Waar erger je je aan? #19

Funko pops.

Ze zijn lelijk en wat moet je ermee.

38 likes

Mijn toekomst financiƫren

1 like

Ik ben serieus al 3 x een uur bezig geweest om het rekeningnummer bij een lebara abonnement te wijzigen. En de laatste keer zei die vrouw dat ze niet aan de telefoon kon blijven dat 't geregeld was maar ik d’r kon geloven want zij zou het regelen.
Nou niet dus.

Moet dat niet schriftelijk?
En zo ja had de eerste dat niet meteen kunnen zeggen 🫣

Sinds een jaar of 8 heb ik soms last van hallucinaties wanneer ik in slaap val. Altijd gigantische spinnen (maatje huntsman) die dan op de muur zitten of boven mijn hoofd bungelen.

Net ook weer en dan zit ik weer overeind in mijn bed met mijn hart in mijn keel. Ik vind dit echt het minst productieve trucje dat mijn hersenen kennen.

7 likes

Ik had dat een tijd bij het wakker worden. Vooral in periodes van stress en drukte, daaromheen niet. Merk jij dat ook bij jou?

Het is wel heel vervelend, ik zag vaak een man in mijn kamer staan.

2 likes

Ik heb ook al 3 x m’n bankpas gemaild op hun verzoek, maar ze doen er gewoon niks mee ofzo?

1 like

Ja het is bij mij ontstaan in een heel stressvolle periode en het komt ook vaker terug wanneer ik stress heb. Wel ā€œgrappigā€ dat je dan dus wel bijna altijd dezelfde soort dingen ziet en dat dat per persoon verschilt.

2 likes

Heb zo’n bizar grote puist aan de rand van m’n oksel ahahaha en het doet me pijn hey, gewoon m’n arm naar beneden houden ā€˜plet’ ā€˜m al waardoor ik het de hele tijd voel en het randje van het onderhemdje dat ik aan heb komt er ook de hele tijd langs :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Aan mezelf, ik heb kerstkaartjes gehaald maar nog niet de moeite genomen om ze te schrijven en kom tijd tekort.

4 likes

Ik had dit ook toen ik veel stress had. Ik bleef dat ook zien totdat ik idd rechtop in bed ging zitten. Op de duur wist ik wel dat het niet echt was dus schrok ik al iets minder hard en kon ik sneller in slaap vallen. Maar ik heb m’n toenmalige vriend wel een paar keer doen schrikken en uit bed zien springen omdat ik bloedserieus zei dat er in grote spin op de muur zat :sweat_smile:

1 like

Als dat gebeurt, slaap je dan op je rug?
Ik heb ook periodes van slaapverlamming/hallucinaties en ik merk dat het vooral gebeurt als ik op mijn rug in slaap val. Soms gebeurt het keer op keer en dan val ik steeds weer er soort van in totdat het me lukt om me op mijn zij ā€œte slepenā€, zo voelt het dan

Ik heb dit ook! En ook met spinnen, dan lijkt het net alsof er honderden spinnen over mijn plafond krioelen. En ik ben ook wel eens direct naar de gang gesprint omdat ik dacht dat er een enorme zwerm vliegen om mijn bed vloog.
Zo raar omdat ik soms ook weet dat het niet heel realistisch is wat ik zie maar toch zie ik het echt. Tot ik dus zo schrik dat ik echt wakker wordt en dan is het weg.

4 likes

Dat ik bij Vue nu nog steeds niet kan reserveren voor een film zondag…
Wanneer komt dat nou eens op…?

Nee ik heb het ook op mijn zij!

@Infidel Soms weet ik ook dat het niet echt is en dan roep ik ook hardop ā€œDAT IS NIET ECHTā€ :joy: Maar uit mijn bed springen heb ik ook wel gedaan ja.

2 likes

Ik laat mijn koptelefoon repareren bij de coolblue, ze vragen of ik hem na reparatie wil ophalen of thuisgestuurd wil krijgen. Ik kies voor thuisgestuurd en selecteer het pakketpunt om de hoek. Kijk ik in de postnl app, ligt dat pakket bij een pakketpunt aan de andere kant van de stad, dat verder is dan de Coolblue geweest was.

Ik heb dit ook in stressvolle periodes! Moest er echt aan wennen dat de spinnen (en andere enge dingen zie ik ook wel eens) echt echt echt nep zijn, maar het is irritant om dan in mijn ooghoek nog iets te zien wegkrabbelen, heb het soms ook gewoon overdag.

herkenbaar, ik heb dit ook. hallucinaties bij in slaap vallen en wakker worden en slaapverlamming. ik heb het inderdaad vaker in stressvolle periodes en als ik slaaptekort heb. bij mij heeft therapie en antidepressiva geholpen, en af en toe een slaappilletje (temazepam) als ik een periode te slecht slaap, om even ā€˜bij te slapen’. ik heb het nu nog steeds wel af en toe, maar veel minder vaak.

1 like

Elke maandagavond komt het nieuwe filmprogramma online, meestal vanaf 18.00. Dus dan zie je alles van komende donderdag t/m woensdag volgende week.

1 like

Oh meen je, nooit geweten, thanks!

1 like