Waar erger je je aan? #19

Dit is m’n eigen schuld maar ik had gister lasagne gemaakt, moest alleen nog in de oven. Mn vriend appte hoelang die in de oven moest en ik zei ook, oh eet maar hoeveel je ervan wilt. Maar ik had dus nooit verwacht dat hij bijna de hele ovenschotel zou opeten! Sheehz, maarja dan had ik dat ook niet moeten zeggen. Hij wist niet dat het de bedoeling was dat ik later er ook nog van zou kunnen eten. Leek me niet nodig te vermelden.

4 likes

Het heeft hem in elk geval gesmaakt :rofl:

4 likes

Vandaag is het “grote mensen feest” van mijn zoontje, gisteren 8 geworden. Op de uitnodiging staat vanaf 13:30 staat gewoon al om 13:10 visite aan de deur. Het is altijd een race tegen de klok :joy:

7 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Daar heb ik altijd zo’n hekel aan. Net als mensen die dan om 16.00 uur komen aankakken. Dan ben je verplicht wat af te halen, want ik ga ik dan echt niet voor je koken.

2 likes

Bruh :joy: zo anders dan bij de Surinaamse cultuur hahaha, kom wanneer je wil… staat altijd eten klaar :grin:

27 likes

Ik vind 16 uur niet zo gek als het vanaf 13.30 uur is? Zou als ik dan aan kom ook niet verwachten dat er eten geregeld is. Zeker bij een kinderverjaardag is het toch ook prima om na anderhalf/twee uur weer richting huis te gaan dus dat zou dan 17.30/18.00 uur zijn.

12 likes

Voorzie jij geen eten als je een verjaardagsfeest organiseert? Alsjeblieft zeg 🫠

40 likes

Ik had laatst bezoek om half 12 en ze was helemaal verbaasd en dankbaar dat ik vroeg of ze dan meelunchte :melting_face:

6 likes

Je kan toch ook wel een paar diepvries/vers pizza’s oid doen? Je hoeft niet direct een drie gangen diner te serveren of luxe eten af te halen haha

5 likes

Profiteurs zijn het

8 likes

rond half 6 wordt iedereen de deur uitgekeken, gaat de host neurotisch kopjes en taartbordjes afruimen zonder nog wat aan te bieden, en wordt er angstvallig vermeden om nieuwe gespreksonderwerp aan te snijden door de bewoners des huize

9 likes

Nee ik prop je vol met taart en hapjes. Daarna is het bij ons gebruikelijk om weer te gaan.

1 like

Ik heb 75 euro aan one4all kadokaarten (volgens mij is dat de nieuwe variant van wat vroeger de vvvbon was), en heb verschillende dingen die ik wil kopen, maar de winkels waar ze verkopen wat ik wil en de winkels waar ik die bon kan inwisselen komen dus niet overeen. Echt mega irritant.

3 likes

Ik heb hetzelfde met die bonnen! Ik wilde een online h&m bestelling doen met die bonnen maar kan dus alleen in de winkel. Vind ze helemaal niet zo fijn.

2 likes

Wissel.nl

4 likes

Buikgriep waarbij een slokje water nog niet binnen te houden is en ik alleen maar aan het kronkelen ben van misselijkheid ben in bed. Wat is dit kut zeg

2 likes

Echt iets mis met jullie Nederlanders @Telefoonnummer :joy:

14 likes

Op zich, bij de meeste mensen wil je ook niet blijven eten dus dat scheelt.

14 likes

Ik dacht dat we dit er inmiddels wel uitgefokt hadden met de huidige generatie, maar helaas blijven sommige mensen dit volhouden.

@Telefoonnummer hoe oud ben jij? Ik hoop ouder.

14 likes