Waar erger je je aan? #19

Dat mijn tandartspraktijk zo moeilijk doet om dossier met foto’s vrij te geven. Argument = u snapt de tandartstaal toch niet

1 like

Daar moeten ze echt gauw mee kappen

5 likes

De volgende keer ga ik het idd per koekje invriezen. Nu had ik 1 grote deegbal, was eigenlijk taartdeeg maar je kunt er ook koekjes van maken.
Ik had heel lang kleine blokjes brownie in de vriezer maar die zijn op helaas. Moet aankomende week maar even nieuwe batches gaan bakken van alles.

2 likes

Oo Nice. Je zou je deeg ook met een klein stukje bakpapier van elkaar kunnen scheiden als je ze invriest. Dan kan je bv makkelijker een kleine batch maken als je trek hebt :relaxed:

2 likes

Sorry maar ik vind dit soort te korte pony’s echt zo irritant

Zonder die pony is het ook echt gewoon een hele knappe vrouw maar ik kan nu alleen nog maar naar die stomme pony kijken

52 likes

Ja, vind het heel Belgisch en Spaans, op de een of andere manier. Wie is t?

5 likes

Hannah Hoekstra

2 likes

Aloy van Horizon Zero Dawn

5 likes

Ja hier ging het een tijdje terug over, dit is dus óf een Duits/Berlijnse pony of een Spaanse alto pony

6 likes

Spock vibes

4 likes

Oh echt haha, mooi wel dat t een algemene connotatie is.

5 likes

Haha ja ook nooit eerder op gelet totdat volgens mij @Zemraluani jij toch? erover begon

2 likes

hahahah ja ik moet daar ook telkens aan denken nu, vgm was dat @Zemraluani

oh spuit 11

1 like

Ik ken niemand in België met zo’n frou, Berlijn en Spanje zijn koploper haha

Of de pony van mijn dochter als ik te skeer ben om daarvoor naar de kapper te gaan🤣

14 likes

Ja en @grace geloof ik ook!

2 likes

Nee ik niet

Dacht Lula

4 likes

Ja de Spaanse alto pony is een begrip onder mijn vriendinnen (nadat eentje er een liet knippen)

Inmiddels ook bekend als de Baskische pony

14 likes

Die wind? Ik dacht echt even dat mijn kind weg zou waaien en dat dacht ze zelf ook :grimacing:

10 likes

Ik vind die pony haar juist wel leuk staan, ipv dat dertien in een dozijn sluik haar

9 likes