:
- de persoon die me heeft wijsgemaakt dat ik het zelf wel kan (LEUGENS)
- chatgpt die mij alleen instructies en benodigdheden geeft voor de eerstvolgende stap en niet vooruit denkt aan de complicaties die optreden bij die eerstvolgende stap
- mezelf want ik geloofde de persoon die me heeft wijsgemaakt dat ik het zelf wel kan (DELULU)
Ik ben mijn airpods kwijtgeraakt op werk. Heb wel de case nog maar de oortjes zitten er niet meer in en collega’s die nog op kantoor zijn zien ook niks. Kut zeg pfff
Update: ik ben nu onderweg terug naar kantoor met de trein om ze te gaan zoeken
Heb ze!!!
Eindstand kom ik nu net met teveel wijn in mijn systeem terug van deze onverwacht gezellige borrel