Je mag ook niet rijden met codeine op toch? Bij mij werkte dat iig altijd als een tiet.
Noscapect is echt mijn crack.
Dat mensen loophole (=maas in de wet) in plaats van rabbithole zeggen haha Hoor dit echt zo vaak en ergert me onredelijk veel.
Welke heb jij? Ik heb de hele nacht zoân irritante kriebelhoest gehad (wel goed voor mn buikspieren), echt heel vermoeiend.
Haal dit. Echt. Scheelt je slapeloze nachten.
Dat mensen zeggen âdat ergert meâ terwijl het âdat irriteert meâ is. Iets irriteert je, je ergert je ergens aan.
(Sorry, ik vind het altijd heel grappig als mensen een taalfout benoemen en in dezelfde post een andere taalfout maken )
Ahh ik twijfelde al! Vergeet altijd welke van de twee ik moet gebruiken
Natterman extra sterk, die smaakt verrassend prima, ik gebruik dan ook nog wat noscapine er bij. Niet gebruiken bij veel slijm trouwens!
Ja, of ik irriteer me aan hoor ik ook dagelijks.
(@AutumnStorm thanks voor de antihoesttip!)
Bij dit soort dingen denk ik echt altijd who cares??? Je weet toch wat iemand bedoelt?
Ik denk dat veel apotheken niet gaan staken hoor. De apotheek waar ik werk in iedergeval niet. Ik vind het persoonlijk ook niet oke om in die week te gaan staken, maarja dat maakt natuurlijk de grootste impact. Hoop dat het voor jou en iedereen hier de komende week naar de apotheek moet meevalt.
Moest gisteren toevallig naar de apotheek in Almere en daar waren ze wel allemaal dicht op 3 na die alleen voor spoedrecepten open waren. En in Amsterdam sluiten ze vgm ook gewoon heb ik begrepen van mensen die daar werken.
De klantenservice van Gymshark, heb mijn bestelling 4 december al teruggestuurd en het is ook aangekomen bij ze, maar nog niks van ze gehoord en bereikbaarheid is ook om te janken. Wil gewoon mn geld terug.
Ja wij waren gisteren en vrijdag ook alleen open voor spoed, maar volgende week zou het de hele week zijn en wij vinden dat als team onverantwoord. Ik persoonlijk vind het ook onzin, aangezien er (in onze apotheek) in de afgelopen maand al 4 stakingsdagen geweest zijn. Het signaal is dan wel duidelijk denk ik dan. Medewerkers die vanuit mijn apotheekketen (benu) volgende week gaan staken worden ook niet meer betaald op de dagen dat ze staken.
Ja dat is dus niet hoe taalregels werken
Net als je kind een naam geven met een bepaalde spelling en dan zeggen: âMaar je spreekt het zo uit.â Nee dan schrijf je het dus ook anders!
Duurt heel lang bij gymshark inderdaad! Je kunt het beter proberen te vergeten en dan staat het er volgende maand op en dan is het een leuke verrassing
Kreeg een mailtje dat ze volgende week de hele week dicht zijn Moet nu lastminute mn herhaalmedicatie al gaan regelen, hoop dat het op voorraad is want dan heb ik al een probleem als dat niet zo zou zijn. Vind het een beetje onverantwoordelijk en lullige timing
Ja het enige wat ze nu veroorzaken is een stormloop op de apotheek. Hoop voor je dat het allemaal lukt!
Taal gaat over communicatie. Als je begrijpt wat iemand bedoelt beĂŻnvloed het de communicatie niet. Daardoor wordt ergeren en irriteren zo vaak door elkaar gehaald. Vanuit een communicatieperspectief is het niet nodig dat er twee verschillende woorden bestaan. Net zoals dat âhetâ langzaam verdwijnt uit de Nederlandse taal. Je daar aan ergeren lijkt mij vooral voor jezelf ingewikkeld en vind ik ook altijd wat zeggen over de persoonâŠ