Waar erger je je aan? #19

Maar wel heel cool dat je het gewoon geprobeerd hebt!

1 like

Je hebt chatgpt gevraagd hoe je je accu vervangt? Badass :joy:

5 likes

Waar lagen ze?

Omg ik heb zon matt sleeps matras en dacht vandaag ok ga ff die hoes wassen maar omg het is zoooooo moeilijk om dat matras weer erin te krijgen en dat matras is ZO ZWAAR kon het bijna niet alleen terug op mn bed krijgen door mn smalle gang echt een vreselijke ervaring

1 like

Haha ja in combinatie met youtube-video’s! Chatgpt is handig omdat het model je begrijpt zonder terminologie. Ik bedoel, als ik niet weet hoe een accuklem heet, kan ik ook niet googlen hoe ik een accuklem moet vervangen.

Andere ergernis: mijn telefoonabo zat bij mijn vorige werkgever en daar werk ik dus niet meer. De procedure is dat je dan op prepaid gezet wordt. Nu heeft mijn provider mijn simkaart geblokkeerd omdat ik ā€œmezelf niet geĆÆdentificeerd hebā€. En alle mogelijke manieren om je te identificeren, daar heb je dus een actieve simkaart voor nodig… Hoe fucking debiel is dat nu??!

En ik kon vandaag ook niet even naar de winkel rijden om het te laten fixen want mijn auto is naar de kloten natuurlijk hahaha :sob:

3 likes

Gewoon op het bureau :joy: maar ik had gezegd dat ik dacht dat ze op de grond lagen, dus de zoeker heeft niet de connectie gelegd dat deze het wel eens zouden kunnen zijn

Wel heel blij mee, want ik was eigenlijk al vergeten hoe genant duur deze zijn

7 likes

Volgens mij ben ik opgelicht door een schilderbedrijf dat ik via Werkspot heb ingeschakeld en ik voel me zó stom en dom erdoor. Ik heb al meer dan €1000 aanbetaald (er kwam meerdere keren wat bij, ook een signaal natuurlijk) en hij zou morgen langskomen maar eerder vandaag zei hij dat dat waarschijnlijk niet ging lukken en nu krijg ik 0 reactie meer. Ik voel me echt stom want ik had al eerder mijn vraagtekens maar hij was me ook heel erg aan het victim blamen toen ik wat vragen stelde over extra kosten etc. Misschien vergis ik me en komt het gewoon goed maar ik heb er geen goed gevoel bij.

8 likes

Dit soort bedrijven zijn ook wel notoir slecht in communicatie. Gebaseerd op mijn eigen ervaringen (nauwelijks reageren en dan wel opeens onaangekondigd langskomen etc) is er nog hoop!

14 likes

Ik hoop ook dat het goed komt, maar al zoveel moeten aanbetalen lijkt me ook geen heel goed teken…

2 likes

Heel vervelend maar ik vrees ook dat dit niet pluis is. Heb meerdere klussen door mensen van werkspot laten doen en betaal altijd achteraf na de klus. Iedereen met wie ik heb gewerkt stelde dit zelf ook gewoon voor.

3 likes

Dat alle herfstmeuk alweer in de winkels komt te liggen en dat iedereen dus weer opeens alles moet kopen want omggg oranje en pompoen vorm, een kaars, een schaal, een dekentje, een dienblad etc. Alsof alle items die in de voorgaande jaren al aangeschaft zijn nog niet genoeg is en er alleen maar meer meer meer gekocht moet worden

45 likes

Ik snap ook niet waar mensen de zin vandaan halen om hun huis elk seizoen anders te versieren/decoreren. Ik vind het voor kerst nog leuk maar daar houdt het ook op

14 likes

Ja maar ook: waar laat je het allemaal? Heb je een hele berging georganiseerd op seizoen ofzo? Een soort mini action in huis

15 likes

Ik wil een afspraak maken bij de huisarts en je kunt binnen een bepaalde tijd daarvoor bellen, ik belde vandaag 10 minuten na die begintijd en toen zei het bandje ā€œalle plaatsen in de wachtrij en voor de terugbelverzoeken zitten vol, probeer het de eerstvolgende werkdag weer.ā€ 🫠

1 like

ik heb hetzelfde met servies en tafeldingen
heb afgelopen jaar bij overlijden van mn moeder het kerst-tafelkleed, de paas-broodmand etc. gekregen en ik ga 100% vergeten dat dat iets is wat ik tegen die tijd van zolder moet halen :melting_face:

kan het net zo goed gelijk weggooien maar ja memories

–
tevens ergernis: het is koud op kantoor en ik had een vestje mee maar die stinkt blijkbaar naar zweet want lang niet aangehad dus nu zit ik in mn tshirt te kleumen

1 like

Help ik zit in een pechspiraal, de sloebers zijn niet komen opdagen want ik pakte de telefoon niet op. Ja jongens mijn simkaart is geblokkeerd :joy: :sob: Ik zat niet zomaar een half uur lang voor het raam te wachten :sob:

Zo meteen poging twee :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik val nog wel eens voor halloweenmeuk, maar ik gebruik mn pompoen mokken het hele jaar door. Voor alle andere seizoensmeuk ben ik niet gevoelig, maar het gothic tienermeisje in mij is nooit helemaal verdwenen.

2 likes

Nou maar hopen dat waar je last van hebt ook echt kan wachten tot de volgende werkdag. Wat een gedoe.

Ja dat sowieso hoor! Ze hebben een keuzemenu en optie 1 is medische spoed dus als er echt iets is kies je daar gewoon voor, al denk ik dat er op een gegeven moment ook mensen gewoon voor optie 1 kiezen omdat ze geen zin hebben om het morgen weer te gaan proberen.

1 like

Ik vind het echt misleiding dat er dan op thuisbezorgd staat 25-40 minuten en zodra je besteld hebt ā€˜bedankt. Je bestelling is er over 3739393303 minuten’. :rage::triumph:

18 likes