Waar erger je je aan? #19

Ja, ik ken(de) wat mensen uit Gent die dat hadden. Misschien is het dus eerder Gents dan Belgisch.

4 likes

De geitenwollensokkenmensen van Gent ja haha

2 likes

De volgende zin is: ‘U krijgt de gegevens te zien die over uzelf gaan, zoals uitslagen van onderzoeken en operatieverslagen.’

De enige uitzondering is als de privacy van demand anders wordt geschaad. In jullie polikliniek maken jullie kennelijk een andere afweging, maar dat betekent niet dat iemand er geen recht op heeft. Het is ook niet aan jullie om te besluiten wat een patiënt wel of niet begrijpt, misschien wil die het wel even doornemen iemand uit zijn omgeving die het wél snapt omdat ie twijfels heeft over de behandeling oid.

8 likes

Rokende junkies in de lift bij de metro. Sta je dan met je kinderwagen :triumph::triumph::triumph:

2 likes

De toxic 00’s die terug zijn als je sommige sterren ziet? :sob:

7 likes

Mijn kind is wel eens weggewaaid :sob::joy: Belandde een paar meter verderop ongedeerd. Dus beter vasthouden ja!

20 likes

Mijn moeder is vanmiddag zo omgewaaid op de fiets. Zielig :pleading_face:

4 likes

Dat is schrikken voor haar. Is ze met de schrik er vanaf gekomen?

1 like

Omg hahaha. Dat zou ik echt bizar vinden :sob::joy:

6 likes

Ja, gelukkig wel!

3 likes

Ja was het ook! Ik liet even zijn hand los omdat hij een stok wilde pakken, toen werd hij gegrepen door de wind :sweat_smile:
Het is nu zeker anderhalf jaar later, maar hij herinnert mij er nog elke keer aan als het waait.

12 likes

Ik heb wel ooit gehad dat m’n fiets weg waaide maar je kind is wel next level. Dat was jaren geleden met code rood. Je kon gewoon echt niet fietsen dus ik liep met de fiets aan de hand en toen ineens kwam er een rukwind en die greep m’n fiets dus die wielen waren gewoon helemaal horizontaal naast mij in de lucht ipv verticaal op de grond terwijl ik dat stuur probeerde vast te houden. Het leek wel een tekenfilm.

15 likes

Ik heb de hele dag al dat stomme draaimolen liedje van Squid Game in mijn hoofd zitten. En dan is ie even eruit, kom je wel weer een reel tegen op Instagram waar het in zit.

8 likes

Omg dat heb ik ook gehad haha. Ik liep toen ook naast een paar flatgebouwen dus nog extra wind. Mijn fiets zweefde gewoon boven mijn hoofd. Had toen een sollicitatiegesprek ben dus naar huis gegaan en ben zonder fiets gaan lopen(wel aangenomen toen)

3 likes

Hsha bij deze verhalen moet ik altijd denken aan de forummer waarbij haar oma bijna wegwaaide en zich vasthield aan een lantaarnpaal (?) totdat haar moeder haar oma kwam redden.

12 likes

Jaaa over zo’n plein kan ik me herinneren

1 like

Hahahaha ja die

5 likes

De schaal van Beaufort heeft ook een speciale categorie voor ‘kinderen waaien om’:

57 likes

Omg hahahah ik heb vandaag ook met mijn kind aan een hand en een paal aan een andere hand gestaan :joy: benieuwd of ik binnenkort op dumpert te vinden ben

14 likes

Ik ben zo ooit als kind bij mn moeder van de fiets afgewaaid/gevallen. En ze fietste dus door :joy::sob:. Zat ik daar tussen de velden. (Uiteindelijk had ze het wel door).

22 likes