Ventilator gaat ook snel! En als je echt radeloos bent kun je m op de laagste stand in de oven leggen, dat werkt ook als een soort droger
En dat op nationale knuffeldag
Gisteren laat op de dag, kwam ik achter een fout die ik zelf gemaakt heb op mijn werk. Vandaag kan ik dat dus gaan rapporteren. Nu is een fout niet heel erg, maar ik kan dit zelf niet meer recht trekken en een andere afdeling zal dit moeten doen. En dat is precies de afdeling waar ik binnenkort ga starten. Ik denk dat ik de ergernis ben en erger me hier zelf ook aan.
Ik wil echt een verbod op mensen die direct een openbaar vervoersmiddel binnenstappen, terwijl er nog mensen uit willen stappen die al in de startblokken staan zodra de deur opengaat om naar buiten te gaan. Ik vind dat echt zo asociaal. En vaak blijven die types vervolgens midden op het gangpad staan met hun mobiele telefoon in de hand, waardoor de doorgang ook nog eens versperd wordt voor mensen die gewoon een zitplaats willen bemachtigen.
Heb zelf een afspraak gemaakt om op mijn vrije dag mijn auto naar de garage te brengen voor apk e.d., maar baal nu van mijn keuze.
Waarom ben ik niet zoals mijn collega’s die dit gewoon tijdens werktijd doen
Ik ben hier nu op aan het letten en dit is gewoon waar?!
Heeft die promotie van zelfhulpboeken in B&B vol liefde toch gewerkt.
Ja echt veel hè! Het valt me ook altijd op dat er zoveel van dat soort boeken bij de AKO enzo liggen maar mensen kopen en lezen ze dus ook echt
Ik hoop stiekem dat het gewoon nog in het verlengde is van goede voornemens/ slechte kerstcadeaus en je half februari leukere titels voorbij ziet komen.
Mijn vriend heeft een nieuwe servies set gekocht zonder mijn toestemming. En toegegeven, ik ben nogal iemand die niet graag dingen vervangt en niet van verandering houdt. Alles wat hij nieuw heeft gekocht heb ik altijd commentaar op gegeven totdat ik het had geaccepteerd Maar dit servies is gewoon zoooooo kut. Het is fucking bulky en zwaar en onhandig. Ze hebben zo’n dikke rand eromheen waardoor ze heel moeilijk de vaatwasser in gaan. Verder zijn de kleine borden veels te klein en er is gewoon niks praktisch aan die dingen. Ik vind ze echt onnoemelijk kut, en hij geeft ook toe dat ie er niet zo goed over nagedacht, maar blijft volhouden dat ze mooier en beter zijn etc. En nu hebben we ook geen ruimte meer voor die oude borden omdat die nieuwe borden zo fucking veel ruimte innemen. En nu stelde ik voor om die nieuwe spullen dan een plekje te geven in zo’n sierkast en dat we die oude borden dan gebruiken omdat ze gewoon praktischer zijn, maar hij wil dar niet. Ik vind het zo kut, geef het nou gewoon toe dat die tering borden onnoemelijk kut zijn omg
Oh ik zou daar ook van balen! Kunnen jullie het niet retourneren? Of wil je vriend dat al helemaal niet
Wat klote. Ik heb best wel mijn veto uitgesproken over zowel de bestekset als het servies want ik ben daar ook te specifiek in. Het moet gewoon precies goed zijn anders eet het niet fijn. Kan het nog terug?
Waar mensen werken worden fouten gemaakt en je maakt netjes een melding aan. Ik heb ook een keer een hele domme fout gemaakt vlak voor mijn tussentijdse beoordeling en mijn teamleider rekende me er totaal niet op af.
Ja dit was mij ook al opgevallen! De boekhandels liggen er vol mee maar ook in de bibliotheken zie ik het veel voorbij komen.
Als je nog wat wil luisteren/lezen over het fenomeen zelfhulpboek
Schijnbaar zijn nu zelfhulpboeken geschreven door militairen populair. Ik hoorde er bij de Volkskrant podcast 3en leuk artikel over
Het is wel interessant wat een zelfhulpboek kan zeggen over de tijd waar we in leven. Dit boek bevat een soort onderzoek naar zelfhulpboeken. Ik heb hem nog niet gelezen hoor maar het klinkt wel interessant.
AEX van de ziel - Uitgeverij Prometheus
En help me! van Marianne Power vind ik een hilarische boek over het gebruik van zelfhulpboeken en hoe destructief het kan werken.
@Philo We hebben ze al gebruikt dus ik ben bang dat dat niet meer gaat en mijn vriend heeft ook die dozen al weggegooid haha. Ik ben ook gewoon boos dat ie dit gewoon heeft gedaan zonder mijn toestemming en input. Het is echt wel mooi servies maar daar is alles wel mee gezegd het is naar mijn mening echt zo fucking onpraktisch
Ugh ja en kinderen geven ze dan zo aan je, van “hoi maak open”
Ik heb het idee dat dit me een half jaar terug ook al een keer opviel maar ik hoop alsnog dat je gelijk hebt!
@Marquez oh interessant! Ik ga vanavond even naar je linkjes kijken (:
Ik ben nu wel heel benieuwd welk servies ik niet moet kopen haha, heb je een foto?
Het leven is te kort voor rotservies waar je je op dagelijkse basis aan gaat ergeren.
Ik zou het nogmaals bespreken en het op Marktplaats zetten of naar de kringloop brengen als het niet megaduur was. Verlies nemen en servies zoeken waar je wel blij van wordt.
Weet niet of je op adviezen zit te wachten maar: TEPELCREME. Ik was ook echt radeloos en dit is echt het enige dat bij mij heeft geholpen
Herkenbaar en eens met de tip van @iloveblush, gewoon de tube Mama tepelcreme van Kruidvat is het enige wat enigzins helpt