Waar erger je je aan? #19

Ik voelde me bij het lezen al een beetje aangesproken, maar dacht reageer niet! :face_with_peeking_eye:

Een oudere vrouw in mijn yogales heeft dat ook, zij kan het in bepaalde houdingen echt niet meer tegen houden. Ze vindt het zelf ook wel vervelend maar ze wil toch graag de les volgen. In het begin moest de puber in mij er de hele tijd om lachen en kon ik me niet concentreren :joy: maar ik ben het nu bijna gewend haha. Zo lang ik het maar niet hoef te ruiken!

5 likes

Ik zou als ik die vrouw was per direct een andere sport zoeken

21 likes

Ze hebben bij Ikea een aanbieding, maar vervolgens zijn de kasten die ik wil al de hele tijd uitverkocht :sob:

3 likes

Ik zit hier echt onredelijk hard en lang om te lachen?

3 likes

Ik vind dan ook de bewoordingen die sommige gebruiken heel irritant. Muilkorf, pamper op je kop etc. Ik vind dat soort opmerkingen zo aso.

3 likes

Voor mijn gevoel is de gemiddelde frequentie waarop je een nieuwsbrief van een webshop ontvangt de afgelopen jaren ontzettend opgeschroefd, naar meerdere mailings per week. Bovendien vind ik de tone of voice van veel webshops verschrikkelijk. Je wordt tegenwoordig aangesproken alsof je een goede vriend(in) bent, maar eigenlijk zorgt dat ervoor dat ik mij sneller uitschrijf. Ook in fysieke winkels lijk je er niet aan te ontkomen. Een gewone ‘nee’ op de vraag of je ‘member’ bent en/of je ‘ingeschreven wilt worden’ lijkt soms niet genoeg. Als je je wilt uitschrijven, is dat vaak niet met één druk op de knop ‘unsubscribe’. Nee, je moet een tyfuseind naar beneden scrollen of allerlei dingen afvinken. Vervolgens krijg je nog een extra bevestiging in de mail dat het 24-48 uur kan duren voordat het verwerkt is.

Buitenlandse webshops maken het nog bonter door je telefoonnummer te misbruiken om tijdens een sale sms’jes te sturen, terwijl je je telefoonnummer eigenlijk alleen hebt opgegeven voor verzending.

11 likes

Ik heb dikke griep en ben dan altijd aan het hallucineren icm meligheid maar is dit misschien dezelfde figuur als van die ongebruikte invalidenparkeerplek?

Pff ja, standaard eyeroll bij dat soort bewoordingen.
Mijn ergernis is dat soort “stoere” termen in de kindvrije community. Ik heb zelf ook helemaal niks met kinderen, maar bij uitdrukkingen als “crotch goblin” en alle ranzige equivalenten daarvan vraag ik me echt af op wie zo iemand indruk wil maken en of ze nu een sticker willen :+1:

5 likes

Ja same, ik ruik dan een soort aceton-achtige geur. En de volgende dag blijkt het dan idd een griepje oid te zijn!

2 likes

Dat mensen hun huisdieren zo snel weg doen. Gezinsuitbreiding, scheiding etc. Snap echt niet hoe mensen zo makkelijk denken over een huisdier :weary::weary:

17 likes

Ja erg he. Je hebt echt wel uitzonderingen waarbij het echt niet anders kan maar dan de makkelijkheid hoe ze een huisdier weg doen. Ik zou dan zeker willen zijn dat die goed terecht komt. In de meeste gevallen worden de redenen die jij benoemd gewoon gebruikt om er van af te komen.

Ik kijk wel eens op https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ en dan breekt mijn hart qua reden. Daar staan op dieren op die zijn opgegroeid in een lab, dat vind ik ook zo zielig

3 likes

Ugh ja ik ben een hele tijd vrijwilliger geweest in een asiel en het is echt schrijnend. Ooit om 8u 's ochtends een koppel aan de deur gehad met een jonge herdershond die ze “op weg naar het werk alleen langs de straat zagen dus we dachtrn hem maar naar hier te brengen” 
 (ok, waarom breng je 'm niet onmiddelijk naar de politie voor chipcontrole? Ohja, en wel erg toevallig dat jullie een leiband in de auto hadden liggen op dat moment zeg)

Zelf had ik ook een kat van 19 die niemand wou (is uiteindelijk bijna 21 geworden), die werd bij de adoptanten voor mij na 24u al teruggebracht want ze kon niet aarden (goh, na 1 dag).

Nu een oudje van 15 (te angstig karakter volgens velen maar oohhh hij is zo mooi, maar hmmm laat toch maar) en een kitten die in een doos in het bos gevonden is op 3 weken leeftijd. People suck.

7 likes

Ja echt he? Wij zijn dus al een tijdje op zoek naar een wat oudere hond. Wat we allemaal niet zijn tegen gekomen aan redenen. Toevallig gaan we morgen kijken bij een hondje die aangeschaft was voor de puberdochter maar die er nu niet meer naar om keek. :upside_down_face::slightly_smiling_face: Prima reden om een hond te nemen ja.

1 like

Mijn hart huilt voor zulke dieren. Elk dier verdiend een huis, maar niet elk huis verdiend een dier. Mensen kunnen zo harteloos zijn. Moet de hond maar weg omdat het toch wat onhandig is met een baby. Het is geen zak chips waarvan de smaak toch wat tegen valt

5 likes

Ahh zo sneu allemaal. Ik heb een halfjaar geleden mijn kat uit het asiel gehaald. Ze leefde op straat en had 3 kittens. In het begin was ze super angstig en timide. Heb haar vooral met rust gelaten. Alles in haar eigen tempo. Mensen verwachten te veel te snel. Ze is nu zo aanhankelijk, en echt de liefste kat ooit. Investering meer dan waard :two_hearts:

Samenvatting

86 likes

Dit past perfect bij mijn forumtitel: ik glimlach dus in mijn slaap en daardoor scheurt mijn lip aan de bovenkant steeds uit doordat ze zo droog zijn :sob::sob: doe er voor het slapen gaan wel vaseline op maar dat blijkt dan toch niet genoeg te zijn voor de hele nacht. Misschien toch maar eens die tepelcrĂšme proberen

1 like

Het kan ook een schimmel zijn, dat is waarschijnlijker. En dan maakt vaseline etc het alleen maar erger, je moet het juist laten uitdrogen!

2 likes

Hoezo is dat waarschijnlijker volgens jou?

13 likes

Heb laatst ook tepelcreme gehaald en nu zijn mijn droge gebarsten lippen voor het eerst in jaren gewoon weg hallelujah

3 likes