Waar erger je je aan? #19

Ik verkoop iets wat best wel gewild is en ik dacht met goede bedoelingen eerst even in mijn kennissenkring te polsen. Spijt! Wat kunnen mensen toch inhalige aasgieren zijn. Van alle kanten wordt er aan mij getrokken en op mij ingepraat om het gratis te geven. Vaak doen ze dan eerst quasi verbaasd dat ik er geld voor wil als ik mijn prijs noem.
Lig nu zelfs wakker door vervelende discussies die ik vandaag heb moeten voeren en maar in mijn hoofd blijven hangen. Had nooit verwacht dat deze mensen zo’n nare kant hadden :frown:

11 likes

Lag lekker te slapen totdat mijn man begon te snurken. In eerste instantie een por gegeven, hij draait zich om en snurkt vrolijk verder. Nu lig ik klaarwakker en hij slaapt gewoon verder.

Ik ben nu vooral heel benieuwd wat het is omdat mensen zo reageren haha

20 likes

Mijn ijzeren(!!!) nagelvijl van de Action is na drie keer gebruiken helemaal glad. :woozy_face: De gemiddelde kartonnen vijl gaat ongeveer vijf keer zo lang mee, ughl.

2 likes

Moraal van dit verhaal, koop die bende niet.

5 likes

Ja eh nouja, het is niet alsof de nagelvijl een product is waar je veel kwaliteitsverschil in zou verwachten. Ik snap wat je zegt hoor, maar het alternatief was een merkloos exemplaar van de supermarkt.

1 like

Dit. Want het drinken wat dus op die dop zit beland telkens na 1 slok ergens op mijn neus/wang/jas/broek :+1:
En eraf trekken gaat ook niet want én het zit super goed vast én dan zit alles onder

24 likes

Een rietje meenemen?

Het zijn waardeloze flessen om zo uit te drinken inderdaad

2 likes

Ja ik kan dus alleen maar dit soort flesjes drinken als ik mn joggingpak aanheb. :rage:

5 likes

Ik ook en wat dus zoveel emotie daarbij kan oproepen

4 likes

En als je de dop er probeert af te draaien? Meestal lukt het mij dan wel om die ondingen eraf te krijgen.

2 likes

Dat ik net het geniale idee had om wat voorste plukken in mn haar uit te dunnen met zo’n uitdunschaar maar ik denk ik een te klein plukje heb gepakt waardoor die gewoon half afgeknipt is :smiling_face_with_tear: Het blend wel dus je ziet het niet echt maar toch hoezo verneuk ik mezelf altijd zo

3 likes

Ik dacht dat er nog een volle bus pringles in de kast stond, dat folietje zat er nog op. Pak ik hem, heeft mijn vriend hem al 3 kwart leeggegeten…
Echt een teleurstelling, scheur gewoon die folie er af zodat ik weet dat hij al aangebroken is.

8 likes

Ik zoek een nieuwe (staande) lamp, en alles wat ik vind is superlelijk, teringsaai, of kneiterduur :cry:

2 likes

Waar is dit flesje van? Zo’n drink ontbijt? Want daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Yfood?

1 like

Had het expres niet genoemd, maar het is duur. Laten we zeggen dat die mensen lijken te verwachten dat ik een exclusieve designertas gratis weggeef. Als zij zo makkelijk over het weggeven van dergelijke zaken denken, mogen ze eerder mij gaan sponsoren. Dat level van financiële zorgeloosheid heb ik niet

2 likes

Ik dacht dat ik een chille relax yoga les has geboekt maar de docent deed de hele tijd stiekeme buikspieroefeningen erin :rage:

2 likes

Ja maar dan de nep versie van de lidl dus misschien dat het daar aan ligt haha

@stervis helemaal eraf? Dat wil dus niet want dat stukje waar de dop mee vast zit is heel stug dus dat wil niet door/losdraaien

3 likes

Ik ken dit flesje niet, maar mijn truc bij andere soortgelijkaardige doppen is: met het dopje draaien en het er zo afwringen ipv trekken.

3 likes

Deze dekbedovertrek van de Ikea. KOOP HET NIET, laat je niet verleiden door de leuke kleur. Alles wat kut kan zijn aan een dekbedovertrek is kut aan deze
Synthetisch dus zweet en je dekbed glijdt er gewoon uit want die KUT knoopjes gaan heel moeilijk dicht en als ze dicht zijn dan knallen ze met de kleinste beweging open.
Ik heb echt spijt van m’n 23 euro

5 likes