Nu niet meer nee, helaas. Had het niet verwacht van hem, maar ja
Ik stond in de appie en de reguliere kassa is niet open. Er staat ook een bordje op de band met dat mensen de zelfscan moeten gebruiken ivm personele bezetting.
Een mevrouw zet gewoon haar spullen op die band, schuift dat bordje opzij en loopt naar een medewerker toe met het verzoek of ze even achter de kassa kan zitten zodat zij dr boodschappen kan afrekenen.
Ik was al klaar, maar hoorde de medewerker zeggen dat het niet kon. Dus ben benieuwd of die mevrouw alles van de band af gehaald heeft
Maar hoe kun je zo zijn, bordje was echt duidelijk en die kassa zat niemand achter en dat poortje was dicht.
Misschien had ze alleen contant geld?
Het klinkt evengoed wel vervelend trouwens.
Maar het is toch ook belachelijk dat er geen normale kassa open is? Als je veel boodschappen hebt, vind ik de zelfscan ook geen doen hoor. En bijv ouderen vinden een normale kassa ook gewoon fijner. De Dirk bij mij in de buurt doet de normale kassa nu ook standaard dicht, maar als ik veel boodschappen heb, vraag ik aan een medewerker of ik alsnog daar mag afrekenen en dan komt er wel iemand.
Nee ik zei een broodje gehaktbal.
En ja dan kun je toch direkt vragen welk soort brood ipv me een minuut aan te staren xD
Barbamama schreef toch al dit? Kunnen ze ook weinig aan doen lijkt meā¦
Maar hing dit dan al bij de ingang? Vind het anders wel gaar als je alleen cash hebt en er bij de kassa pas achter komt
Het klinkt niet alsof dat voor die entitlede dame die het bordje aan de kant schoof en eiste dat iemand haar boodschappen aan een kassa afrekende verschil had gemaakt. Sowieso zijn er anno 2025 lijkt me heel erg weinig mensen die niet een telefoon op zak hebben waar ze mee kunnen betalen als cash niet gaat. Zelfs hier in Duitsland zie ik in de supermarkt zelden mensen met cash betalen en dat wil wat zeggen
Ook een zelfscan ergernis. In āmijnā Delhaize (of allemaal?) kun je aan de zelfscan ineens alleen nog afrekenen als je een klantenkaart hebt. Dus als je niet al koopgegevens te grabbel wilt geven moet je veel langer aanschuiven aan de bemande kassaās.
Ja dat heb ik gelezen, persoonlijk vind ik āpersonele onderbezettingā geen excuus. Dan is er maar 1 iemand minder aan het vakkenvullen ofzo, dat diegene achter de kassa zit (of daarvoor opgeroepen wordt als het nodig is). Maar goed, mijn ergernis is dan ook supermarkten die geen normale kassaās open hebben .
Lang niet alle vakkenvullers kunnen zomaar de kassa overnemen
Nee maar over het algemeen is er vaak wel iemand die van een andere afdeling het even kan overnemen. Die hebben vaak een algemene code om in te loggen. En zo moeilijk is kassa werk nou ook weer niet. Servicebalie is anders. Daar moet je meer doen dan alleen scannen en laten betalen.
Zou je hier niet gewoon met cash bij de zelfscan kunnen betalen? Kan hier in de AH wel.
Hier ook bij een paar albert heijns maar niet alle filialen!
Ja dat is echt kut hoor. Laatst had ik toevallig mn pinpas niet mee en de app op mn tel werkt niet altijd. Kon ik dus mooi naar aan andere supermarkt. Zou ik echt erg vinden als dat bij mijn oma oid zou gebeuren
Deze albert heijn heeft een zelfscan kassa waar je ook met brief en contant geld kan betalen? Dus dat lijkt me imo niet het probleem.
Niet overal
Ah check! Maar dat kon ik niet direct uit je eerste post opmaken, niet elke ap heeft dat zoals @Luzarl zegt
Oh, in de buurt waar ik woon en een paar dorpen er om heen hebben dit wel, dus ik ging er even van uit dat dit vanzelfsprekend was.
Dat de tram zoān dom tringeltje heeft ipv een echte toeter. Als je in een auto zit en muziek aan hebt staan dan hoor je dat toch niet goed.
En er zijn echt aardig wat automobilisten die wel even denken nog snel voor de tram langs te kunnen. Lekker 3 seconden tijd besparen. Tot je het een keer niet haalt, en je wint het echt niet van een tram.