Dus eigenlijk is er niks om je aan te ergeren want het valt dus allemaal mee qua kosten ten opzichten van het oude postcode.
Nou ja ik vind het wel irritant dat het steeds duurder wordt en dat ik steeds moet uitzoeken welke het goedkoopste is, want er zijn ook geen goede vergelijkingssites. En het gaat niet om een paar euro’s in de maand. Het ging van 18 naar 36, dus op die oude postcode naar 70, dat is gewoon meer dan onze autoverzekering. Maar nu heb ik een nieuwe verzekering van 20, en bij m’n ouders is die maar 5. Dus het is niet dat ik goedkoop uit ben.
De oude postcode is van 7 jaar geleden ook eigenlijk irrelevant, ik wilde gewoon checken hoe het zou verschillen en dit was de eerste postcode die ik kon bedenken.
Ik heb die fiets nu drie jaar en al vier verschillende verzekeringen gehad.
Ik zou vooral goed kijken wat je na die jaren überhaupt nog uitgekeerd krijgt. Of zich dat nog wel loont. Aanschafwaarde stopt meestal na 3 jaar op de meeste fietsverzekeringen volgens mij.
Maar dan woonde je eerst iig op een plek waar veel fietsen gejat werden ![]()
Ja het is het nog wel waard, had ik ook al gecheckt.
En ja de grap is dat onze autoverzekering daar eerst goedkoper was, dus wel veel fietsen gejat/beschadigd en weinig auto’s en hier is het dus andersom.
Wat een heftige prijzen. Ik heb net gekeken en voor de electrische bakfiets betalen we ruim 10 euro per maand en mijn nieuwe electrische fiets nog geen 12 euro per maand. En dat in de twee na grootste stad van Nederland.
(En ja we wonen nu aan de rand van de stad, maar toen ik in het centrum woonde was het niet herl erg verschillend ofzo).
Welke verzekeraar, ben nu ook wel benieuwd
Ik zit gewoon bij de ANWB ![]()
Ik zie al vanaf dit bericht op tegen de update en vandaag uitgevoerd en Jezus wat zijn die iconen lelijk.
Erg he! Ben er nog steeds niet aan gewend
Ik dacht ik pas via themas de iconen aan, maar toen kregen alle andere icoontjes een kader eromheen en dat was nog lelijker.
Ik moest vanmiddag de YouTube kids app unlocken en dan krijg je een rekensommetje van YouTube, in mijn geval 7 x 8 en ik was er echt van overtuiiiiiiiigd dat het 42 was maar da was nie zo.
56=7x8 → 5678, zo onthou ik het

Sorry ik ben echt tyfusdom en kan echt niet rekenen, maar heb je dan voor elke som zo’n ezelsbruggetje onthouden of is dit heel toevallig alleen deze
Op 1 of andere manier vind ik dit ook de moeilijkste om te onthouden ofzo, moet elke keer weer echt rekenen wat het is terwijl de andere wel zijn blijven hangen
Ik moet hier steeds weer aan denken! Wil je delen hoe dit afgelopen is? Ik hoop dat hij inmiddels toch is komen opdagen…
Ik zit weer onder de fucking muggenbulten en het enige dat helpt is ze kapot krabben.
En ik snap muggen ook niet. Prik gewoon 1 keer goed ipv 5 keer ![]()
Aan de kinderen die nu (00:23) nog steeds aan het buitenspelen zijn?? Is toch niet normaal
What the hell? Zijn het echt kinderen?
Ben er niet voor uit bed gegaan want mn bed ligt veel te lekker maar qua stemmen zou ik ze 12-14 schatten ofzo? Vakantie is hier al wel begonnen maar dan nog vind ik het niet normaal haha. Ze hebben paar minuten na het plaatsen van mijn bericht wel uitgebreid afscheid genomen van elkaar dus het is nu stil ![]()