Waar erger je je aan? #19

Laatst kwam hier op het forum de tip voorbij om eerst iets wat hydrateert te gebruiken. En dat werkt echt geweldig.
Eerst doe ik een hyaluronserum van Kruidvat op mn lippen en daarna de mama tepelcreme van Kruidvat. Nog nooit zulke zachte lippen gehad (en dat in de winter).

Ik heb specifiek deze en deze mocht je benieuwd zijn.

2 likes

Oh top!! Hoop dat mijn mini kruidvat dit ook gewoon heeft en anders kijk ik maandag ff in mn pauze in de stad. Dankje!

3 likes

Van die mensen die echt niets alleen willen doen. Zelfs iets simpels als boodschappen.

9 likes

En de rest die gereageerd heeft:
Ja echt schrijnende verhalen. Alsof mensen niet nadenken voor ze een beest in huis nemen? Ik las laatst: your cat is one chapter of your life but your their whole book :sob::sob:
Mn kat is echt mn eerste baby :joy:

8 likes

Haha mijn man is zo’n plakker en nu zeg ik gewoon joh ik ga even alleen, zie je later

2 likes

En over lippenbalsem, ik ben opgegroeid met Carmex, ze hadden die jarenlang niet meer in Nederland en met periodes ineens wel. Het is nu volgens mij al weer jaren gewoon bij de kruidvat. Die vind ik ook echt top. Het zit ook echt nog steeds in de lelijke knalgeel met rode kleur tubes.

2 likes

Er staat iemand al een half uur met motor aan stil voor de deur. Waaaaarom, zo irritant steeds die motor. Zet gewoon uit, waarom ben je hier überhaupt??

6 likes

Dit is de meest Karen-achtige post die ik ooit van je heb gelezen @Zemraluani. Maar agreed, is heel irritant wel.

5 likes

Dat ik me een ongeluk hoest en dus mogelijk ook ziek aan het worden ben :woozy_face: Mijn vriend lijkt het ergste gisteren gehad te hebben met hoge koorts en ik hoop zo dat dat mij in ieder geval bespaard blijft. Mijn angsten gaan hier zo slecht op, mijn hemel.

Ik had Ʃn salaris en alle smaken waren er weer :clap:t2: dus nu maar gelijk besteld, met een vriendin samen.

3 likes

Dat ik mijn raam niet even open kan zetten omdat mijn hele kamer dan naar de open haard van iemand uit de buurt ruikt.

2 likes

Ik snap je ergernis wel maar ik vind dit zelf zoooo chill om, als ik ergens aan kom, nog even in de auto te blijven zitten met de kachel aan. :rofl:

5 likes

Ik ging gisterochtend weg, half 9 ofzo en toen had iemand z’n motor aangezet en hij was zelf niet eens in de buurt van z’n auto? Terwijl het niet eens gevroren had.

Het werkt echt heel goed! Geen gescheurde lip vannacht gehad, nogmaals dank!

5 likes

Dat heel veel mensen niet meer begrijpend

Mensen die onafgemaakte zinnen posten.

55 likes

Maar hoezo dan? Is toch leuker om bij mensen thuis te zijn dan lonely in je auto?

Het is stiller maar je hoort wel de batterij draaien

2 likes

Nou, ik heb een ā€˜druk’ gezin en tijd voor jezelf is spaarzaam en die 10 minuten in een auto voelen dan als een soort selfcare. :rofl:

6 likes

Onze buurman heeft een nieuwe Tesla die maakt echt veel herrie als hij staat op te warmen. Meer dan mijn benzine auto. Geen ergernis verder want hoor het binnen niet.
Andere buurman met twee jongen kinderen zie ik vaak verderop in de straat in z’n auto zitten met de muziek hard aan. Snap hem wel :sweat_smile:

3 likes