Waar erger je je aan? #19

Not again

6 likes

Dit forum heeft echt een los hygiëne-topic nodig. Zo dodelijk saaai en iedereen blijft er maar haar plasje overheen doen 🫄

51 likes

I see what you did there :eyes:

18 likes

gadverdamme

3 likes

Mensen die je aanraken als ze iets vertellen. Blijf gewoon met je handjes van me af.
En nu ik zwanger ben ineens een van mijn cliƫnten die dacht even mijn buik aan te raken. How about no.
Nog steeds afblijven, zit ook niet ineens aan jou

24 likes

Ja ik snap niet hoe het kan dat uitgerekend dit ƩƩn van de meest populaire terugkerende onderwerpen is :sob::sob: net als wanneer het gaat over de was doen, dat iedereen dan heel uitgebreid wil reageren hoe die z’n wekelijkse wasjes indeelt en waarom. MYSTERIE

4 likes

Hopelijk beginnen mensen nu niet weer over hun wasjes dankzij jou :wink:

Maar echt, de conclusie is ook altijd dat jij me smetvrezerig vindt en ik vind je gewoon goor. Nou en, moving on.

8 likes

Omfg ik ben voor de 4e! Keer vergeten keukenrol te kopen wtf. Dus zo toch maar terug. Ik snap ook nooit hoe mensen zonder keukenrol kunnen, of die het nooit gebruiken. Maar misschien gebruik ik het juist wel heel veel.

3 likes

Ik zou niet weten wat ik ermee moet eigenlijk, voor het aanrecht gebruik ik een vaatdoek en als ik iets schil doe ik dat boven een bord zodat ik die meteen leeg kan kloppen boven de gft bak

2 likes

Na ik zat me ook ineens af te vragen waarvoor ik het allemaal gebruik. Maar ik denk onbewust toch vaak want ik mis het de hele tijd.

3 likes

Voor als ik bijvoorbeeld iets op de grond mors. Daar wil ik liever niet de vaatdoek of iets voor gebruiken.

7 likes

Hahaha same, ik kan ook niet zonder en weet eigenlijk ook niet waarvoor ik het allemaal gebruik? Behalve als ik van buiten kom en bij thuiskomst direct mijn neus moet snuiten, een wc papiertje is echt niet het zelfde.

3 likes

Oh voor dat soort dingen pak ik een tissue of twee, die staan dan weer wel op tafel

1 like

Ik gebruik keukenpapier als servet en om iets van de grond op te ruimen inderdaad. Mijn vriend gebruikt het ook om schoon mee te maken (ik zelf niet).

3 likes

Oh die gebruik ik dan weer niet haha. Heb ik ook niet überhaupt.

Ik gebruik het best veel tijdens het koken! Om gefrituurde dingen op uit te laten lekken, ingrediƫnten droog te deppen voor ze de oven of pan in gaan, wat olie uit een pan op te nemen als ik er teveel in heb gedaan, even door een pan te halen als ik 'm voor twee dingen achter elkaar gebruik, dat soort dingen

39 likes

Met het risico dat mensen het irritant vinden dat iedereen nu gaat vertellen waar ze keukenrol voor gebruiken, maar komt ie:

• Als ik wat mors, snel weg halen
  • Schoonmaken; spiegel met glasex afnemen, snel de tafel afnemen met aangelengde allereiniger etxlc
  • Als ik een appelschil en geen zin heb om dit boven de prullenbak te doen, gebruik keukenrol
  • Uitlekken van gefrituurd eten
  • Als servet
  • Afvoerputje leeghalen/schoonmaken
  • Handen afvegen tijdens koken
  • Olie verdelen in een ovenschaal

En ik kan nog veel meer bedenken, maar nu geen zin in en tijd voor, haha

23 likes

Ik heb hoofdpijn na mijn nachtdienst en wil gewoon even klagen bij mijn vriend. Hij is in opleiding is tot huisarts en het enige wat hij reageert is ā€˜PCM?’.
JAJA I KNOW dat paracetamol de oplossing is voor alles maar laat me gewoon klagen

38 likes

Typische reactie van een huisarts :joy:

34 likes