Waar erger je je aan? #19

Klinkt alsof ie klaar is voor z’n diploma.

75 likes

Ik had een bon van wehkamp €20 nu moest ik nog €80 bijbetalen. Nu stuur ik wat terug waardoor ik nog steeds een bestelling heb van €50. Je zou zeggen dat ik €20 met mijn bon betaal en €30 van mijn geld, dus €30 terug krijg. Nou mooi niet heb dus mijn bon weer terug gekregen en €10… Echt het hele doel dat ik bij wehkamp bestelde was om van die bon af te zijn… Volgens de klantenservice is dit hun recht, lekker dan.

1 like

Wat kut. Ik zou de rest ook terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen, dan zoeken ze het ook maar lekker uit.

8 likes

Had net een nieuwjaarsborrel en de gebruikte glazen werden alleen even in een teiltje water gedropt voor ze opnieuw ingeschonken werden. Op alle wijnglazen zat lipstick :nauseated_face: No thanks

2 likes

Ben net bijna doodgereden op een kruispunt bij Utrecht Centraal, omdat een auto door rood reed. Het was druk en slecht zicht, maar maar maar het scheelde een fractie.

8 likes

Net een bestelling bij Douglas geplaatst, maar er waren geen leuke samples. Ik wil geen crème, geef me gewoon parfum.

7 likes

Kan gewoon dat ze die er alsnog bij gooien hoor.

1 like

Ik erger me aan verkopers in winkels die wanneer ik om advies vraag zo gelaten/apathisch reageren. Zeker wanneer het om een grotere aankoop (zoals een electrische fiets of een auto) gaat. Geef me gewoon advies?

Net bij de locale fietsenhandel (want ik dacht: Laten we een lokale ondernemer steunen ipv een dozenschuiver op internet) vroeg ik informatie over welke fietsen bij mijn wensen zouden passen.

Sjokt die kerel ongeinteresseerd naar een plek in de winkel: Nou ja deze twee dus.

Vervolgens moest ik echt alle informatie uit 'm sleuren.

Wat is de prijs, zijn er grote verschillen qua specificaties/accu, raden jullie zelf nog 1 van de twee modellen aan, kan dit model met mijn lichaamslengte? En dat steeds het minimale antwoord ontvangen.

Zelfde toen ik een tweedehands auto ging kopen. Ik weet hier niets van af, ik stel dan wel wat advies op prijs. Ipv “Ja kijk maar een beetje rond wat we hebben”.

22 likes

Koop je daar dan ook nog een fiets? Ik zou zin hebben om mijn geld ergens anders uit te geven

10 likes

Lekker ergens anders heen gaan.

8 likes

Mensen die zichzelf uitnodigen bij je thuis. Zo van 'hi ik ben vlakbij je huis ik kom ff langs". Ja eh nee :joy:

15 likes

Een vriendin van mij doet dit. Ik en meerdere gemeenschappelijke vriendinnen wonen midden in het centrum. Dan is ze toevallig even in de stad en belt ze gewoon bij mij en/of anderen aan om ‘lekker spontaan’ op bezoek te komen. Zit daar echt niet op te wachten

5 likes

Ik heb mijn mobiel bijna 5 jaar en hij functioneert echt nog naar alle tevredenheid, maar ik krijg sinds een tijdje een melding van de ABN app dat ik m’n systeem software moet updaten omdat de app anders niet meer werkt. Maar na een rondje Google blijkt dus dat m’n mobiel niet meer wordt geüpdate omdat hij te oud is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja ik woon zegmaar naast de binnenstad, dus dat lijkt voor sommige mensen dan automatisch een uitnodiging? Aan de ene kant snap ik het, aan de andere kant vind ik het zo irritant en zit ik op een monteur te wachten. Dus ik kan ook niet zeggen, ik ben niet thuis.

1 like

Je kan toch zeggen dat het niet uitkomt/je geen zin hebt

10 likes

Ja klopt, moet ik ook doen. Maar vind dat wel lastig.

3 likes

“Hi andere keer weer, komt nu niet goed uit.” Oid. Meer hoef je er niet van te maken. Waarschijnlijk is het voor die ander ook echt geen probleem als ze niet langs kan komen, die bedenkt net zo makkelijk weer spontaan wat anders.

5 likes

Mn vriend is weg vanavond dus dacht goed moment om dan te gaan sporten, ook lekker rustig dan in de sportschool. Maar ik heb nu al geen zin meer 🫠

2 likes

Echt een reden voor een camera deurbel. Even gluren voor je open doet.

Ik vind dit juist echt gezellig en een groot pluspunt van mijn locatie. Dat mensen in de stad zijn en even appen van: joh, zin om zo even een koffie bij jou/ café x etc te doen? En als ik dat niet wil of het komt niet uit zeg je gewoon nee, volgende x.

61 likes