Waar erger je je aan? #19

Heb 1 keer griep gehad, nou lag 1,5 weken plat. Overigens bij mijn ex schoonouders toen, was toen 23 ofzo. Mijn ex ging gewoon naar z’n kamer en studie etc en ik kon niet terugreizen. Was behoorlijk ongemakkelijk :’). Want kwam er natuurlijk alleen samen met mijn ex. Kon amper op mn benen staan en eten.

2 likes

Jaa ik vond deze smaak ook zo goor. De naam klinkt wel goed, dus had ook niet verwacht dat er shiitake in zou zitten

1 like

Lijkt me prima dat hij je ex is.

3 likes

Ik moet iedere 24 uur Videoland opnieuw koppelen aan mijn tv :triumph:

Oh irritant he. Ik heb nu de ene dag dat ik daardoor geen biab meer wil en de volgende dag wil ik een afspraak maken voor een nieuw kleurtje

6 likes

Ben niet gegaan :metal:t3:

27 likes

hahaha doet me echt denken aan de laatste TikToks van Monica :joy:

3 likes

inmiddels al wat beter? Ik had vorige week exact hetzelfde na aankomst daar! nu gaat het wel weer gelukkig, hopelijk bij jou ook!

2 likes

Oh toevallig! Ik kan sinds gisteren gelukkig weer redelijk normaal eten, dus meteen gebruik van gemaakt ook haha.

5 likes

Is je hotel chill/een aanrader? Ik ben daar over een week en moet nog iets boeken

2 likes

Ik heb dit ook ineens! Eerder nooit last van gehad maar nu iedere keer als ik hem opstart.

1 like

Dit is m’n eigen schuld maar ik had gister lasagne gemaakt, moest alleen nog in de oven. Mn vriend appte hoelang die in de oven moest en ik zei ook, oh eet maar hoeveel je ervan wilt. Maar ik had dus nooit verwacht dat hij bijna de hele ovenschotel zou opeten! Sheehz, maarja dan had ik dat ook niet moeten zeggen. Hij wist niet dat het de bedoeling was dat ik later er ook nog van zou kunnen eten. Leek me niet nodig te vermelden.

4 likes

Het heeft hem in elk geval gesmaakt :rofl:

4 likes

Vandaag is het “grote mensen feest” van mijn zoontje, gisteren 8 geworden. Op de uitnodiging staat vanaf 13:30 staat gewoon al om 13:10 visite aan de deur. Het is altijd een race tegen de klok :joy:

7 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Daar heb ik altijd zo’n hekel aan. Net als mensen die dan om 16.00 uur komen aankakken. Dan ben je verplicht wat af te halen, want ik ga ik dan echt niet voor je koken.

2 likes

Bruh :joy: zo anders dan bij de Surinaamse cultuur hahaha, kom wanneer je wil… staat altijd eten klaar :grin:

27 likes

Ik vind 16 uur niet zo gek als het vanaf 13.30 uur is? Zou als ik dan aan kom ook niet verwachten dat er eten geregeld is. Zeker bij een kinderverjaardag is het toch ook prima om na anderhalf/twee uur weer richting huis te gaan dus dat zou dan 17.30/18.00 uur zijn.

12 likes

Voorzie jij geen eten als je een verjaardagsfeest organiseert? Alsjeblieft zeg 🫠

40 likes

Ik had laatst bezoek om half 12 en ze was helemaal verbaasd en dankbaar dat ik vroeg of ze dan meelunchte :melting_face:

6 likes