Waar erger je je aan? #19

Nee maar wel de uitleg, namelijk dat waanzinnig veel producten een naam hebben die eigenlijk niet juist is als je de ingrediëntendeclaratie bekijkt.

8 likes

Ik vind het wel grappig dat dit ook echt over een smoothie van de Mcdonalds gaat

3 likes

Bel de Keuringsdienst van Waarde!

4 likes

NEE geef ze niet nog meer

6 likes

Dat bij Videoland de ene keer aflevering 1 vooraan staat en de andere keer de laatste aflevering vooraan staat.

Dubbel kut als er geen nummers bij staan, maar alleen titels.

38 likes

Sowieso die hele app, zo gebruiksonvriendelijk.

18 likes

Normaal plaats ik m’n bestelling bij de appie 1 of 2 avonden vantevoren, ik heb geen vast tijdvak. Maar nu dacht ik laat ik alvast een mandje volgooien zodat ik de zondag voor kerst een tijdvak heb. Vond het echt heel goed vooruit gedacht van mezelf.
Zaten alle tijdvakken van donderdag tot donderdag al vol :smiling_face_with_tear:. Nu komen ze woensdag dus al.

4 likes

Als je een bezorgbundel hebt kan je 2 of 3 weken van te voren al een tijdsvenster reserveren

Ja maar toch alleen als je voor 50€ aan boodschappen hebt? Ik voelde me zo’n succesvolle volwassene en daarna bleek dat ik aanzienlijk minder succesvol was dan een hoop andere volwassenen.

7 likes

Plus het is duurder dan wanneer je iedere keer het goedkoopste tijdslot kiest en ook een weekje niet laat bezorgen.

1 like

Ik deed dan wel eens 10x hetzelfde product in mijn mandje of misschien net zoals @lightbox twee kratten bier en dan later aanpassen

1 like

Ik: ik heb 1000 dingen te doen komende week en moet vandaag echt veel dingen voorbereiden anders verzuip ik
Ook ik: ……zal ik zuurdesembrood maken?

20 likes

M’n vriend heeft me net bijna fysiek tegengehouden om een brooddeeg + nieuwe voorraad kimchi te gaan maken hahahaha

4 likes

Mijn vriend is even weg en weet in principe beter dan voor mijn manische buien te gaan liggen maar als hij zo thuiskomt en deeg ziet denk ik wel dat hij lichtelijk in paniek raakt

5 likes

Weet ik! Maar dat resulteerde erin dat ik het goedkoopste tijdvak wilde en anders niet bestelde, waardoor we geen eten in huis hadden. Ik ben niet echt goed in vooraf bestellen, ook @Solee ik heb dus al 2 x een mandje gevuld met het idee dan vul ik het later wel aan en dat deed ik dan niet.
Plannen is niet mijn sterkste punt :sweat_smile:.
Edit: wel applausje voor mezelf dat ik al sinds september wekelijks boodschappen bestel bij de appie!

3 likes

Ik ben onderweg maar Duitsland en uiteraard is er weer een wisselstoring :sob: ik moet nu twee uur wachten in fucking Arnhem omdat ik niet in de eerstvolgende trein mag (is een ICE en ik heb een ticket voor de regionale trein en ik wil geen 40 euro betalen voor een nieuw ticket).

Ga zo bij de conducteur bedelen of ik alsjeblieft mee mag als ik een toeslag kaartje koop van 3 euro :crossed_fingers:t2:

Edit: mag niet :sob:

6 likes

Ik zocht warme sokken en ik zag toevallig bij etos allemaal van die grote dikke sokken liggen, staat er overal “one size” sorry maar die dingen zijn echt ontzettend groot. Ik denk voor een maat 45? Er zit ook een “hak” zegmaar in dus hoezo is dat ook bijvoorbeeld voor een maat 35 sjezus zie mezelf al uitglijden.

1 like

Haha mijn leven hangt echt samen van dit soort ingevingen :sob:

1 like

Bepaalde merken op Vinted, hoe fijn zou het zijn als je bepaalde merken weg kunt filteren

17 likes

Ughhh. Ik heb eindelijk besloten dat ik een elektrische fiets wil kopen! Ik heb geen fiets en moet sinds 2 weken met het OV naar werk en ik haaaaat het. De fiets wil ik van mijn IKB kopen, maar je kon dit dus maar tot 5-12 indienen en je mag niks voor volgend jaar indienen. Nu moet ik dus 2 weken wachten tot ik de fiets kan bestellen :sob:

6 likes