Waar erger je je aan? #19

Dat is de grootste nachtmerrie van iedere machinist en conducteur.

10 likes

nou ook van die vrouw want die had vertraging!!!1!!1

3 likes

Wat vreselijk, het was ook nog eens een ongeluk toch?

2 likes

Oja, wat onmenselijk van mij dat ik niet aan deze zielige passagier dacht

Wat zijn sommige mensen toch egoĂŻstisch he? Ik vind het soms echt verbazingwekkend hoe mensen alleen aan zichzelf kunnen denken en niet aan het welzijn van een ander.

7 likes

geen idee? ik ging er eigenlijk vanuit dat iemand gesprongen was. die vrouw zei ‘bij het perron iemand aangereden’ maar ze formuleerde het een beetje gek en sprak ook niet perfect nl dus ik dacht dat ze het gewoon fout zei door de stress eigenlijk. vgm reden we ook niet langs een station ofzo

2 likes

Ah dan was het misschien ergens anders! Ik ken iemand die vanavond ook in de trein zat meteen aanrijdinf, maar dat was bij dh moerwijk

3 likes

oh ja ik was daar ook ergens, iig tussen hs en delft. maar in mijn trein werd vgm niks over een ongeluk gezegd?

Ahh :disappointed: met jou ook alles ok?

3 likes

ja thanks maar ik heb niks gezien ofzo hoor ik moest alleen even wachten. gewoon naar voor de machinist en nabestaanden

6 likes

Waarom denk je dat het een ongeluk was dan? Ze noemen opzet toch ook altijd een aanrijding met een persoon?

4 likes

Ik ben in Kuala Lumpur en het hotel heeft een 10/10 ontbijtbuffet met allemaal Aziatische gerechten (soto ayam :heart:), maar ik ben al sinds de eerste vlucht hierheen misselijk. Dus yoghurt it is. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Aan ouder worden. En dat slaapstrepen niet meer instant van m’n gezicht verdwijnen als ik opsta. Nu moet ik m’n kind van school halen met strepen op m’n gezicht.

11 likes

Haha ja, die vouwen gaan steeds dieper. Ik heb een satijnen kussensloop besteld in de hoop dat dit beter wordt.

4 likes

Oh dit wil ik ook. Mag ik vragen waar je deze hebt besteld?

1 like

Ik ga dit weekend weer opruimen, hopelijk kom ik tot een punt dat het er netjes uitziet.
Ik heb al best wat weggedaan, koop ook niet veel maar toch heb ik zoveel spullen, ik vind het zo irritant en ik wil het niet.

4 likes

Ik zag wel langskomen op regio15 dat er iemand was aangereden die van t ene naar t andere spoor wilde gaan. Dat was bij station Moerwijk. Misschien dat dit bedoeld wordt?

2 likes

Maar geen idee nog hoor, misschien kan je wel net zo goed zo synthetisch ding kopen. Die zag ik voor 3 euro liggen bij de kruidvat (van mini & me ofzo).

5 likes

Hou toch op zeg

3 likes

Waarom? Dit is echt een enorm probleem waarbij mensen continue allerlei spullen vervangen terwijl het niet nodig. De uiting van het kapitalisme. Het gedrag waar inderdaad grote ketens lekker op varen, maar voor de wereld is het verschrikkelijk. Of wil je de klimaatcrises gaan ontkennen?

8 likes

Vervangen niet toch? Dan heb je een extra setje sportkleding. Best handig voor als je vorige set versleten is, dan heb je dat alvast. En/of je hoeft wat minder vaak te wassen, scheelt ook weer voor het milieu. Prima toch.

7 likes