Als je echt griep hebt lijkt me dat je beter gewoon thuis kan blijven?
Als je griep hebt ga je toch niet? Je gaat toch niet die hele familie gaan besmetten.
Dus je gaat niet, want ziek is ziek. Hebben we niks geleerd van 2020?
Wat de rest al zeg, gewoon niet gaan. Ik ga zowel met als zonder griep niet naar familiedagen. Niet omdat ik m’n familie niet leuk vind, maar zo’n dag wel de hel op aarde. Ik ga standaard niet meer, hele opluchting. Beterschap!
Dan vraag ik me wel af of je echt griep hebt of gewoon goed ziek bent. Bij griep is het overduidelijk dat je niet je huis uit komt. Hoe dan ook: lekker niet gaan! Ziek is ziek
Nou inderdaad, hoe is het überhaupt een optie om met griep de deur uit te gaan? ![]()
Aanvullende ergernis: mensen die te pas en te on pas zeggen dat ze griep hebben. Een zware verkoudheid met lichte verhoging is geen griep.
Die mensen zijn ook dooooooodziek als ze eens verkouden zijn
Ik ben gisteren wakker geworden met een stijve nek maar vandaag sta ik veel in de keuken en nu zijn mijn schouders ook helemaal stijf omdat ik steeds overcompenseer ofzo. Zo pijnlijk.
Ahh zo fucking irritant hè
Ik loop nu vier dagen met een stijve nek, trekt ook door tot aan m’n oren en kaken.
ik had thee gezet van m’n yogitea kerstkalender
de thee MEURT
dus ik de ingrediënten opzoeken:
aub laat de yogitea Natural Balance staan in de winkel ![]()
Heb 1 keer griep gehad, nou lag 1,5 weken plat. Overigens bij mijn ex schoonouders toen, was toen 23 ofzo. Mijn ex ging gewoon naar z’n kamer en studie etc en ik kon niet terugreizen. Was behoorlijk ongemakkelijk :’). Want kwam er natuurlijk alleen samen met mijn ex. Kon amper op mn benen staan en eten.
Jaa ik vond deze smaak ook zo goor. De naam klinkt wel goed, dus had ook niet verwacht dat er shiitake in zou zitten
Ik moet iedere 24 uur Videoland opnieuw koppelen aan mijn tv ![]()
Oh irritant he. Ik heb nu de ene dag dat ik daardoor geen biab meer wil en de volgende dag wil ik een afspraak maken voor een nieuw kleurtje
Ben niet gegaan ![]()
hahaha doet me echt denken aan de laatste TikToks van Monica ![]()
Oh toevallig! Ik kan sinds gisteren gelukkig weer redelijk normaal eten, dus meteen gebruik van gemaakt ook haha.
Is je hotel chill/een aanrader? Ik ben daar over een week en moet nog iets boeken
Ik heb dit ook ineens! Eerder nooit last van gehad maar nu iedere keer als ik hem opstart.