Waar erger je je aan? #19

25-30 minuten is het gemiddelde. Als een thuisbezorgd bestelling binnenkomt kan het restaurant 3 keuzes maken, bijv 20 30 en 40 minuten. Meestal klikken ze op de langste tijd, want als het dan eerder komt ben jij blij

Nou, dit duurde uiteindelijk 2 uur. Er staan ook veel hogere bezorgtijden in de rest van de lijst dus dan hadden ze dat maar aan moeten klikken.

Ze krijgen drie opties dus je kan niet hoger kiezen dan dat er staat. Wel vervelend zeg!

1 like

Dat klopt niet want ik heb vaak genoeg gehad dat er direct 55 minuten stond. Tevens kunnen ze er ook altijd direct minuten opgooien en de tijd aanpassen.
Dat was iig zo bij het restaurant waar ik heb gewerkt!

Oh, bij de restaurants waar ik heb gewerkt klopt het wel zoals ik zeg. Misschien dat het dan anders is geworden!

Mijn bank is overgenomen door een duurzamere bank en dat vind ik helemaal fantastisch maar transacties gaan nu ook ineens met een linksdraaiend bij maanlicht gezaaid geitenwollensok tempo. Minder leuk

8 likes

Dat Utrecht (nog) niet aan zee ligt. Het is zo chill om gewoon ff naar het strand te fietsen maar dat kan hier niet, moet je in plaats daarvan in een veendrek gaan zwemmen, echt balen.

14 likes

Oh haha ik kraak de nederlandse zee altijd zo erg af tegen buitenlanders. Het is toch ook een gore vieze zee vol kwallen?

2 likes

Ik zag net iemand op Instagram deze bikini linken, maar dit model heeft de bikini toch helemaal niet aan en dit lijkt echt gephotoshopt. Ik was niet van plan hem te molen, maar erger me hier zo aan. De Wehkamp doet dat soms ook.

5 likes

Ik dacht eerst dat het misschien alleen de print / kleur was dat gephotoshopt was maar heel raar inderdaad.

2 likes

Zijn die bandjes in paint gemaakt??

24 likes

Ja daar lijkt het wel op :rofl: en blijkbaar kopen mensen het alsnog

4 likes

Even met een fohn bij de gletsjers gaan staan dan is het vast zo geregeld

Ik heb zoo’n heftige oorontsteking ben er al 4 dagen echt ziek van. Druppels gekregen maar werken niet, morgen hopelijk aan de antibiotica. Naproxen als snoepjes genomen maar het helpt vrijwel niet ik word heeleemaal gek van dat volle gevoel en het vocht dat eruit loopt maar vooral die continue stekende pijn omg.

Wat worden sommige mannen toch kut als ze een vriendin krijgen/hebben tov het contact voordat ze een relatie hadden.

1 like

Ik kan op zich best prima fileparkeren als ik zegmaar zelf aan de wegkant zit (en de passagierskant dus tegen de stoep aan zit). Alleen nu willen ze van mijn straat een eenrichtingsweg maken waardoor ik precies andersom moet gaan fileparkeren en dat kan ik niet đŸ„čđŸ„č

3 likes

Heel herkenbaar, helaas. Een vriend van mij is gewoon van de aardbodem verdwenen, die mag niet meer met andere vrouwen afspreken van zijn nieuwe vriendin :rage: :roll_eyes:

Sowieso bizar, zij is getrouwd met een andere man, open relatie en alles, alleen die vriend van mij mag dus niet eens vriendschappelijk meer met andere vrouwen omgaan terwijl zij nog vier nachten per week met haar echtgenoot in bed ligt. Echt te krom voor woorden, en dat weet die vriend ook, maar liefde maakt blind en zo :face_with_diagonal_mouth:

1 like

Ah dat is zo kut!
Heb toen dat in mijn oude straat gebeurde s avonds laat een paar keer rondjes gereden en in alle rust op ‘moeilijke’ plekken geoefend met inparkeren.
Denk als je zoiets doet dat blijkt dat je het ook gewoon prima kan, maar net een kleine confidence boost nodig hebt!

4 likes

We waren net in een broodjeszaak en ik bestelde een broodje gehaktbal (ff edit omdat ik dus wel een bepaald beleg had gekozen). Die vrouw keek me heel lang zwijgend aan voordat ze dan eindelijk vroeg: welk soort broodje?
Ik: wit.
Staart ze me weer in alle stilte aan. ‘Komt er nog iets bij?’ vroeg ze eindelijk.

Ik haat het als mensen dit doen, beetje interactie is wel fijn.

7 likes

Hahaha zo’n vent kun je toch ook niet serieus nemen dan?

Huh je bent in een broodjeszaak met waarschijnlijk meer dan 30 soorten broodjes op het menu en jij vraagt “een broodje graag”? :joy: Ik kies de kant van de vrouw!!

5 likes