Dat mijn tandartspraktijk zo moeilijk doet om dossier met foto’s vrij te geven. Argument = u snapt de tandartstaal toch niet
Daar moeten ze echt gauw mee kappen
De volgende keer ga ik het idd per koekje invriezen. Nu had ik 1 grote deegbal, was eigenlijk taartdeeg maar je kunt er ook koekjes van maken.
Ik had heel lang kleine blokjes brownie in de vriezer maar die zijn op helaas. Moet aankomende week maar even nieuwe batches gaan bakken van alles.
Oo Nice. Je zou je deeg ook met een klein stukje bakpapier van elkaar kunnen scheiden als je ze invriest. Dan kan je bv makkelijker een kleine batch maken als je trek hebt
Sorry maar ik vind dit soort te korte pony’s echt zo irritant
Zonder die pony is het ook echt gewoon een hele knappe vrouw maar ik kan nu alleen nog maar naar die stomme pony kijken
Ja, vind het heel Belgisch en Spaans, op de een of andere manier. Wie is t?
Hannah Hoekstra
Aloy van Horizon Zero Dawn
Ja hier ging het een tijdje terug over, dit is dus óf een Duits/Berlijnse pony of een Spaanse alto pony
Spock vibes
Oh echt haha, mooi wel dat t een algemene connotatie is.
Ik ken niemand in België met zo’n frou, Berlijn en Spanje zijn koploper haha
Of de pony van mijn dochter als ik te skeer ben om daarvoor naar de kapper te gaan🤣
Nee ik niet
Dacht Lula
Ja de Spaanse alto pony is een begrip onder mijn vriendinnen (nadat eentje er een liet knippen)
Inmiddels ook bekend als de Baskische pony
Die wind? Ik dacht echt even dat mijn kind weg zou waaien en dat dacht ze zelf ook
Ik vind die pony haar juist wel leuk staan, ipv dat dertien in een dozijn sluik haar