Waar erger je je aan? #19

Je kan toch ook wel een paar diepvries/vers pizza’s oid doen? Je hoeft niet direct een drie gangen diner te serveren of luxe eten af te halen haha

5 likes

Profiteurs zijn het

8 likes

rond half 6 wordt iedereen de deur uitgekeken, gaat de host neurotisch kopjes en taartbordjes afruimen zonder nog wat aan te bieden, en wordt er angstvallig vermeden om nieuwe gespreksonderwerp aan te snijden door de bewoners des huize

9 likes

Nee ik prop je vol met taart en hapjes. Daarna is het bij ons gebruikelijk om weer te gaan.

1 like

Ik heb 75 euro aan one4all kadokaarten (volgens mij is dat de nieuwe variant van wat vroeger de vvvbon was), en heb verschillende dingen die ik wil kopen, maar de winkels waar ze verkopen wat ik wil en de winkels waar ik die bon kan inwisselen komen dus niet overeen. Echt mega irritant.

3 likes

Ik heb hetzelfde met die bonnen! Ik wilde een online h&m bestelling doen met die bonnen maar kan dus alleen in de winkel. Vind ze helemaal niet zo fijn.

2 likes

Wissel.nl

4 likes

Buikgriep waarbij een slokje water nog niet binnen te houden is en ik alleen maar aan het kronkelen ben van misselijkheid ben in bed. Wat is dit kut zeg

2 likes

Echt iets mis met jullie Nederlanders @Telefoonnummer :joy:

14 likes

Op zich, bij de meeste mensen wil je ook niet blijven eten dus dat scheelt.

14 likes

Ik dacht dat we dit er inmiddels wel uitgefokt hadden met de huidige generatie, maar helaas blijven sommige mensen dit volhouden.

@Telefoonnummer hoe oud ben jij? Ik hoop ouder.

14 likes

Ja ik heb inmiddels al door dat de mensen waar ik bij wil eten in de minderheid zijn

3 likes

Dat ik een nieuwe leerling al 3 keer om zijn gegevens/geboortedatum heb moeten vragen voor de administratie/betaling, steeds geen reactie en nu geeft hij eindelijk een geboortedatum uit 2010 op terwijl hij zeker 50 is. Wat is dit nou voor onzin zeg :roll_eyes:

4 likes

We hebben ondertussen pizza besteld voor iedereen, spontaan stond een vriendin van mijn moeder aan de deur dus super leuk.

22 likes

Als dat om 16:00u op is terwijl het feestje om 13:30u begint heb je nooit genoeg taart en hapjes gekocht om mensen vol te proppen

12 likes

Dus kom je gewoon op afgesproken tijd…

1 like

huh maar het is toch een vanaf-tijd, toch niet dat iedereen er verplicht om 13:30 moet zijn

12 likes

Bij ons wel. Zit een marche in van ongeveer een half uur. Anders ben je te laat.
Ik heb wel sterk het vermoeden dat mijn man en ik een hele andere opvoeding hebben gehad dan sommige mensen hier.

3 likes

Dat denk ik ook ja :sweat_smile:

54 likes

Dan zeg je niet vanaf, want dat impliceert dat je zelf mag besluiten hoe laat maar niet eerder dan dat.

8 likes