We zitten sinds gisteravond zonder wifi en nu valt dat wel vaker 10 minuten uit maar het is er nu nog niet en dan merk je pas hoeveel dingen er tegenwoordig draaien op de wifi (hier tot het deurslot aan toe)
Jij doet het inderdaad veel beter. Als je nu nog de kip laat staan ben je helemaal perfect en kan niemand ooit nog iets op je aan te merken hebben.
Trek het je niet zo aan en rij nog een rondje in je Lada.
Meid, denk om je bloeddruk.
Live a little
Ik probeer zonder te overdrijven al weken een bankrekening op te zeggen en er is elke keer iets. Eerst moest ik ook de creditcard opzeggen (10 werkdagen verwerkingstijd), daarna had de bank storing en nu moet ik maximaal 9 werkdagen wachten voordat een reservering is verwerkt? Het is bijna makkelijker om een bank op te richten dan je rekening bij de ING op te zeggen
Regel 1: laat je nooit opnaaien door boomers.
Toch toppie dat ze naast het vliegen niet ook nog benzine rijden
Ik ben weer te laat he
Hahah je hebt echt niks gemist hoor. Gewoon een rant over dat mensen in de omgeving continu lopen op te scheppen dat ze een elektrisch auto hebben en dat de kleinkinderen hun dankbaar zijn. Terwijl ze wel vliegen etc.
En poster een benzine auto heeft, maar nooit vliegt, maar beperkt vlees eet etc.
Het was weer een leuke humble brag
Heel account verwijderen om dit?
Haha jeetje dat is lekker extreem na een beetje hybride tegengas.
*Bio vlees
Heb geen biologische popcorn, sorry
besefte zich waarschijnlijk dat chronisch online zijn ook bakken energie slurpt
Oh ja excuus hahah
Ugh ik vier morgen m’n verjaardag en ben nu al 6x naar de supermarkt geweest met de fiets om alles in te slaan want de helft was er steeds niet of was ik weer vergeten of kon ik niet in 1x dragen volgens mij heb ik nu wel alles maarja
OMG niet dus heb meel gekocht ipv bloem lol
Ronde 7 here we go
Hoeveel mensen komen er dan? En gewoon lekker makkelijk doen, joh! Of komt Willie langs?