Waar erger je je aan? #19

Trillend ooglid

8 likes

Kan bij Pathé ook niet, programmering is nog niet volledig bekend. Vanavond wel.

Oeps, had eerst verder moeten lezen.

2 likes

Dat films tegenwoordig zo lang duren. 90 minuten is top. 120, tja als je echt een goed verhaal te vertellen hebt prima. Maar 140 tot 160 minuten, waarom?

63 likes

Ugh ja en dan wil ik eigenlijk een plaspauze maar door die pauze duurt het nog langer
ga vanavond naar Wicked omdat dit de enige dag was dat een vriendin kon, duurt dus mooi van 19:30u-23u

3 likes

En achteraf denk ik altijd er had wel een uur uit gekund

7 likes

En dan is het ook nog eens deel 1

6 likes

Haha ja volgende keer ga ik dus mooi in het weekend

En daarna kun je niet slapen omdat je nog de hele avond (en dagen erna) What is this feeling, Popular en Defying gravity in je hoofd hebt.

Ik vond het vooraf ook heel lang klinken maar het vloog echt voorbij. Vond hem superleuk, heel veel plezier!

8 likes

Thanks, ben heel benieuwd! Lijkt nu net of ik er geen zin in heb haha maar heb de duur even onderschat

3 likes

Dat dat nieuwe nummer Coldplay ergens best leuk is :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik ben via één of andere loophole op Instagram op een account gekomen van iemand die zich ‘womb priesteres’ noemt. En weet je wat dan het mooie is? Ze menstrueert niet maar ze maanstrueert. :nauseated_face:

5 likes

Sjamandriaan noem ik nou niet echt een loophole.

5 likes

de eendenbek, wat een hels instrument is dat

8 likes

Die staking van apotheken volgende week?? Wtf man

1 like

Dancing Through Life heb ik nog steeds 24/7 in mijn hoofd en ik ben vorige week dinsdag naar de bioscoop geweest hahaha

6 likes

? Dat is dan vet toeval want ik ben hier niet via hem terecht gekomen anders zou ik dat wel gezegd hebben.

1 like

Haha ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook wel in stand houd omdat ik al de hele week de soundtrack luister en ik inmiddels op TikTok in het Wicked algoritme zit :sweat_smile:

3 likes

De dop met kinderslot van m’n mega sterke hoestsiroop. Die wil niet meer openen en ik wil van mn hoest af en stiekem ook lekker suf worden zodat ik lekker kan slapen.

2 likes

Ik las laatst dat hoestdrank helemaal niet werkt tegen hoesten, dus je mist niks.
En suf worden voor lekker slapen kan je ook op andere manieren bereiken haha

2 likes

Deze zegt dat er codeine in zit en dat helpt bij mij in pilvorm wel altijd erg goed maar misschien placebo. Suf wordt je er in ieder geval wel van :zzz:

Ik ben nu aan het opzoeken of je hoestdrank kan sabreren

8 likes