Waar erger je je aan? #19

Na 6 rondes supermarkt komt dit advies misschien wat laat

15 likes

Nou ja, ze wilt al de 7e doen dus de 8e zal ook wel komen :joy:

Hahahahaha ja nu heb ik al zoveel moeite gedaan nu ga ik alles maken ook
Ik hoop het bij 7 te houden en ben begonnen met bakken :pray:
4 taarten ga ik maken

3 likes

Oeh wat ga je allemaal maken? Ik ben volgende week jarig en zoek nog wat inspiratie!

1 like
  • kardemom/citroen/rozenwater cake
  • rumrozijnen tulband
  • abrikozen crumble
  • cupcakes met mascarpone frosting en versiersels
46 likes

Het is toch ook leuk om je vrienden/familie te trakteren

7 likes

Nee kaasblokjes met vlaggetjes zul je serveren!1!

8 likes

Maar niet om 35x naar de supermarkt te gaan op een zaterdag

3 likes

Ja maar als je 80% van de ingrediënten in huis hebt moet je wel nog een keer/keren gaan. Anders kan je alles weggooien.

2 likes

Ja en ik vind het bakken zelf ook leuk en heb vakantie dus 't maakt allemaal wat minder uit

Maargoed alles is inmiddels gebakken :cowboy_hat_face: morgen de finishing touch

19 likes

Ik heb zin om te snacken maar echt niets in huis wat voldoet aan de behoefte. Heb uit verveling wat snoepjes (mehh),chips (was al iets te lang open dus ook mehh) en fruit (was niet helemaal rijp dus ook een misser) gegeten maar nogsteeds trek en de winkels zijn dicht

1 like

Oh zo irritant is dat ja! Dat zijn van die momenten dat ik wel eens om middernacht koekjes ga bakken om maar aan die behoefte te voldoen.

3 likes

Dat is een goed plan. Ik had ook geen roomboter meer. Wel nog een pak pepernotenmix waar alleen water bij moet, dat ging me te ver :laughing:

2 likes

mijn GOD die “vriendschap” tussen halina reijn en nicole kidman, zo overdreven weer

elke poep en scheet tussen die 2 wordt zo hysterisch uitgemolken, nu ook weer “halina belt nicole zelfs bij persoonlijke problemen/” echt zijn we 14 ofzo
pardon doe normaal

16 likes

Haha waar kom je dit tegen?

2 likes

Dry january entered LinkedIn :yawning_face:

10 likes

OMG IK VOND KOEKJESDEEG IN DE VRIEZER!! Helemaal vergeten dat ik dat had. Dus gister alsnog koekjes gebakken voor mn avondsnack en een belangrijke les geleerd dat er altijd koekjesdeeg in de vriezer moet liggen.

35 likes

Vreselijk vind ik dat. Al moet ik zeggen dat ik het nu wel ga gebruiken als smoesje voor een paar feestjes.

2 likes

Haha geweldig, koekjesdeeg in de vriezer is echt zo handig. Ook als je maar 1 koekje wil bijvoorbeeld ipv 12.
Mooie vondst. :heart:

6 likes

Nee dit is mij onbekend.

81 likes