Waar erger je je aan? #19

Ja dit pfff, ik heb al een paar jaar geen social media meer want kreeg er echt anxiety van. Maar heb het ook met WhatsApp - en dan vooral als je dan mensen hebt die zeggen: MaAr iK zaG jE wEL ReAgeReN iN dE gRoEpsApp :expressionless: (ik vind t dan vaak makkelijker om ff snel oppervlakkig te reageren op iets algemeens dan een heer verhaal te sturen naar iemand persoonlijk)!

4 likes

Daarom ben ik zo blij dat alles uit kan op whatsapp inmiddels, dat gezeur over ‘Maar ik zag dat je online was’ echt ga fietsen

9 likes

Ik lees het. Denk ik reageer straks wel even. Dan gaat er rustig een week overheen voordat ik bedenk dat het wel erg stil is. Gelukkig zijn mijn vrienden gewend dat het soms even duurt en sturen ze een vraagteken als herrinnering.

3 likes

Ik vind dit echt bizar gedrag. Stel dat het iets is waarmee die ander echt wat moet, een reservering snel maken ofzo, dan snap ik dat je vlug antwoord wilt, maar verder? Zeker op een bericht met strekkijg van “hoe gaat ie met je en hoe is blabla afgelopen?”
Ik vind het dan ook irritant als iemand na 3 dagen een bericht terugstuurt en begint met “sorry voor mijn late antwoord”. Dat betekent dat ik me dus dubbel moet excuseren ofzo als ik een week wacht? Doe normaal :dizzy_face: ik wil dat gewoon beantwoorden als ik tijd/zin heb en andersom verwacht ik ook niks. Al app je niet terug, ook prima, er zal wel iets meer prioriteit hebben. Want je kan ook altijd nog bellen he, als je echt iets moet of wilt weten, denk ik dan. @vervelende mensen die druk creĂ«ren qua antwoorden.

10 likes

Mensen die vraagtekens sturen vind ik zo irritant! Echt rot op, dan heb ik helemaal geen zin meer om te antwoorden.

9 likes

Wtf doen mensen dit nog op deze leeftijd?

2 likes

Ik ben mijn sportkleding vergeten terwijl ik vanmiddag zou gaan sporten. Straks in de pauze maar even kijken of HM nog wat heeft. Ik baal hier zo van. Kwam er op de snelweg achter waardoor naar huis rijden geen optie meer was.

5 likes

Omdat ze anders nooit meer antwoord krijgen van mij.

1 like

Dat is toch echt zonde, iets kopen omdat je het even vergeten bent. Tenzij je al iets nodig had (en dat weet ik niet) is dit toch echt niet oke.

9 likes

Helaas wel

4 likes

Mijn vader (70) doet dit ook. Vind het juist zo’n ouwe mensen ding!

9 likes

Maar alleen een ? sturen zou op mij heel irritant overkomen. Maar als jij er ok mee bent met jouw vrienden dan is het natuurlijk prima

2 likes

Mijn schoonmoeder kijkt iedere keer ‘Psych’ en op de een of andere manier zit die serie zo in mijn irritatie zone. Ik kan die hoofdpersoon gewoon niet uitstaan. Ik heb er ook niet een specifieke reden voor maar zijn demeanor vind ik gewoon zo irritant? :joy: Echt zo’n doodsaaie basic man die zichzelf heel grappig en quirky vindt en gewoon bahhhhh ik haat het hahaha. Ik krijg datzelfde gevoel bij die man die in Ozark speelt. Ik vind hem gewoon niet grappig en basic en snap niet dat hij een comedy actor is? Echt mijn bitch eating crackers deze twee haha. Kan het niet goed uitleggen maar ik vind daardoor iedereen bij associatie in dat programma ook kut. Krijg gewoon van die dinsdag avond vibes als ik het kijk. Ze kijkt ook heel vaak ‘Monk’, wat ik ook niet zo geweldig vind, maar dat heeft tenminste nog een beetje luie kneuterige zondag ochtend vibes zoals 'murder she wrote ’ ofzo, dus dat kan ik nog wel enigszins waarderen maar psych vind ik echt verschrikkelijk :sweat_smile:

3 likes

Ik kijk zelf Psych en ik ben het met je eens :joy: Iedere dag snap ik de irritatie van Gus richting Shawn weer

2 likes

En dan vooral moeders die dit voor hun kind met een beperking doen :nauseated_face::face_vomiting:

1 like

En dat ze het dan over dat moedermens hebben :face_vomiting:

1 like

Ik reis met de trein en ik erger me aan het feit dat ik mijn airpods ben vergeten en ik hoor nu telkens twee ritsen tegen elkaar aan klingelen en dat is ontzettend irritant. En ik volg onbewust twee gesprekken. En dat terwijl dit mijn rustmoment altijd is. :weary:

Gebeden zijn gehoord: klingelende rits boy stapt uit. :raised_hands:t3:

4 likes

Gus draagt de serie. :joy:

Ik heb hetzelfde met JD van Scrubs nu ik de serie opnieuw kijk.

4 likes

En dan ook nog de variant die aan het kind gericht is. Die trek ik al helemaal niet. Vandaag ben je voor het laatst naar de opvang geweest en moest je dagdag zeggen tegen al je vriendjes. Morgen begin je op de grote school. Papa en mama zijn zo trots op je.
Rot. Op.

7 likes

ik zat net in een trein die iemand aanreed in een tunnel, de conducteur was helemaal in paniek en de machinist had alles gezien. en bij alles wat er werd omgeroepen of gedaan zat één vrouw helemaal te zuchten, toen dat hulpteam(?) een raam open deed ging ze klagen of het per se moest enzo. zo tering irritant omg, ik vind het ook kut dat ik 2.5u later thuis ben maar relativeer alsjeblieft

29 likes