Is zilver inderdaad dus ik denk dat ik dat wel ga proberen!
@Lady90 ben nooit zo van de reviews maar daar denk ik nu wel over na inderdaad!
Ze hebben dit op hun website staan:
“Bij ons worden al onze sieraden met de hand gemaakt, wat kan leiden tot kleine krasjes in het materiaal. Omdat zilver een zacht metaal is, is dit normaal. In tegenstelling tot fabrieksmatig gemaakte sieraden, waar vaak een dikke beschermende rhodiumlaag op is, hebben onze handgemaakte sieraden deze extra laag niet. Hierdoor kunnen ze gevoeliger zijn voor kleine krasjes. Naast eventuele aanvankelijke krasjes, is de kans groot dat er door dagelijks gebruik meer krasjes ontstaan doordat het sieraad langs oppervlakken schuurt tijdens het dragen.Als je hier een vraag over hebt dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij willen wel benadrukken dat er geen garantie is op kleine krasjes en draagschade.”
Dus ja, ze dekken zich in en het staat in hun voorwaarden. Maar een van de krasjes die er op de ketting zit vind ik persoonlijk geen klein krasje. Maar na 5x heen en weer mailen werd het echt een welles nietes discussie. Ben het zeker niet eens met de oplossing en denk dat ik in mijn recht sta maar geen zin in meer gedoe. Hoop dat een juwelier het kan fixen en ik de ketting toch nog met plezier kan dragen want hij is verder wel mooi