Dat die chupa chups lolly’s zo moeilijk open gaan.
Ik moest daar toen ik net mijn rijbewijs had echt aan wennen! Ik had rijles in een auto met automatische voor- en achterverlichting en mijn instructeur zei bijvoorbeeld ook nooit iets in de trant van ‘dit is wanneer je normaal gesproken je lichten aan zou zetten’, dus toen ik eenmaal mijn rijbewijs had en in een oud hok reed was dat echt een gewoonte die ik er bij mezelf nog in moest rammen
Sowieso mocht er wel wat meer aandacht besteed worden aan de dingen om de auto heen (tenminste toen ik leste werd er niks aan gedaan), zoals tanken of lucht in je banden
En al die snufjes op een nieuwe lesauto zijn prachtig maar het is vaak geen enkel vergelijk met je eigen auto dus een beetje voorbereiding was welkom
Ja en het papieren stokje! Dat is vaak al zompig voordat je lolly op is, wat een treurnis.
Een ritje door de McDrive was een vast onderdeel dat mijn instructrice met al haar leerlingen deed, maar ik heb dit weekend aan mijn vader moeten vragen of ik eens mee mocht om te tanken. Dat heb ik met rijles nooit gedaan! (Niet dat dat zo’n rocket science is, maar wel fijn om even te weten hoe dat werkt)
Nou ja dat precies, zo ingewikkeld is het allemaal niet maar je moet er zelf achter komen en dat vind ik maar gek
Tja, dan verschillen we daarin van mening Ik snap helemaal dat ze niet per se nog een paar duizend euro extra hebben liggen om 30 mensen extra eten te geven (dat kost al gauw minstens 100€ per persoon meer, gaat niet om een paar tientjes), een bruiloft is al duur genoeg. En dan vier ik liever op die manier hun speciale dag mee dan dat ik helemaal niet kom/mag komen.
Echt een stomme ergernis maar ik vind het altijd leuk om de boeken die ik mensen zie lezen in de trein even op te zoeken, maar het zijn zo vaak van die stomme zelfhulpboeken Nu ook weer, zit een jongen tegenover me een boek te lezen met een beetje een nietszeggende omslag en titel maar had zo op het eerste oog best fictie kunnen zijn, blijkt het over de zeven eigenschappen voor leiderschap te gaan. Ik wil gewoon leuke boekentips opdoen in de trein
Edit: en ik ben m’n eigen boek thuis vergeten en mn ereader is leeg en de Kobo app op mn telefoon geeft een error als ik iets probeer te lezen
gratis eerste klas reizen als je een goed boek leest aub
Boekenclub in de trein
boekencoupe
En dan ook graag als regel dat duidelijk zichtbaar voor iedereen moet zijn welk boek je leest. Zoooooo irritant als mensen hun boek op hun schoot houden en ik de titel niet kan zien!!
Oh hier ben ik het zo niet mee eens ik vind het echt extreem gierig om te verwachten dat mensen naar je ceremonie komen (door ze daarvoor uit te nodigen), dan met een select groepje te gaan eten en dat ze daarna weer op het feest mogen komen. Helemaal als het in een andere stad is!
Mocht ik ooit gaan trouwen dan nodig ik een select clubje mensen uit voor de ceremonie + eten en doe ik ‘s avonds een feest. Als m’n ooms en tantes dan beledigd zijn dat ze niet bij de ceremonie aanwezig mogen zijn is dat jammer voor ze hoor
Dit!!!
Ik snap dat echt niet. Zet gewoon je lampen op ‘altijd aan’ en niet op ‘stadslicht’ of ‘automatisch’.
🫵Ohja, je mistlampen mogen zonder mist gewoon uit hoor.
En je hoeft je mistlicht achter pas aan te doen bij <50 m zicht. Gaat ook meer dan eens fout.
Dat ik m’n knuffel veel te laat in de was heb gedaan en die nog nat is. Dat wordt weinig slaap vannacht
Fohnen!
Heb je een radiator? In een handdoek wikkelen en daar nog even op leggen als je geen föhn hebt
geen föhn en er kan niks op mijn radiator liggen helaas, ik moet eigenlijk gewoon een tweede kopen (als reserve), deze is helemaal geplet en vernaggelt.