Waar erger je je aan? #19

Als je terug verbinding hebt dan moet je dat programmeren voor elke dag. Het neemt niet zoveel batterij en er is geen beter gevoel dan in een verwarmde auto te stappen.

3 likes

Ja dat heb ik ook, maar wilde de tijd aanpassen van 06:30 naar later. Maar denk dat het uberhaupt niet werkt zonder verbinding :weary:

Geen idee eigenlijk. Je bent de eerste die ik erover hoor.

Dat ik tegelijkertijd een hypochonder en een struisvogel ben. Ik heb een gek plekje onder mijn oog dat ook steeds groter werd, dus in mijn hoofd was het natuurlijk huidkanker. Na lange tijd toch maar een foto doorgestuurd naar de huisarts, die zei dat het een schimmel kon zijn en natuurlijk is het ook na twee dagen smeren al lichter geworden.

Maar ondertussen heb ik wel een maand lang gedacht dat het ernstiger was. Waarom ben ik zo??

12 likes

Ik heb letterlijk in m’n hĂ©le huis vloerverwarming, behalve in de badkamer. Zo kut om 's nachts en 's ochtends m’n voeten op die ijskoude tegels te zetten.

3 likes

Hier hebben we wel vloerverwarming in de badkamer maar het trekt niet door de tegels dus je hebt er alsnog niks aan
Er ligt uit armoede een dubbelgevouwen handdoek bij de wastafel zodat je geen kuitkramp krijgt als je er staat

Ik moest vanochtend naar de tandarts en had toen nog niet ontbeten. Ik was vergeten wat er moest gebeuren en kreeg best veel verdoving, ze zeiden al dat het 3 tot 4 uur kon duren voordat het uitgewerkt was en dat ik dan pas mag eten. Ik heb dus mega honger én nog steeds een half verdoofd hoofd

Je kunt er ook pantoffels dragen en in het first-world-problems-topic posten dat je helemaal pantoffels moet dragen in de badkamer?

19 likes

Drinken mag wel? Dan zou ik een breaker halen. Heb je toch wat in je maag.

3 likes

Of leg er een badmat neer (hoef je ook geen handdoek neer te leggen), koop er een aantal dan kunnen ze goed regelmatig in de wasmachine.

15 likes

Ja misschien ook een bijkomend voordeel van mijn mini badkamer maar ik sta letterlijk nooit met m’n blote voeten op de tegels in de badkamer.

6 likes

Een drinkmaaltijd met eventueel een rietje? Ik vind yfood lekker

2 likes

Oh ja ik heb een badmat bij de douche en bij het bad maar niet voor m’n toilet.

Er zal verder wel een reden voor zijn en het is niet een onoverkomelijk probleem?? ik had vanmorgen weer koude voeten, en het lijkt zo onlogisch daar ergerde ik mij aan :woman_shrugging:

3 likes

Iellll een matje bij de wc is ook echt zo smerig

8 likes

Ik kwam vroeger vaak bij een gezin met zowel een matje om de wc als een zachte wc-bril. Was een schoon huis verder, maar ik vond dat als kind al dubbel smerig.

3 likes

Gadverdamme
 Ik krijg meteen een flashback naar die vieze pistache groene hoogpolige matjes bij oma.

1 like

Mensen die zo hard in je hand knijpen bij voorstellen dat het pijn doet.

Ik had net een brandweerman op visite en ommegotttt auuuu.

2 likes

Wat voor pinnen? Klinkt als iets dat ik nodig heb in mn leven

2 likes

Dat doen ze expres. Ik zou de volgende keer heel hard au! roepen en vragen of ze het normaal vinden om zo hard te knijpen?

1 like

Vriendin van mij werkt dus bij de brandweer (kantoor) en ik appte haar gelijk hierover en zij zei ook al dat doen ze allemaal.

Wat een lol zeg
 En ik ben zelf ook vrij groot (1,85) en helemaal niet kleinzerig, maar ik voel het gewoon bijna nog steeds.

1 like