Waar erger je je aan? #19

Ik had dat met oud en nieuw en het duurde drie dagen
Ik had hem elders neergezet na de boodschappen ivm het vuurwerk en toen hoefde ik pas 3 januari weer ergens heen
Ik begrijp je irritatie hierover! Ik moet er wel bij zeggen dat hier parkeerplaatsen genoeg zijn dus er was niemand zonder plek omdat ik er stond

2 likes

Al die irritante kut TikTok Autisten! Misschien maar goed dat die app in de VS verbannen wordt

1 like

Hoezo stelt Outlook altijd van die toegefelijke antwoorden voor?
“Voor mij is iedere dag prima” “Beide werken voor mij” “Elke dag is prima voor mij”

8 likes

Tja. ‘ Nee, rot een eind op’ is ook niet heel gepast

9 likes

Er zijn mensen in huis, maar ik wil stofzuigen, dweilen en gaan pitten

3 likes

Die meur in bussen is niet de harden. Behalve muffe busgeur heb ik ook zure puberzweet lucht, wiet lucht en sigaretten meur vandaag geroken

1 like

Ik zit in een wachtkamer en twee mensen kauwen zo hard met mond open hun kauwgom dat ik mijzelf fysiek naar ervan voel.

7 likes

Ik had nu eten kunnen hebben. Maar ik ben vergeten om op het startknopje te drukken. Opnieuw 30 minuten wachten.

4 likes

Inflatie. De KFC bucket die mijn vriend en ik vroeger bestelden kostte ooit £16 en wou dat weer eens doen maar is nu gewoon £26 :skull:

2 likes

inflatie is vervelend ja maar een KFC bucket lijkt me niet het meest relevante voorbeeld om aan te tonen hoe erg inflatie is :joy:

3 likes

Dat als je ergens nacho’s bestelt er vrijwel nooit meer guacamole bij zit :pensive: MAKE NACHO’S GREAT AGAIN!

10 likes

of deze mensenrechtenschending

18 likes

Wow dit heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig. Ik denk dat ik in het vervolg maar voordat ik nacho’s bestel vraag of er guacamole bij zit (en dan maar hoop dat het niet dit wanstaltige mengsel is).

2 likes

Hoezo! Je hebt toch ook de big mac index

25 likes

Wow Karl jij weet ook echt alles hè

8 likes

Ja van alles een beetje en van niks genoeg

38 likes

En de Carrie Bradshaw index :sob:

2 likes

Ik vergeet te vaak hoe walgelijk Bulgur eigenlijk is.

4 likes

Houd je wel van couscous dan?
Want ik vind couscous niets, maar bulgur wel echt lekker. Vooral in een salade wel.

3 likes

Ja dat wel! Maar ook niet per se van couscous salade, dat vind ik ook snel droog en onprettig. Maar onder een tajine gerecht wel echt lekker als het ~sap er dan intrekt.

Vind in salades zelf bulgur dan wel lekker in tabbouleh, maar anders vind ik het te droog.

4 likes