Ja die kleur vind ik ook mooi haha, ik geef ook toe aan hem dat het mooi servies is, maar voor mij is daar alles wel mee gezegd want het is me de verdere ellende niet waard ![]()
Ergeren is nog een understatement maar ik werd vannacht om 2 uur wakker gebeld door een onbekende man, hij begon meteen te praten dat hij graag doggy wilde en over mân kont wilde spuiten. Ik vroeg of hij wel helemaal goed bij zân hoofd was en toen maakte hij nog een kreungeluid.
Echt zo kut.
Snap je he-le-maal.
het gebrek aan wcâs in Nederlandse binnensteden ![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt de app hoge nood. Daarin kan je zien waar er wc zijn en of die evt gratis zijn.
Banaan etende kinderen in mijn huis. Ik ga er zo slecht op dat ze dan zo lekker door het huis banjeren met een banaan in hun hand en met die vieze banaanhandjes overal aan gaan zitten. ![]()
Indd, bij voorkeur nog vast met een riempje. En dan eerst een nat doekje over de handen en mond voordat dat riempje los gaat.
Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Meteen ophangen, want elke reactie vinden ze leukâŠ
Walgelijk. Ik was half in slaap, had niet zo snel door wat er gebeurde. Volgende keer (hoop niet dat die komt) hang ik meteen op.
Snap ik hoor! En echt kut dat wij maar strategieën moeten bedenken om er zo min mogelijk last van te hebben ipv dat mensen gewoon normaal doen. Na die keer niet meer gebeurd trouwens.
ik vind wintersportcontent op social media echt het aller aller aller saaiste om te zien ![]()
Wintersportpraat bij mijn collegaâs vind ik eigenlijk nog erger. Snobby doen over de locatie of hoeveel jaar ze al skieen ![]()
Als juf waren bananen echt vreselijk om open te moeten maken. Het kind had het zelf al tijden zelf zitten proberen dus de uiteinden waren helemaal zompig gewordenđ€ź
Ik vind wintersport echt een van die zeldzame dingen die echt leuk is om te doen maar ZO saai om over te praten. Meestal zit er wel een soort correlatie tussen âleuk om te doenâ en âleuk om over te pratenâ maar skiĂ«n nope
Ohhh ja ik heb me hier vandaag ook aan geĂ«rgerd, zoân story met âdat was dag 1!â Ok boeien no one cares
enige wat ik wil zien ervan is iemand die vol op zân bek gaat
Ik ben die persoon ![]()
Mensen die roepen dat januari zo lang duurt
Mijn vriend en ik hebben allebei een fucked up slaappatroon. Ik val slecht in slaap en hij blijft niet in slaap. Alleen hij heeft dan altijd commentaar op mij en hoe ik daar mee om gaâŠ
ik lig bijvoorbeeld nu al 2 uur wakker in bed. Dus ik ben nu naar beneden gegaan om een magnetron pannenkoek te eten en even te chillen op de bank. Dan ga ik dadelijk âopnieuwâ naar bed en hoop ik wel te slapen. Maar hij komt dan altijd helemaal geĂŻrriteerd naar beneden âwat ben je nu aan het doenâ ![]()
Mens bemoei je met je eigen slaapstoornis aub!!!
Anuskramp.