Ik ben inmiddels drie weken ziekig en vanmorgen de huisarts gebeld voor de klachten en toen was ik opeens bijna een spoedgeval en nu heb ik extra stress om die afspraak en ben bang dat ik me aanstel en overdrijf. Zo kut dit allemaal.
Geen stress voor de afspraak hebben, hier is de huisarts juist voor!
Veel beterschap!
hahahha omg ik vond dat ook zo grappig
ik weet ook nog dat ik die dag een housewarming had afgezegd (vgm was dat deze storm) omdat ik twee uur heen en twee uur terug moest reizen met code rood en die persoon was ook echt tering boos en zei âik zou persoonlijk het risico wel nemen voor mân vriendenâ echt zo dramatisch ahahah
Ongerelateerd aan mensen in de wind maar ik moet nog best vaak lachen om deze foto:
Ooooh ja zo heftig was dat haha, goed dat het goed is afgelopen daardoor is die foto wel droog inderdaad
Goede gripkracht wel
Ik was die dag ondanks alles alsnog naar school in Amsterdam gegaan met het OV. Ik ben niet meer thuisgekomen die dag, dus maar goed dat je niet gegaan bent toen haha
âDaar hangt Sofie van 8â
Hahahahha kon zo het begin van een Annie M.G. Schmidt liedje zijn.
Dankjewel.
Het was âgelukkigâ niet niks maar een longontsteking dus heb antibiotica nu.
Laat maar los
zeiden va en de sluiswacht
Ik dacht het niet riep Sophie
Mijn handen plakken allemachtig
Ik blijf hier gewoon hangen
Al word ik achtentachtig
Dat ik al een tijd bij een overbelaste huisartsenpraktijk zit (heb bijvoorbeeld al 1.5 jaar geen vaste huisarts) en ze om de druk te verlagen op alle contactmanieren je eerst verwijzen naar online. En online krijg je altijd zoân domme tool met een lichaam waarop je moet aanvinken wat je hebt en de uitkomst is nagenoeg altijd dat je niet naar de huisarts hoeft??
Aan de persoon die onze container (die aan de weg staat) zojuist volgooide met afval.
Bedoel je moetiknaardedokter.nl?
Ja en dat dan geĂŻntegreerd in hun eigen omgeving.
Als je weet waar die woont gewoon voor zn voordeur dumpen. Denk dat de boodschap dan wel duidelijk is zonder direct conflict.
Mijn buurman heeft dat ook een paar keer ongevraagd gedaan. Ik was zo kinderachtig zijn grijze container weer vol bij zijn huis te zetten net voordat ze hem konden legen.
Ik weet helaas niet wie het heeft gedaan.
Letterlijk net wakker uit de nachtdienst en kijk uit het raam en zie het voor mân ogen gebeuren.
Persoon was al gevlogen voordat ik buiten stond.
How wat een dystopische kutsite is dat, ik wist niet dat we al zo dicht bij de natte droom van big tech zitten om alles over te geven aan hen.
Maar wordt de container geleegd dat ie aan de straat staat of betalen jullie per kilo
Wordt geleegd. Hij stond er ook nog maar net.
Lol lijkt me juist recept voor een direct conflict.