Waar erger je je aan? #19

Deze griep die nu heerst is echt next level. Dit is dag 6 op de bank voor mij, hoe dan.
Mijn kind lijkt er nu vanaf, exact een week later. Dus heb goede hoop op morgen voor mezelf.

3 likes

Je kan zo bij een huisartsenpraktijk werken. Gewoon even aan de bekken van patiƫnten ruiken en vervolgens wel of niet verwijzen naar de huisarts

2 likes

Moeilijk om te omschrijven, ik denk ongeveer hetzelfde als dat mensen het hierboven kunnen proeven.

Ik ruik dan vooral snot denk ik, of zo van die ziekelijke keelpijn.

Ik ruik dus eerder verkoudheid, griep… niets anders ( denk ik ).

Nog een ergernis maar dan van vanochtend: ik zat in een yogales en een oude man liet de hele tijd scheten? En niemand reageerde erop. Ik snap best dat zoiets een keer per ongeluk kan gebeuren als je ontspannen bent maar het leek alsof hij het erom deed? Ik voelde me helemaal opgelaten en kon niet meer echt ontspannen 🄹 ben meteen bang dat hij volgende week weer in deze les zit, ik geniet de laatste tijd juist zo van yoga op m’n vrije dag en dan dit :face_with_spiral_eyes:

12 likes

Of geen zin meer hebben in ij typen maar dan gewoon de y gebruiken.

5 likes

Ja ik heb dus het idee dat ik blaasontsteking kan ruiken…maar waarschijnlijk is het gewoon de geur van incontinentie(materiaal) want ruik t meestal op ziekenhuisafdelingen en verpleeghuizen :sweat:

4 likes

Ik zit op dag 9! Ook nog een voorhoofdholteontsteking bovenop gekregen paar dagen terug :sparkles:

4 likes

Ik ben ook ziek sinds zaterdag en het gaat vandaag eindelijk beter!!! Er is licht aan het einde van de tunnel :smiling_face_with_tear:

5 likes

Serieus?? Haha en de leraar zei ook niks? Vind ik ook wel een onvermogen om de situatie op een goede manier op te lossen. Want een per ongeluk scheetje, okay tot daaraan toe, maar gewoon een hele les zitten scheten is nogal afleidend.

2 likes

Nou een paar leuke ademhalingstechnieken erbij. In door de neus :grimacing:

3 likes

Ja toch?? Dat dacht ik dus ook. Maar misschien komt hij vaker op tijdstippen dat ik er niet ben en doet hij dit dus ook vaker :face_with_spiral_eyes: ik vond het heel raar. Hij ademde ook heel luid en dat vond ik al best afleidend maar toen dit er ook nog bij kwam wilde ik eigenlijk gewoon opstaan en weglopen haha

4 likes

Oh heerlijk! Daar begon het bij mij juist mee. Dat is nu gelukkig iets naar de achtergrond. Het zijn nu m’n longen. En koorts. Wat een feest.

2 likes

Dit heb ik wel eens met de navigatie. Die zegt dan: rij naar het noorden.

aub

17 likes

ā€˜Vertrek in noordoostelijke richting’ sorry ben ik op reis om een genocide te plegen voor nootmuskaat of ga ik naar de Ikea

48 likes

Ja mijn vriendin vraagt altijd of we weer een dranky gaan doen :cry: ik lees het dan als drankij

6 likes

Aaargh vraag gewoon zullen we wat gaan drinken 🫣

4 likes

Ik zie het vaak als krygt. Ik snap echt niet hoe je het bedenkt.
Bij Apple staat het zelfs goed geschreven erboven :sob::joy:

4 likes

Commentaar op mondkapjes. Zelfs op mijn werk, laaaaaat me dat lekker dragen als ik dat wil. Is het niet om besmet te worden dan is het wel gewoon voor de smerige geuren.

22 likes

ik kan soms zwangerschappen ruiken, die mensen hebben altijd een bepaalde geur

3 likes

Ik ruik ook vaak aan mijn kinderen als ze ziek gaan worden/koorts krijgen. Mijn partner ziet dan nog helemaal niets en is vaak een beetje geĆÆrriteerd als ik dan al een back up plan weer maken voor als de opvang belt, maar het klopt best vaak (en ze zijn niet heel vaak ziek, echt maar twee/drie keer per jaar ofzo, dus ook geen toevalstreffer).

8 likes