Haha, ik heb voor andere medicatie ook een potje maar die hoeft maar 1 x per dag dus vind dat minder vervelend. Alleen wordt die medicatie blijkbaar snel slecht oid (lijkt mij dan niet briljant om het in een potje te doen maar goed wat weet ik nou) want er zit een soort silica unit in die echt voelt als een kinderslot want die kan bijna de hele bovenkant afsluiten. Maar goed lang verhaal om te vertellen dat ik dat potje ook heel vaak ronddraai
Die foto rechtsonder 🫠
Ik dacht: wat komt daar uit die kont
De nagel neem ik aan? Ik probeer namelijk hard te denken wat er mis is met het sieraad op de kutkwaliteit na.
Ik krijg alles in zulke potjes, zelfs ibuprofen haha
Ja ik ook! Denk een storing
Dit heb ik ook ALTIJD, al jaren! Dan zet ik als ik er eindelijk in ben direct m’n nieuwe wachtwoord in mijn telefoon en de keer erna werkt het WEER niet. Gek word ik ervan.
Dan duurt die storing dus zeker al 5 jaar. Wat een kutsite.
Edit: oh wacht dit gaat over tijdens het lezen? Wat irritant. Ik kan dus al jaren niet inloggen, dan zegt hij dat m’n ww niet klopt.
Ik heb precies hetzelfde! En de helpdesk blijft beweren dat ik dan mijn wachtwoord gewoon verkeerd onthoud.
Had een tijd afgesproken met de verwarmingscontroleur omdat mijn man uit zijn nachtdienst komt en zo even wat slaap kan pakken voordat er lawaai gemaakt gaat worden, staat hij om 8.30 al aan de deur terwijl de afspraak 11.00 was. ‘Oja, ik zie het staan ja.’
Ik ben gestopt met de online bibliotheek omdat het overzetten van boeken naar je e-reader altijd zo’n gedoe is. Met dat gekke Adobe-programma waar ik ook vaak foutmeldingen bij kreeg. Ik begon er zo tegenop te kijken om die strijd weer aan te gaan, dat ik minder ging lezen. Dus maar opgezegd, maar wel jammer want ik steun de bieb graag. Dat online abo kost niet veel, maar ik zou graag wat meer betalen en dan gewoon goed werkende techniek hebben.
Mijn leven verbeterde echt significant toen ik besloot van de online bieb over te stappen naar kobo ondanks de hogere kosten. Wat een ongekend gezeik altijd met die app/site/overzetten boeken
Ja en als je een boek wilt verlengen dan moet je dit weer doen
Echt jammer want het zou volgens mij met niet al teveel moeite zo’n goed platform kunnen zijn. Ik vind het ook lastig het aanbod echt goed te zien in die app, zo rommelig. Maar dat vind ik bij Kobo plus ook.
Dus ik heb me er maar bij neergelegd (en krijg heb online bieb abo bij m’n offline bieb abo dus ik betaal er niet speciaal voor dus vind het wel prima om af en toe even te pielen met het overzetten naar m’n ereader).
Ik ging m’n vrije dagen in m’n agenda zetten en kwam erachter dat de eerste officiële feestdag = vrije dag dit jaar pas 21 april is mijn god wat ver weg nog
@Sedana Ik zal het hem vragen voor je, maar ik heb je gewaarschuwd haha
@Trivia Ben bang dat hij ze toch echt wil houden , maar heeft wel een compromis gesloten dat we praktische borden gaan kopen voor alledaags gebruik gelukkig.
@Crusti_Croc hahahahaha omg maar echt. Dat servies overleeft volgens mij nog een kernoorlog haha
Sinds ik lid ben geweest van de Vlaamse online bieb heb ik zoveel waardering voor de Nederlandse. Zoveel aanbod en een handige website. In de Vlaamse online bieb kunnen e-boeken uitgeleend zijn en moet je een aantal weken wachten voor jij het boek mag lezen haha.
hahahah wow wat bizar!
Dit leest echt als een belgenmop hahaha sorry hoor
In de Nederlandse bieb kan een e-book toch ook maar aan 1 persoon tegelijk uitgeleend worden? Of heb ik dat laatst verkeerd gelezen. Las dat en dacht huh zo’n e-book kan toch door 600 mensen tegelijk gelezen worden.