Waar erger je je aan? #19

Maar liever een (te) stevige handdruk dan dat iemand zo’n klam handje in jouw hand legt zonder iets te doen :confounded:

35 likes

Nee, niet als het zeer doet toch. Gewoon normaal doen.

14 likes

Niet onlogisch dat koude voeten vervelend zijn toch. Maar snap niet helemaal hoe het antwoord ipv badmatten ed niet gewoon…pantoffels zijn?

Als ik klaar ben met douchen droog ik eerst mn voeten af en dan stap ik gelijk in mn sloffen. En heb ze sowieso altijd in huis aan, dus geen probleem als ik voor iets anders in de badkamer ben.

Of loopt iedereen hier altijd alleen maar op blote voeten door huis :grimacing:

Edit: oh zie nu pas dat @Nescio ook al met deze baanbrekende oplossing was gekomen

7 likes

Iedereen oplossingen aandragen terwijl die helemaal niet gevraagd worden. Die meid heeft in haar hele huis vloerverwarming behalve op de locatie waar je het vaakst met blote voeten staat namelijk in de badkamer. Dat is toch gewoon ergerlijk los van dat je wel of geen pantoffels aan kan doen. :smiling_face_with_tear:

25 likes

Met klamme groet

6 likes

Even zoeken op dekbed clips/klemmen/pinnen dan vind je allemaal soorten

3 likes

Dat er in deze tijd met alle chatgpt varianten nog geen spraak-naar-tekst app bestaat die zelf aanvoelt waar de punten en komma’s moeten.

8 likes

Maar doe je dit ook boven in de hoeken ofzo? Dat ligt toch niet lekker, of ben ik de enige die vaak de punt van een dekbed bij m’n gezicht heeft liggen.

4 likes

Ik ben net een burrito. Alleen mijn gezicht steekt eruit :joy:

5 likes

Die überhaupt goed werkt? :weary:

2 likes

Auw ja!
En het tegenovergestelde ook: een slap handje. Beeeeeeh.

6 likes

Aan mezelf dat ik zoveel koffie heb gedronken vanochtend en net haast een paniekaanval kreeg in de supermarkt omdat ik echt echt echt slecht tegen caffeine kan… Gotta love ademhalingsoefeningen op het toilet doen :+1:

3 likes

Nou deze voel ik momenteel heel erg. Ik heb een vriendin die zo vaak spraakmemo’s stuurt omdat ze dat makkelijker vind. Ik vind t zoveel fijner om gewoon tekst te krijgen, ben vaak afgeleid met spraakmemo’s en moet dan extra focussen wat er wordt gezegd. Heb t al paar x aangegeven maar ze blijft het doen

3 likes

Mijn schoonvader: “ja daag, ik ga dat ding toch niet elke week wassen” OMG nog erger

1 like

Voor degene die een matje bij de wc vies vinden… hoezo? Je poept of pist toch niet ernaast? En staande pissende mannen bij je thuis had je dan allang moeten africhten; zitten alleen. En het gaat in de was.

Overigens hebben wij er geen. Maar ben weer eens verbaasd.

4 likes

Als je doorspoelt met de bril open spettert er altijd wel iets van water over de rand

7 likes

Nee zo’n ding is gewoon vies.

7 likes

Haha jezus ik vind mensen hier echt extreem snel vies van iets

19 likes

Het is toch gewoon feitelijk vies. Of jij het zelf in huis wilt hebben is iets anders. Zelfde als sponsjes en microvezeldoekjes na een dag gebruik. Doe ermee wat je wilt, maar ranzig is het wel.

7 likes

Neeeeeeeee shaar we gaan hier niet over discussieren. IK VIND mensen hier extreem snel vies van dingen, klaar

14 likes