Waar erger je je aan? #19

Elektrische auto’s zijn niet stil

4 likes

Oh ik heb geen gezin dus had geen idee dat mensen daar niet bij willen zijn.

13 likes

@still @FrauHelga Echt een super late reactie dit haha maar ik heb even een foto gemaakt :joy:

Je ziet hoe bulky en kut het in die kast staat :sob: haha. Gelukkig hebben we een compromis gesloten. Ik heb er nog een serieus gesprek met hem over gehad. We gaan normale mooiere borden kopen en deze gaan we dan in een kast zetten als het ‘nettere’ servies. Mijn vriend gaf uiteindelijk toch ook toe dat het toch wel onpraktisch is haha

12 likes

Ik had echt veel erger verwacht. Dit is toch prima normaal servies?

17 likes

Misschien is het moeilijk te zien op de foto, maar het neemt echt super veel ruimte in beslag, soms krijg ik die kommen er niet normaal uit ook haha :sweat_smile: en het gaat niet normaal de vaatwasser in, dus ik vind ze echt kut. Het is mooi servies hoor, maar zo onpraktisch naar mijn mening. En ook zijn die kleine borden net iets te klein. Als je er een boterham met omelet op legt gaat het al bijna de randen af haha

Oohh ja is idd wel een dikke rand! Die blauwe kleur is wel :ok_hand:t3:

5 likes

Ja die kleur vind ik ook mooi haha, ik geef ook toe aan hem dat het mooi servies is, maar voor mij is daar alles wel mee gezegd want het is me de verdere ellende niet waard :joy:

1 like

Ergeren is nog een understatement maar ik werd vannacht om 2 uur wakker gebeld door een onbekende man, hij begon meteen te praten dat hij graag doggy wilde en over m’n kont wilde spuiten. Ik vroeg of hij wel helemaal goed bij z’n hoofd was en toen maakte hij nog een kreungeluid.

Echt zo kut.

4 likes

Snap je he-le-maal.

3 likes

het gebrek aan wc’s in Nederlandse binnensteden :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

29 likes

Je hebt de app hoge nood. Daarin kan je zien waar er wc zijn en of die evt gratis zijn.

5 likes

Banaan etende kinderen in mijn huis. Ik ga er zo slecht op dat ze dan zo lekker door het huis banjeren met een banaan in hun hand en met die vieze banaanhandjes overal aan gaan zitten. :nauseated_face:

16 likes

Indd, bij voorkeur nog vast met een riempje. En dan eerst een nat doekje over de handen en mond voordat dat riempje los gaat.

3 likes

Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Meteen ophangen, want elke reactie vinden ze leuk…

1 like

Walgelijk. Ik was half in slaap, had niet zo snel door wat er gebeurde. Volgende keer (hoop niet dat die komt) hang ik meteen op.

3 likes

Snap ik hoor! En echt kut dat wij maar strategieën moeten bedenken om er zo min mogelijk last van te hebben ipv dat mensen gewoon normaal doen. Na die keer niet meer gebeurd trouwens.

4 likes

ik vind wintersportcontent op social media echt het aller aller aller saaiste om te zien :weary:

27 likes

Wintersportpraat bij mijn collega’s vind ik eigenlijk nog erger. Snobby doen over de locatie of hoeveel jaar ze al skieen :weary:

12 likes

Als juf waren bananen echt vreselijk om open te moeten maken. Het kind had het zelf al tijden zelf zitten proberen dus de uiteinden waren helemaal zompig geworden🤮

1 like

Ik vind wintersport echt een van die zeldzame dingen die echt leuk is om te doen maar ZO saai om over te praten. Meestal zit er wel een soort correlatie tussen “leuk om te doen” en “leuk om over te praten” maar skiën nope

3 likes