Waar erger je je aan? #19

Dat ik een nieuwe epilator wil want die van mij is flut geworden, volgens mij inmiddels ook meer dan 10 jaar oud dus het kan denk ik ook wel. Maar ik meen mij te herinneren dat ik vroeger kon filteren op pincetten maar ook op het mm aan haartje dat ze konden ‘’ oppakken ‘’. Maar ik vind dat mm stukje nu nergens snel genoeg terug waardoor ik steeds m’n zoektocht staak.

2 likes

Het wordt nog mooier… mn vader komt nu zaterdag met een kutsmoes deze kant, helpen met iets wat ook prima later kan. Dus ik til zaterdag geen kast. En ik weet dat het geen zin heeft om de discussie aan te gaan, dus laat ik het maar.

1 like

Ik word echt moeeeee van al het relatieleed in mn omgeving. Ineens zit iedereen in crisis/een affaire/is nooit gelukkig geweest/gaat scheiden. Ik luister en steun waar ik kan (en met liefde want heb die steun zelf ook gekregen) maar icm mn eigen relatiecrisis die net achter de rug is, is al die ‘zwaarte’ best veel. Ik heb echt zin in een luchtigere fase

11 likes

Mensen die nog steeeeeds dingen posten als:
“Italie wat was je mooi!”
“Disneyland wat was je leuk!”
Echt zo ontzettend dom en het stopt maar niet.

29 likes

Utrecht ik ben in je!

19 likes

Tomorrowland was :fire::fire::fire:

6 likes

Aan losse onderlakens die eigenlijk net te klein zijn voor het bed waardoor je om de dag helemaal opnieuw dat spul om het matras staat te vouwen

6 likes

Omg wat rot je ouders willen je helpen :kissing_smiling_eyes:

9 likes

Ik vind het echt niet erg dat ze komen helpen, heb al vaker hier mijn waardering daarover uitgesproken, maar het is soms ook best vermoeiend als je al bijna 8 maanden hoort dat je niks mag doen, terwijl het prima dingen zijn die ik nog kan doen.

6 likes

Too soon :sob:

4 likes

same hier. Ook mensen met jonge kinderen, richting de 40?

1 like

Als je weet dat ze zo reageren, waarom vertel je die dingen dan nog? Als je zelf vind dat je het wel kan. Oprechte vraag trouwens.

4 likes

Dat Kinderkleding op Vinted opgedeeld is in jongens- en meisjeskleding. Ik zoek gewoon een regenboogwinterjas, een groene tuinbroek, oranje laarzen, en ik moet bij beide categorieën zoeken.

10 likes

Omdat ik niet alles vertel, maar ze ook dingen zien. Nogmaals, ik waardeer de hulp enorm en zou soms niet weten hoe de kinderkamer af moet zonder hulp, maar als ze hier dan zijn en ze zien dat een kast verplaatst moet worden, is meteen de conclusie dat ik dat niet kan/mag. En dat we het er vervolgens over hebben, is omdat mijn vader gister zo lief was om nog wat te komen verven in huis en ik weet dat hij dan alleen die kast gaat verplaatsen, terwijl dat op dat moment nog niet kan.

Edit: het gaat op voorhand trouwens al: Je gaat niet alleen/zelf de kamer verven hoor, die trap ga je echt niet meer lakken etc. Dus zonder dat ik überhaupt wat zeg, begint het al. Dus ja, ik heb voor nu maar dus de tactiek als ze er niet zijn doe ik de dingen gewoon die nog lukken en als ze er bij zijn doe ik ze niet. Maar vind het gewoon irritant dat ik nu zo buitenspel gezet word, daar kan ik gewoon niet zo goed tegen. Zeker omdat ik iemand ben die normaal alles zelf doet en ineens dingen uit handen moet geven. Ga ik gewoon niet zo goed op en dan zeker niet op deze manier.

6 likes

Was ik al bang voor sry

1 like

Je kan in de zoekbalk intypen wat je zoekt en dan wel filteren op maat en kleur maar niet op categorie. Dan krijg je voor beide te zien.

2 likes

Ja klopt, maar voor mijn gevoel is dat toch omslachtiger zoeken!

Weer een Kobo plus ergenis
De app heeft al mn e- en luisterboeken uit mn account gegooid

1 like

Gewoon ineens? Ik heb echt een minuut geleden gesynchroniseerd en dit lijkt em zo kut!

Hoop dat ze toch ineens terug komen!

Ik heb van mijn vriend 1.5 jaar geleden een koptelefoon gekregen die ik niet wilde. Had al jaren een Bose, wilde weer een Bose. Maar dit was zogenaamd beter. Het rotding is voor de derde(!!!) keer in 1.5 jaar kapot, elke keer weer sturen ze hem op voor reparatie en ben ik hem een maand kwijt. Ik kan hem niet verkopen want hij gaat toch weer kapot en het kost allemaal tijd en energie. Stoort me zo dat ze niet gewoon een deel van het geld terug geven.

1 like