Dat ik net voor de 2e x in een maand tijd wordt onder gescheten door een kut duif
Brengt geluk!
Ik hoop t maar, deze had namelijk echt iets verkeerd gegeten denk ik ![]()
Ik heb serieus al meer dan 3 weken geleden perzikken gekocht en ze zijn nog steeds keihard wtf
Waar heb je ze bewaard?
Inmiddels op 3 verschillende plekken haha heb ze zelfs buiten in de zon gezet. Ik vrees dat ze nooit rijp worden. Nu liggen ze gewoon in een schaal binnen.
Owh haha nee dan ligt het daar niet aan. Als je ze direct in de koelkast legt rijpen ze vaak slecht verder, maar dat is niet aan de orde ![]()
Ik heb wel eens gehoord als je bananen bij onrijp fruit legt, het dan sneller rijp wordt. Kan je eventueel nog proberen.
Dacht dat dat appels waren ipv bananen
Oja dit zegt mijn 60+ collega ook na haar cracker met smakeloze kaas. En dan in de middag steekt ze stiekem nog 3 plakken ontbijtkoek in dr mik.
En dan tegen mijn lunch zeggen: zoooooo jij neemt het er wel van he?!
Oooh ik haat dit, hou je sneren bij je Marie Louise en laat mij normaal lunchen
Het zijn zowel appels als bananen haha (en nog wel meer fruitsoorten). Die bevatten allemaal meer ethyleengas en daardoor rijpen ze zelf sneller en kunnen ze ander fruit laten rijpen.
Dat heb ik best vaak met perzikken, echt jammer. Die worden ook niet meer rijp dan, dat gaat echt van onrijp naar beschimmeld!
Ja jammer idd maar waar ik me vooral over verbaas is dat ze dus zeker 3 weken al liggen! Niet rijp, het is alsof je in een appel bijt en nog steeds niet beschimmeld. Ben nu benieuwd hoelang dat nog gaat duren.
Ik heb een soort body dysmorphia dat ik mezelf er in de spiegel echt goed uit vind zien maar als iemand anders een foto of filmpje van me maakt (per ongeluk of geposeerd) dat ik vind dat ik er als een takke trol uit zie. Ik doe altijd maar alsof ik die ‘lekkere’ versie van hoe ik het zie ben, maar best bang dat mensen naar die trol versie moeten kijken. En dat zou eigenlijk geen hol uit moeten maken
Ik was hier vorig jaar best onzeker over maar het heeft volgens mij ook met de type camera’s te maken die telefoons tegenwoordig hebben, die kunnen best een distorted beeld geven.
Ja dit, zo heb je ook heel fotogenieke mensen die er in het echt weer heel anders uit zien.
Ik heb foto’s gewoon opgegeven. Ik ben niet fotogeniek, kan me geen houding geven, 9/10 ogen dicht…
Jullie zijn, net als ik, de maan, daarvan is de schoonheid ook niet op beeld te vangen ![]()
![]()
Hahaha ![]()
![]()