Waar erger je je aan? #19

Mijn bril loopt gelijk aan de onderkant van mijn wenkbrauwen, en daardoor zit er soms wimperzweet op mijn bril. Als mijn bril veel hoger zou zitten, zouden mijn wimpers continu heel die bril voor maken :face_vomiting: Kan me niet voorstellen dat dat prettig is.

Of misschien heb ik overmatig veel wenkbrauwzweet natuurlijk.

1 like

Ik heb net Whatsapp geüpdate en ik vind het echt kut! Alle chats in communities staan ineens allemaal los van elkaar ipv in de community. Júist het fijne aan communities is dat die chats bij elkaar stonden en niet mijn chat-pagina vervuilden. Pfff

2 likes

Er loopt een kat in de eetzaal van mijn hotel. Dat is geen combinatie die werkt voor mij.

3 likes

Dat mijn huisartsenpraktijk zo slecht bereikbaar is. “Op dit moment zijn we met ochtendpauze”, bel je even later: “op dit moment is de assistente bezig met andere werkzaamheden”, daarna “op dit moment zijn we met lunchpauze” :woozy_face: :woozy_face:

Ik wil gewoon een simpele doorverwijzing pfff

4 likes

Kan dat niet gewoon via een e-consult dan?

3 likes

Ja dit!! Zo vervelend

Mijn nieuwe huisartspraktijk doet alleen inschrijvingen via een geprint formulier wat je alleen tussen 12 en 2 kunt ophalen en weer inleveren. Digitaal is niks mogelijk. Het is me na bijna 3 maanden eindelijk gelukt om dat te regelen :partying_face:

2 likes

Ik snap deze ergernis! Ik kom net terug van vakantie en ik vul de ergernis aan met slecht passende bikinitops. Ik heb weer ZO veel mensen gezien met de verkeerde maat top waardoor ze ondersteuning missen en dan maar de bandjes gigantisch aansnoeren waardoor de rugband bijna tot in hun nek zit. Lelijk.

lingerie-majouline-beha-onderband-zit-veel-te-ruim

32 likes

Dit doen ze ook altijd bij Sydney Sweeney, zoveel budget voor een film maar niet voor een goede bikini.

11 likes

Dat wanneer iemand in een rolstoel zit mensen tegen die persoon gaan praten alsof die persoon ook meteen verstandelijk beperkt is. Net rondje winkelcentrum en weer paar keer gehoord.

6 likes

Ik zette net mijn zonnebril op in de auto en moest aan deze post denken. Ik ben opgelucht te kunnen rapporteren dat mijn wangen mijn bril niet raken wanneer ik lach.

3 likes

Of mensen praten tegen diegene die duwt over de persoon in de rolstoel. Echt fantastisch, voel me dan zo onzichtbaar.

4 likes

Ooh dat is ook echt niet okee! Snap dat je je dan onzichtbaar voelt

1 like

Ik ben de lopende naast de rolstoel en ik erger me hier dood aan, ik doe ook vaak of ik doof ben als ze mijn man negeren als hij wat vraagt en ze mij antwoord geven

7 likes

Als apothekersassistent vind ik dit ook zo vervelend. Bij sommige praktijken is dan de intercollegiale lijn dan ook uit. Maar wat is dan spoed? Ik vind dat heel lastig inschatten. Laatst had ik zelfs een apotheek(dus niet eens huisarts) die alleen telefonisch bereikbaar was tussen 10 en half 12 en tussen 2 en 3. En geen optie voor spoed, alleen voor terugbelafspraak.

3 likes

Recruiters op LinkedIn :clown_face: en hoe ontzettend gestandaardiseerd en onpersoonlijk ze te werk gaan.

Ik snap dat ze hun werk doen, maar ik heb er nu weer eentje met wie ik twee jaar geleden al eens een gesprek heb gehad voor een functie waar ik toen heel enthousiast over was. Toen hij wist dat ik zwanger was, heb ik nooit meer wat gehoord. Ook niet toen ik er zelf nog eens naar vroeg. Ik snap dat het niet ideaal is om iemand aan te nemen die zwanger is, maar laat in ieder geval iets weten.

Nu stuurt diezelfde recruiter me weer een bericht, in een nieuwe gesprek ook met een heel standaard slijmverhaal over waarom ik volgens hem de ideale kandidaat ben.

Heb hem screenshots van het gesprek twee jaar geleden gestuurd als antwoord :joy:

73 likes

ohhhh ben heel benieuwd of hij nog gaat reageren hahah

4 likes

Aangezien hij me twee jaar geleden ook geghost heeft, ga ik uit van niet. Het stomme is dat het bedrijf me nog steeds leuk lijkt en het is in mijn nieuwe woonplaats dus het wekt wel mijn interesse. Ik schat de kans ook best groot dat hij het toen helemaal niet doorgezet heeft naar het bedrijf dus dat zij van niks weten.

Als hij niet reageert, neem ik gewoon rechtstreeks contact met ze op.

19 likes

Gewoon doen hoor, sowieso, je bent niet meer zwanger en grijp je kans zou ik zeggen

4 likes

Ik vind het zo irritant dat bijna iedereen op social media ChatGPT gebruikt voor hun teksten bij foto’s en video’s. Ik heb het idee dat ik de hele tijd hetzelfde aan het lezen ben, niks authentieks meer aan.

20 likes

Dat als ik in whatsapp een nummer opsla als contact, dat contact dan niet automatisch tussen de contacten op mijn iphone komt te staan. Dat was voorheen wel. Nu moet je ze dus echt via contactenopslaan, heel irritant

4 likes