Omdat er in je reactie naar Nox (of wie het ook was) allerlei aannames staan. Net zoals je suggestieve vraag naar mij aan het einde van deze reactie.
Ja in mijn reactie stond ook dat ik dat dus niet wist, want die context ontbrak. Dus ik benoemde letterlijk daar al wat je nu benoemt. In dat geval lijkt het dus alsof je reactie niet gaat over het doen van aannames zonder context, maar over het aanspreken van mensen op koopgedrag.
Nee precies, als het aan vervanging toe is zeker niet hoor! Dus als dat het geval was is het natuurlijk een andere situatie
In deze zit ook polyester dus dat is wat jammer! @PangurBan ik heb via deze site eentje van 100% zijde en die bevalt in ieder geval goed. Wel wat duurder geintje: 60x70 Champagne Zijden Kussensloop Kopen? Betere Huid, Haar & Nachtrust – BeautyBySilk
Ik helemaal naar de IKEA om zoiets saais als extra planken te kopen, zit bij die ene plank niet van die dingetjes om hem op te hangen in de kast
N.a.v. het forumergernissentopic over verkleinwoorden: ik ben nu een luisterboek aan het luisteren en als de spreker daar een woord gebruiken met -je er achter zoals kluisje/poortje/deurtje dan klinkt dat heel irritant bij bepaalde stemmen. Het ligt er ook aan welke medeklinker er voor stat zoals een S of T.
Heb griep en moet straks naar de familiedag van mn schoonfam met allemaal kids en er is niks in de wereld waar ik minder zin in heb dan dat
Joh blijf lekker in bed!
Als je echt griep hebt lijkt me dat je beter gewoon thuis kan blijven?
Als je griep hebt ga je toch niet? Je gaat toch niet die hele familie gaan besmetten.
Dus je gaat niet, want ziek is ziek. Hebben we niks geleerd van 2020?
Wat de rest al zeg, gewoon niet gaan. Ik ga zowel met als zonder griep niet naar familiedagen. Niet omdat ik m’n familie niet leuk vind, maar zo’n dag wel de hel op aarde. Ik ga standaard niet meer, hele opluchting. Beterschap!
Dan vraag ik me wel af of je echt griep hebt of gewoon goed ziek bent. Bij griep is het overduidelijk dat je niet je huis uit komt. Hoe dan ook: lekker niet gaan! Ziek is ziek
Nou inderdaad, hoe is het überhaupt een optie om met griep de deur uit te gaan?
Aanvullende ergernis: mensen die te pas en te on pas zeggen dat ze griep hebben. Een zware verkoudheid met lichte verhoging is geen griep.
Die mensen zijn ook dooooooodziek als ze eens verkouden zijn
Ik ben gisteren wakker geworden met een stijve nek maar vandaag sta ik veel in de keuken en nu zijn mijn schouders ook helemaal stijf omdat ik steeds overcompenseer ofzo. Zo pijnlijk.
Ahh zo fucking irritant hè Ik loop nu vier dagen met een stijve nek, trekt ook door tot aan m’n oren en kaken.
Dat ik mijn nagels wil laten doen maar dat ik overal nu lees dat mensen allergisch worden van acryl