Er staat iemand al een half uur met motor aan stil voor de deur. Waaaaarom, zo irritant steeds die motor. Zet gewoon uit, waarom ben je hier überhaupt??
Dit is de meest Karen-achtige post die ik ooit van je heb gelezen @Zemraluani. Maar agreed, is heel irritant wel.
Dat ik me een ongeluk hoest en dus mogelijk ook ziek aan het worden ben
Mijn vriend lijkt het ergste gisteren gehad te hebben met hoge koorts en ik hoop zo dat dat mij in ieder geval bespaard blijft. Mijn angsten gaan hier zo slecht op, mijn hemel.
Ik had én salaris en alle smaken waren er weer
dus nu maar gelijk besteld, met een vriendin samen.
Dat ik mijn raam niet even open kan zetten omdat mijn hele kamer dan naar de open haard van iemand uit de buurt ruikt.
Ik snap je ergernis wel maar ik vind dit zelf zoooo chill om, als ik ergens aan kom, nog even in de auto te blijven zitten met de kachel aan. ![]()
Ik ging gisterochtend weg, half 9 ofzo en toen had iemand z’n motor aangezet en hij was zelf niet eens in de buurt van z’n auto? Terwijl het niet eens gevroren had.
Het werkt echt heel goed! Geen gescheurde lip vannacht gehad, nogmaals dank!
Dat heel veel mensen niet meer begrijpend
Mensen die onafgemaakte zinnen posten.
Maar hoezo dan? Is toch leuker om bij mensen thuis te zijn dan lonely in je auto?
Het is stiller maar je hoort wel de batterij draaien
Nou, ik heb een ‘druk’ gezin en tijd voor jezelf is spaarzaam en die 10 minuten in een auto voelen dan als een soort selfcare. ![]()
Onze buurman heeft een nieuwe Tesla die maakt echt veel herrie als hij staat op te warmen. Meer dan mijn benzine auto. Geen ergernis verder want hoor het binnen niet.
Andere buurman met twee jongen kinderen zie ik vaak verderop in de straat in z’n auto zitten met de muziek hard aan. Snap hem wel ![]()
Elektrische auto’s zijn niet stil
Oh ik heb geen gezin dus had geen idee dat mensen daar niet bij willen zijn.
@still @FrauHelga Echt een super late reactie dit haha maar ik heb even een foto gemaakt ![]()
Je ziet hoe bulky en kut het in die kast staat
haha. Gelukkig hebben we een compromis gesloten. Ik heb er nog een serieus gesprek met hem over gehad. We gaan normale mooiere borden kopen en deze gaan we dan in een kast zetten als het ‘nettere’ servies. Mijn vriend gaf uiteindelijk toch ook toe dat het toch wel onpraktisch is haha
Ik had echt veel erger verwacht. Dit is toch prima normaal servies?
Misschien is het moeilijk te zien op de foto, maar het neemt echt super veel ruimte in beslag, soms krijg ik die kommen er niet normaal uit ook haha
en het gaat niet normaal de vaatwasser in, dus ik vind ze echt kut. Het is mooi servies hoor, maar zo onpraktisch naar mijn mening. En ook zijn die kleine borden net iets te klein. Als je er een boterham met omelet op legt gaat het al bijna de randen af haha
Oohh ja is idd wel een dikke rand! Die blauwe kleur is wel ![]()