ik erger me eraan dat ik alsnog reclame krijg bij videoland, terwijl ik wel een abonnement heb (en met mijn adblocker deed hij het niet meer)
Wow, dumpen ja? Heftig. Ik ben de enige in mijn vriendenkring met een kind, en ik zou ook wel meer ouders als vrienden willen. Maar meer om samen dingen te ondernemen, terwijl de kinderen met elkaar kunnen spelen. Mijn dochter is enigkind en soms is het fijn als we ergens heen gaan en ze iemand heeft om mee te spelen .
Nu komt er weinig bezoek bij mij op de verjaardag (nee ben niet zielig) maar ik maak wel altijd veel hapjes, haal speciaal drinken (we drinken vrijwel alleen water en cola) en snacks en dan eet of drinkt bijna niemand wat.
Durf het wel, haha, vaak zat gedaan ook. Maar het heeft toch geen zij en daarnaast is er dan altijd weer gezeik.
Als het nou verandering zou geven zou ik het zeker nog steeds zeggen, maar we houden het gezelliger door niks te zeggen en thuis nog wat te eten, aangezien er dus toch niks veranderd.
nav het forumergernissen topic: ik vind het echt stom als mensen hun huisdieren expres een âgrappigeâ naam geven. zoals fart of stinker ofzo (zie ik online ook wel eens). het komt op mij echt over alsof je je huisdier als grap ziet, bijna respectloos terwijl dat dier het natuurlijk niet snapt. ik weet niet precies maar echt gaar haha
Ik heb een caravan gekocht (betaald en staat op mijn naam etc) ik heb onze verzekeringsadviseur gevraagd hiervoor een verzekering af te sluiten. 3 keer raden wie er een mail ontvangt met de factuur daarvoor? Beste âmeneerâ (mijn partner)
Zo viel het mij laatst ineens op dat ik van EasyPark een factuur kreeg met geachte heer (achternaam vriend).
Dat hele account staat op mijn naam, nergens staat zijn naam. Hij gebruikt die app niet en ik heb het accout zelf aangemaakt jaren geleden toen het nog parkmobile was.
Het is voor mij echt een raadsel hoe ze bij zijn naam komen. Maar ik vind het zo raar en ontzettend storend.
Ohja, en laatst kreeg mân vriend ineens post met een hele random kerstkaart van een belastingskantoor waar hij geen idee had wie het waren.
Is dat het kantoor waar ik mijn belasting regel voor mijn eigen onderneming. De loonbelasting van mijn vriend wordt wel automatisch meegenomen tijdens de afspraak (die bespreek ik op dat moment). Hij heeft die mensen nog nooit gesproken. Ik ben ook ouder dus daar kan het ook niet aan liggen (gemeente e.d. stuurt altijd de post naar een oudste van het adres).
Dus daar heb ik wel even achteraan gebeld waar dit op sloeg. Want ik ben de klant bij ze en niet mijn vriend.
Die veel te dure reparatie aan mijn auto. Klein probleem wat lastig te vinden was en daardoor kneiterduur werd.
Doei
Wat gaven ze als reactie?
(En met Easypark, misschien is een rekening ooit betaald via een en/of rekening waarbij je partners naam voorop staat?)
Ik vind het dan ook echt smerig als je de betekenis weet. Tarrel. Ok je noemt je huisdier stront? Raar. En mensen vinden dit grappig?? (Getuige de likes ook op die post).
Een collega van mij heeft haar kat stinker genoemd. Ik weiger om die ânaamâ uit te spreken
ik snap het ook echt niet, ik haat zulke humor echt met passie
Mensen die een wc vies achterlaten. En dan ook in een openbare ruimte. Wat is de bedoeling hiervan?
En⊠wat als iemand staat te wachten om die wc na hun te gebruiken? Zeg je dan âoh, even wachten ik moet nog wat doenâ en keer je dan terug? Of doe je dan net alsof je nisj gezien hebt?
Als het om een groep van 10 of minder gaat snap ik het ook niet, maar bijvoorbeeld mijn vriendengroep in NL is inmiddels met aanhang iets van 35-40 man, snap echt helemaal dat je dan alleen degenen die het dichtstbij staan uitnodigt voor het eten, want dat is meestal echt takkeduur. Wij zijn dan ook altijd genoeg man om met een grote groep ergens in de buurt zelf tussen de ceremonie en het feest wat lekkers te gaan eten in onze fancy kleding.
Maar mijn vrienden zijn tot nu toe ook niet op enorm afgelegen locaties getrouwd oid, dan is het ook wel een ander verhaal. Er was wel een buirloft in het buitenland waar een van de twee vandaan kwam, en daar was uiteraard wel iedereen gewoon de hele dag welkom.
Ik zag pas online dat iemand zijn dier Skank had genoemd?? Echt raar
Mensen die zonder licht rijden, en helemaal mensen die zonder licht rijden met dit weer. En van die mensen die denken dat ze âautomatischâ licht hebben, dus dat ze hun licht niet aan hoeven te doen. Met je automatische licht gaan je achterlichten namelijk niet aan
Echt? Dat is toch ook raar? Ik heb geen automatisch licht, maar zou ook wel denken dat mijn achterlichten meedoen als ik dat wel zou hebben.
Mijn achterlichten gaan wel aan in automatische stand.
De mist is momenteel wel een probleem hoorde ik op het nieuws trouwens maar dat is omdat hij dan niet detecteert dat je dimlichten aan moeten nu dus dat moet handmatig.
Ik zat net zo toen ik dat las want ik rijd altijd met automatisch licht maar ik heb het net opgezocht en bij mij gaan de achterlichten ook gewoon aan.
Is gelukkig ook niet bij alle autoâs het geval!