Ik heb echt een speciale hekel aan mensen die met dit soort mindset dingen komen, ga ergens anders blij doen en laat mij met rust
Ik denk toch dat je door je mindset te veranderen anders kan kijken naar deze mensen en kan zien hoe waardevol deze kijk op het leven is
Ik blijf volhouden tot het bittere () eind!
En terecht hoor haha.
Dat de neuzen van mijn Adidas Spezials zo nat worden wanneer het buiten nat is. Op een één of andere manier schop je druppeltjes omhoog die dan op de neus komen tijdens het lopen. En ik haat natte sokken.
Ik heb dat ook met mijn puma sneakers van suède. Echt irritant. Gelukkig helpt het insprayen van mijn schoenen wel goed
De yoghurt-framboos! En de vanille is ook heel erg lekker.
Die Basic Fit rugtas, hij is zoooo lelijk.
Maar echt iedereeeeeen heeft dit ding? Is dit een superchille rugzak ofzo? Want echt mooi istie ook niet.
Gratis en seintje dat je echt sport aan de wereld.
Lollige nieuwjaarswensen. “Mag het nog hihaho nou we doen het maar he!!!”
Ik hecht er gewoon totaal geen waarde aan denk ik. Ik ben vandaag op werk ook iedereen voorbij gelopen zonder de beste wensen te zeggen. Met al mijn collega’s heb ik eind januari iedereen een keer gehad.
Klink echt als een soort nieuwjaars grinch
Ik heb vorige week mijn hand verbrand. De schade valt wel mee en alles geneest. Maar nu jeukt mijn pink zo erg. Wil er het liefst aan krabben
dat mensen het op social media nog steeds hebben over de kleuren van die tering lelijke jurk 10 jaar geleden
Het heeft zelfs een Wikipedia pagina
Overigens zit de man achter deze foto in de gevangenis. Voor poging tot moord op zijn vrouw
Die yoghurt-framboos is inderdaad heel goed! Cheesecake ook
Ik wou grommelen dat dit nooit al 10 jaar oud kan zijn maar toen bedacht ik me dat over drie maanden we al kunnen zeggen dat corona vijf jaar geleden begon
Bedenk me door dit bericht dat geen van mijn collega’s (okee, eentje die een beetje vertwijfeld in het algemeen riep: Nouja, de beste wensen he) met nieuwjaarswensen gekomen is.
Love it!
Ik denk dat ik zo zelf maar m’n galblaas eruit ruk.
Nacht nummer 3 op de bank door die pleuris galsteenaanvallen.
Oef dat is echt rot, die heb ik ook gehad. Sterkte, hopelijk is het weg nu. Is er al een operatie gepland bij jou? Ik ben 5 jaar geleden helper en heb gelukkig nooit meer die aanvallen gehad.