Waar erger je je aan? #19

Heb de hele dag een muts opgehad, nu een paar uur af MAAR IK DRAAG NOG EEN KRIEBELENDE FANTOOMMUTS :joy::joy::joy:

19 likes

Niet erg, maar ergerlijk.

@Solee @Karl_Lagerfeld en de Freddo index!

1 like

Nu is de 10 pence van 2000 niet hetzelfde waard als de 10 pence van nu dus 35 valt heel erg mee toch. Maar misschien maakt freddo ook krimpflatie mee.

Jezus gisterenavond huilend wakker geworden van een nachtmerrie. Nu net weer hijgend wakker van een nachtmerrie, ik ben helemaal klaar wakker en ik was sad. Tot ik dit topic terug las over weg waaiende kinderen πŸ₯Ή

7 likes

Dit is niet mijn dag. Heel vroeg wakker en niet meer kunnen slapen. Met mijn hond al in de bakfiets erachter komen dat de batterij gisteren helemaal niet opgeladen is. Dus dat moet nu opnieuw. Gelukkig was ik al vetrek klaar. Bah. Gisteren werkte ook al niks mee en heb ik een groot deel van de dag geslapen. Mag toch hopen dat deze nieuwe trend zich niet doorzet naar morgen.

2 likes

Volgens deze Inflation Calculator van de Bank of England is 1 GBP in 2000 in Nov 2024 1,86 GBP waard. Dus die Freddo is ook met inflatie meegerekend bijna in prijs verdubbeld.

4 likes

De frikandellen index, deze week gepubliceerd.

18 likes

Is die prijs in de horeca of wanneer je een doos van 20 stuks uit de supermarkt haalt? Want ik vind die gemiddelde prijs van nog geen euro in 2000 wel heel erg laag.

Ik denk wanneer je hem in de friettent besteld. Al betalen wij er bijna 3 euro voor. Good times toen ik ze nog voor 50 cent uit de muur kon trekken.

5 likes

Ik voel me al 1,5 week zo ziek en beroerd en weet echt niet meer wat ik met mijzelf aanmoet. Ik dacht dat het wat beter ging en werd gek na zo lang alleen thuis zitten, dus wilde vandaag gaan werken. Maar na een halve dag ben ik ingestort en voel ik me weer zieker dan de afgelopen dagen :sob: Voel mij ook extreem zielig en ben denk ik een perfect voorbeeld van hoe de manflu eruit ziet.

2 likes

Ik heb facebook en instagram verwijderd, fuck zuckie, maar het is zo confronterend te merken hoe vaak ik het opende uit verveling.

29 likes

Ik had rond Kerst een ketting besteld waar iets in gegraveerd werd. Vorige week kwam hij binnen en er zat een beschadiging op, waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het graveren. Ik had de webshop toen gemaild en gevraagd naar een oplossing. Hun oplossing was 25% van het geld terug en de ketting houden, of de ketting terug sturen en voor 75% van het bedrag een nieuwe bestellen. Heb toen terug gemaild dat ik het daar niet mee eens ben en ik dit geen goede oplossing vind aangezien zij een beschadigd product geleverd hebben. Zo zijn er nog een paar mailtjes heen en weer gegaan maar ze blijven dit als enige oplossing geven. Hun argument: wanneer je de ketting gaat dragen gaat hij toch beschadigen dus is het niet erg dat er nu al een kras op zit. Uhm, wat?!

Ben er wel klaar mee en wil er geen heel groot ding van maken dus heb uiteindelijk die 25% van het geld terug gevraagd en ga de ketting wel gewoon dragen. Hij was ook niet mega duur (rond de €60,-) dus meer gedoe en heen en weer mailen is het me niet waard.

Die kras is nu wel het enige wat ik zie als ik naar de ketting kijk. Stom!

3 likes

Influencers die tiktoks/reels plaatsen vanuit het perspectief van hun baby/kind met zo’n achterlijke kinderstemmetje als voice over. Echt houd op met me :tired_face:

4 likes

Wat slecht dat ze geen nieuwe ketting toesturen! Welk materiaal is de ketting? Als het zilver is kun je langs de juwelier en de kras laten polijsten?

4 likes

Wat slecht, ze hebben eigenlijk een niet goed product geleverd.

2 likes

Wat slecht dit! Welke webshop is dat?
Ik zou voor straf wat slechte reviews plaatsen op Google en dergelijke.
Wat staat er in hun algemene voorwaarden?
Als zij een beschadigd product leveren dan hoor je het gewoon te kunnen retourneren met volledig geld terug of een nieuwe ketting te krijgen.

8 likes

Is zilver inderdaad dus ik denk dat ik dat wel ga proberen!

@Lady90 ben nooit zo van de reviews maar daar denk ik nu wel over na inderdaad!

Ze hebben dit op hun website staan:

β€œBij ons worden al onze sieraden met de hand gemaakt, wat kan leiden tot kleine krasjes in het materiaal. Omdat zilver een zacht metaal is, is dit normaal. In tegenstelling tot fabrieksmatig gemaakte sieraden, waar vaak een dikke beschermende rhodiumlaag op is, hebben onze handgemaakte sieraden deze extra laag niet. Hierdoor kunnen ze gevoeliger zijn voor kleine krasjes. Naast eventuele aanvankelijke krasjes, is de kans groot dat er door dagelijks gebruik meer krasjes ontstaan doordat het sieraad langs oppervlakken schuurt tijdens het dragen.Als je hier een vraag over hebt dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij willen wel benadrukken dat er geen garantie is op kleine krasjes en draagschade.”

Dus ja, ze dekken zich in en het staat in hun voorwaarden. Maar een van de krasjes die er op de ketting zit vind ik persoonlijk geen klein krasje. Maar na 5x heen en weer mailen werd het echt een welles nietes discussie. Ben het zeker niet eens met de oplossing en denk dat ik in mijn recht sta maar geen zin in meer gedoe. Hoop dat een juwelier het kan fixen en ik de ketting toch nog met plezier kan dragen want hij is verder wel mooi

1 like

Er staat niks over dat een krasje dan kan bestaand bij levering van het sierraad, ik lees dit alleen bij gebruik van het sierraad.

3 likes

Dat doen ze wel door te spreken over aanvankelijke krasjes

9 likes

En Whatsapp dan?

2 likes