Ohhh ja ik heb me hier vandaag ook aan geërgerd, zo’n story met “dat was dag 1!” Ok boeien no one cares
enige wat ik wil zien ervan is iemand die vol op z’n bek gaat
Ik ben die persoon
Mensen die roepen dat januari zo lang duurt
Mijn vriend en ik hebben allebei een fucked up slaappatroon. Ik val slecht in slaap en hij blijft niet in slaap. Alleen hij heeft dan altijd commentaar op mij en hoe ik daar mee om ga…
ik lig bijvoorbeeld nu al 2 uur wakker in bed. Dus ik ben nu naar beneden gegaan om een magnetron pannenkoek te eten en even te chillen op de bank. Dan ga ik dadelijk ‘opnieuw’ naar bed en hoop ik wel te slapen. Maar hij komt dan altijd helemaal geïrriteerd naar beneden ‘wat ben je nu aan het doen’
Mens bemoei je met je eigen slaapstoornis aub!!!
Anuskramp.
Volgens mij is toch ook altijd het advies dat wanneer je niet binnen 20 minuten in slaap valt, je beter uit bed kan gaan en het later opnieuw kan proberen?
Mijn medicatie zit ineens in een potje ipv een strip. Ik neem het twee x per dag dus heb altijd boven en beneden een strip liggen maar nu heb ik maar één potje. En als ik ergens heen ga moet ik een losse pil of t hele potje meenemen? Wat een dom gedoe.
misschien zit je helemaal niet op een tip te wachten, maar je zou een kleiner medicijndoosje kunnen kopen om mee te nemen (en eventueel om beneden/boven in je huis te leggen)?
Ik heb dit sindskort ook, ik heb bij onze apotheek gevraagd om 2 kleine potjes, zodat ik ze verdeel en dit is iets handzamer meenemen. Ze verkopen die potjes in formaten bij ons ook los.
Ik vind dat gegrabbel in zo’n potje trouwens ook irritant
Moet ik iets kopen terwijl er tot vrijdag geen probleem was, vind dat echt stom. Op zich ben ik altijd thuis omdat ik niks kan dus het onderweg probleem zal ook niet heel groot zijn.
@Uprooted ja ik vind het ook niks! Soms twijfel ik ook of ik het genomen maar dan wist ik nog wel dat er nog twee in de strip zaten, dan heb je iets meer houvast ofzo. Ik had het uit de automaat ‘s avonds opgehaald dus kon niet vragen om iets. Maar ja de volgende x dan heb ik iig t potje dat ik nu heb nog.
Pillendoosje boven en een pillendoosje benenden, elke zondagavond bijvullen?
Ja kan allemaal maar ik wil me gewoon even ergeren want ik had geen probleem en nu moet ik dus dingen kopen of wachten tot deze pot leeg is en die bewaren zodat ik het de volgende x kan verdelen
20 minuten??? Haha lol denk niet dat ik dan ooit überhaupt nog zou slapen. Ik denk dat ik 10 keer per jaar binnen twintig minuten in slaap val
Ik heb de vaatwasser op de eco stand aangezet maar het maakt zo’n irritant geluid. Het lijkt wel alsof iemand drumt. En dat dan 4 uur lang
Staat er dan niet iets verkeerd in wat tegen de sproeiarm aan komt
Ik ben volgens mij nog nooit binnen 20 minuten in slaap gevallen
Ah bij mij is dit ook opeens sinds de laatste levering. Ik vind het vooral irritant dat ik nu veel minder duidelijk heb wanneer ik weer nieuwe moet aanvragen want anders was het van oh nog 2 strips over, even contact opnemen met de huisarts maar dat is nu niet zo snel te zien
Ik voel me altijd zo’n Dr. House als ik zo’n potje krijg
Ik moet vaak aan de usa denken, daar krijen ze Xanax en Lorazepam etc. ook vaak in grote hoeveelheden in dit soort potjes