Waar erger je je aan? #19

oh ja ik was daar ook ergens, iig tussen hs en delft. maar in mijn trein werd vgm niks over een ongeluk gezegd?

Ahh :disappointed: met jou ook alles ok?

3 likes

ja thanks maar ik heb niks gezien ofzo hoor ik moest alleen even wachten. gewoon naar voor de machinist en nabestaanden

6 likes

Waarom denk je dat het een ongeluk was dan? Ze noemen opzet toch ook altijd een aanrijding met een persoon?

4 likes

Ik ben in Kuala Lumpur en het hotel heeft een 10/10 ontbijtbuffet met allemaal Aziatische gerechten (soto ayam :heart:), maar ik ben al sinds de eerste vlucht hierheen misselijk. Dus yoghurt it is. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Aan ouder worden. En dat slaapstrepen niet meer instant van m’n gezicht verdwijnen als ik opsta. Nu moet ik m’n kind van school halen met strepen op m’n gezicht.

11 likes

Oh dit wil ik ook. Mag ik vragen waar je deze hebt besteld?

1 like

Ik ga dit weekend weer opruimen, hopelijk kom ik tot een punt dat het er netjes uitziet.
Ik heb al best wat weggedaan, koop ook niet veel maar toch heb ik zoveel spullen, ik vind het zo irritant en ik wil het niet.

4 likes

Ik zag wel langskomen op regio15 dat er iemand was aangereden die van t ene naar t andere spoor wilde gaan. Dat was bij station Moerwijk. Misschien dat dit bedoeld wordt?

2 likes

Hou toch op zeg

3 likes

Waarom? Dit is echt een enorm probleem waarbij mensen continue allerlei spullen vervangen terwijl het niet nodig. De uiting van het kapitalisme. Het gedrag waar inderdaad grote ketens lekker op varen, maar voor de wereld is het verschrikkelijk. Of wil je de klimaatcrises gaan ontkennen?

8 likes

Vervangen niet toch? Dan heb je een extra setje sportkleding. Best handig voor als je vorige set versleten is, dan heb je dat alvast. En/of je hoeft wat minder vaak te wassen, scheelt ook weer voor het milieu. Prima toch.

7 likes

Omdat er in je reactie naar Nox (of wie het ook was) allerlei aannames staan. Net zoals je suggestieve vraag naar mij aan het einde van deze reactie.

2 likes

Ja in mijn reactie stond ook dat ik dat dus niet wist, want die context ontbrak. Dus ik benoemde letterlijk daar al wat je nu benoemt. In dat geval lijkt het dus alsof je reactie niet gaat over het doen van aannames zonder context, maar over het aanspreken van mensen op koopgedrag.

2 likes

Nee precies, als het aan vervanging toe is zeker niet hoor! Dus als dat het geval was is het natuurlijk een andere situatie :slight_smile:

1 like

In deze zit ook polyester dus dat is wat jammer! @PangurBan ik heb via deze site eentje van 100% zijde en die bevalt in ieder geval goed. Wel wat duurder geintje: 60x70 Champagne Zijden Kussensloop Kopen? Betere Huid, Haar & Nachtrust – BeautyBySilk

5 likes

Ik helemaal naar de IKEA om zoiets saais als extra planken te kopen, zit bij die ene plank niet van die dingetjes om hem op te hangen in de kast

2 likes

N.a.v. het forumergernissentopic over verkleinwoorden: ik ben nu een luisterboek aan het luisteren en als de spreker daar een woord gebruiken met -je er achter zoals kluisje/poortje/deurtje dan klinkt dat heel irritant bij bepaalde stemmen. Het ligt er ook aan welke medeklinker er voor stat zoals een S of T.

2 likes

Heb griep en moet straks naar de familiedag van mn schoonfam met allemaal kids en er is niks in de wereld waar ik minder zin in heb dan dat

1 like

Joh blijf lekker in bed!

36 likes