Ik had dat met oud en nieuw en het duurde drie dagen
Ik had hem elders neergezet na de boodschappen ivm het vuurwerk en toen hoefde ik pas 3 januari weer ergens heen
Ik begrijp je irritatie hierover! Ik moet er wel bij zeggen dat hier parkeerplaatsen genoeg zijn dus er was niemand zonder plek omdat ik er stond
Al die irritante kut TikTok Autisten! Misschien maar goed dat die app in de VS verbannen wordt
Hoezo stelt Outlook altijd van die toegefelijke antwoorden voor?
“Voor mij is iedere dag prima” “Beide werken voor mij” “Elke dag is prima voor mij”
Tja. ‘ Nee, rot een eind op’ is ook niet heel gepast
Er zijn mensen in huis, maar ik wil stofzuigen, dweilen en gaan pitten
Die meur in bussen is niet de harden. Behalve muffe busgeur heb ik ook zure puberzweet lucht, wiet lucht en sigaretten meur vandaag geroken
Ik zit in een wachtkamer en twee mensen kauwen zo hard met mond open hun kauwgom dat ik mijzelf fysiek naar ervan voel.
Ik had nu eten kunnen hebben. Maar ik ben vergeten om op het startknopje te drukken. Opnieuw 30 minuten wachten.
Inflatie. De KFC bucket die mijn vriend en ik vroeger bestelden kostte ooit £16 en wou dat weer eens doen maar is nu gewoon £26
inflatie is vervelend ja maar een KFC bucket lijkt me niet het meest relevante voorbeeld om aan te tonen hoe erg inflatie is
Dat als je ergens nacho’s bestelt er vrijwel nooit meer guacamole bij zit MAKE NACHO’S GREAT AGAIN!
Wow dit heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig. Ik denk dat ik in het vervolg maar voordat ik nacho’s bestel vraag of er guacamole bij zit (en dan maar hoop dat het niet dit wanstaltige mengsel is).
Hoezo! Je hebt toch ook de big mac index
Wow Karl jij weet ook echt alles hè
Ja van alles een beetje en van niks genoeg
En de Carrie Bradshaw index
Ik vergeet te vaak hoe walgelijk Bulgur eigenlijk is.
Houd je wel van couscous dan?
Want ik vind couscous niets, maar bulgur wel echt lekker. Vooral in een salade wel.
Ja dat wel! Maar ook niet per se van couscous salade, dat vind ik ook snel droog en onprettig. Maar onder een tajine gerecht wel echt lekker als het ~sap er dan intrekt.
Vind in salades zelf bulgur dan wel lekker in tabbouleh, maar anders vind ik het te droog.