Pillendoosje boven en een pillendoosje benenden, elke zondagavond bijvullen?
Ja kan allemaal maar ik wil me gewoon even ergeren want ik had geen probleem en nu moet ik dus dingen kopen of wachten tot deze pot leeg is en die bewaren zodat ik het de volgende x kan verdelen
20 minuten??? Haha lol denk niet dat ik dan ooit überhaupt nog zou slapen. Ik denk dat ik 10 keer per jaar binnen twintig minuten in slaap val
Ik heb de vaatwasser op de eco stand aangezet maar het maakt zo’n irritant geluid. Het lijkt wel alsof iemand drumt. En dat dan 4 uur lang ![]()
Staat er dan niet iets verkeerd in wat tegen de sproeiarm aan komt
Ik ben volgens mij nog nooit binnen 20 minuten in slaap gevallen ![]()
Ah bij mij is dit ook opeens sinds de laatste levering. Ik vind het vooral irritant dat ik nu veel minder duidelijk heb wanneer ik weer nieuwe moet aanvragen want anders was het van oh nog 2 strips over, even contact opnemen met de huisarts maar dat is nu niet zo snel te zien
Ik voel me altijd zo’n Dr. House als ik zo’n potje krijg

Haha, ik heb voor andere medicatie ook een potje maar die hoeft maar 1 x per dag dus vind dat minder vervelend. Alleen wordt die medicatie blijkbaar snel slecht oid (lijkt mij dan niet briljant om het in een potje te doen maar goed wat weet ik nou) want er zit een soort silica unit in die echt voelt als een kinderslot want die kan bijna de hele bovenkant afsluiten. Maar goed lang verhaal om te vertellen dat ik dat potje ook heel vaak ronddraai
Die foto rechtsonder 🫠
Ik dacht: wat komt daar uit die kont
De nagel neem ik aan? Ik probeer namelijk hard te denken wat er mis is met het sieraad op de kutkwaliteit na.
Ik krijg alles in zulke potjes, zelfs ibuprofen haha
Ja ik ook! Denk een storing
Dit heb ik ook ALTIJD, al jaren! Dan zet ik als ik er eindelijk in ben direct m’n nieuwe wachtwoord in mijn telefoon en de keer erna werkt het WEER niet. Gek word ik ervan.
Dan duurt die storing dus zeker al 5 jaar. Wat een kutsite.
Edit: oh wacht dit gaat over tijdens het lezen? Wat irritant. Ik kan dus al jaren niet inloggen, dan zegt hij dat m’n ww niet klopt.
Ik heb precies hetzelfde! En de helpdesk blijft beweren dat ik dan mijn wachtwoord gewoon verkeerd onthoud.
Ik ben gestopt met de online bibliotheek omdat het overzetten van boeken naar je e-reader altijd zo’n gedoe is. Met dat gekke Adobe-programma waar ik ook vaak foutmeldingen bij kreeg. Ik begon er zo tegenop te kijken om die strijd weer aan te gaan, dat ik minder ging lezen. Dus maar opgezegd, maar wel jammer want ik steun de bieb graag. Dat online abo kost niet veel, maar ik zou graag wat meer betalen en dan gewoon goed werkende techniek hebben.
Mijn leven verbeterde echt significant toen ik besloot van de online bieb over te stappen naar kobo ondanks de hogere kosten. Wat een ongekend gezeik altijd met die app/site/overzetten boeken