Waar erger je je aan? #19

Breng het terug. Volgens mij heeft IKEA wat dit soort dingen betreft een prima klantenservice.

3 likes

Nee ik heb die van mij al 3x op m’n bed gedaan en gewassen en helemaal verneukt met van die pinnen die je in je dekbed kan pinnen om hem omhoog te houden.

2 likes

Niet de dop rond de fles draaien (en dan die ring die om die fles zit ook eraf krijgen) maar de dop om zn eigen as draaien. Dan breekt dat verbindingsstukje vaak wel

4 likes

Ooh zo ja maar dan drijft dat wat er in de dop zit ook helemaal uit omdat die dop dan “over de kop moet” toch?

3 likes

Ik heb precies dezelfde fout gemaakt :sob:

2 likes

Ja het blijft verder gewoon bagger maar de kans dat het alle kanten op schiet is wel wat kleiner.
De gewone yfood heeft tenminste nog een extra folietje zodat je die dop er veilig af kan rukken

2 likes

Huh ik heb helemaal geen last met dit dekbed. Maar wel heel kut voor jou want anders ys ie echt leuk.

7 likes

Ik heb dit dekbedovertrek ook, en ja de knoopjes gaan wat lastig, maar verder blijft m’n dekbed echt prima zitten.

Ik erger me dood aan dat als ik iets gratis op marktplaats/facebook zet. En mensen berichtje sturen dat ze intresse hebben. En als je dan vraagt wanneer zal je op kunnen halen, ze je opeens compleet negeren. Hallo, hoe moelijk is het om te zeggen sorry, zie er toch van af.

7 likes

sowieso meteen dit al een reden om het niet te kopen

22 likes

Mezelf - ik zei in mijn therapie zonder het echt door te hebben ‘ik zit in mijn healing era’ :face_vomiting:

24 likes

Mood

5 likes

:sparkles: Self love :sparkles:

2 likes

Ah ja dat heeft die van de lidl dus niet. Dat zou inderdaad veel handiger zijn!

2 likes

M’n buurjongen heeft echt supervaak 's avonds laat of begin van de nacht nog muziek aan met echt een heel hele harde bas. Maar ik wist eerst niet zeker of hij het was, en ik was bang dat ik overdreef of dat ik een zeikerd was, dus lange tijd niets van gezegd.

Gisteren dan toch geappt, kwam inderdaad van hem en hij bood gelijk z’n excuses aan, hij ging er op letten. Heel fijne reactie.

En nu staat t weer net zo hard aan? Heeft ie het geheugen van een goudvis ofzo? :cry:

3 likes

Omg precies mijn buurman, ook al jaren hetzelfde gesprek mee en hij doet elke keer alsof hij voor het eerst hoort dat het voor ons superirritant is dat gedreun
In het begin ook allerlei beloftes en inmiddels ontloopt ie ons want hij weet ook wel dat ie fout zit hiermee

1 like

Aan de serie woeste grond. Ik kijk het met mijn vriend, want leuk om de omgeving te zien waar hij is opgegroeid. Maar echt geen 1 verhaallijn wordt fatsoenlijk afgemaakt. In de aflevering die ik vandaag keek moest de trekker weggehaald worden, want stond in de weg voor de koeien. Vervolgens hebben ze bij de trekker een gesprek en lopen ze daarna langs de trekker heen weer weg :tired_face::joy:

5 likes

Het sneeuwt hier heel erg. Wilde via de app van mijn auto de verwarming instellen voor morgenvroeg zodat ik niet hoef te krabben of iets anders waar ik geen zin in heb. Heeft de auto geen internetverbinding en ik lees overal dat veel mensen dat probleem hebben met deze auto. En er is niet echt een oplossing voor.

3 likes

Ik heb een Peugeot. Zelfde gezeik.

1 like

Balen dat het in de sneeuw niet werkt. Maar verder: wat een vette optie in je auto :heart_eyes:

4 likes