Heb je ook alle app apparaten eruit gegooid, voor het geval je ooit jouw wachtwoord hebt gedeeld en er nog steeds mensen parasiteren?
Anders misschien even de helpdesk een berichtje sturen?
Heb je ook alle app apparaten eruit gegooid, voor het geval je ooit jouw wachtwoord hebt gedeeld en er nog steeds mensen parasiteren?
Anders misschien even de helpdesk een berichtje sturen?
Ik heb een aantal mensen geappt met werk- en privezaken. Maar niemand appt terug?? En het zijn echt appjes en spraakmemo’s waar ik moeite in heb gestopt. Voel me mega onbelangrijk nu ![]()
Ik heb echt een financieel domme beslissing genomen, een 100e sportschool abo afgesloten voor het bubbelbad, sauna en zwembad.
Ik ben ook benieuwd haha
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Superbra geweest, had een superrare maat voor mijn doen (60F), toch twee beha’s a €60 gekocht, dingen zaten na tien keer dragen nog steeds als martelwerktuigen. Kreeg gewoon amper lucht?
Nu weer brallettes in 75C aan, kan weer ademen.
Ik erger me dus aan Superbra
Ik heb dit na mijn verhuizing ook gedaan en ga nu voor het eerst van m’n leven al maanden 2-3 keer per week naar de sportschool. Dus: het is mij de investering waard. Of kan je het eigenlijk niet goed missen?
Kijk ik op fb bij verkoop en dan mijn stad, verwacht ik nog een paar aangrenzende dorpen en verder niet. Heeft iemand spullen te koop gezet. Leuk, ik kijken. Staat erbij dat het een dorp is letterlijk aan de andere kant van de provincie. Waarom…?
Same! Ben zelfs 2 x geweest maar het hoorde. Draag nu gewoon al jaren sportbehas.
Je bent niet de enige. Ik ben weleens terug geweest of de maat wel klopte vanwege de striemen onder mijn borst waarvan ze in hun filmpjes zeggen dat het niet zo hoort. Nou blijkbaar bij mij wel, plus ze hadden nauwelijks keuze als je geen balconnet bh wil. Vind het soms zo jammer dat ze óveral lijken te zijn (op mijn insta tenminste) en ik zo graag een goede bh winkel wilde vinden.
Dit en striemen lijken mij ook helemaal niet de bedoeling? Kan me echt slecht voorstellen dat dat goed zit.
Ik erger me altijd aan die filmpjes, zijn vaak mega slanke meiden die dan zo’n raar model bh door hun aangemeten krijgen wat totaal niet staat. Ben het er mee eens dat sommige bh’s in de before ook niet goed aansluiten hoor maar staat vaak beter dan die rare modellen die zij hebben.
Ik heb een beha van Superbra (van panache ofzo?) en echt de tering, wat een kut beha.
Heh? Ik had juist echt het idee dat iedereen positief was over superbra. Daarom wilde ik er heen, als oplossing voor alle verschrikkelijke bh’s die ik gehad heb.
Het verschilt per persoon blijkbaar. Ik vind het wel een fijne winkel met mooie bh’s.
Ik ben onlangs ook goed geholpen bij de misschien (ietwat) saaie winkel in mijn dorp. Maar hebben wel ook wat “jonge” merken. Ben nu fan van Primadonna en Mariejo. Niet alle modellen staan goed bij mijn vorm. Maar ben goed geholpen en geadviseerd daar. Ik vond veel Bh’s stom op het haakje, maar heb er nu 1 die echt mn lievelings is, die zou ik zonder de hulp vd verkoopster niet hebben geprobeerd.
Dus wellicht het proberen waard in een (lokale) lingerie speciaalzaak?
Ik ken ook genoeg mensen die wel heel tevreden zijn dus lijkt me dat het geen kwaad kan om te proberen, maar dat je gewoon zelf in de gaten moet houden wat je ervan vindt.
Ik werd door je geïnspireerd en ging even checken hoeveel dat hier zou kosten.
147 euro. In dat licht maak jij een financieel wijze en voordelige beslissing.
Ja ik ben er ook super goed geholpen door een hele leuke vrouw. Als je het allemaal niet mooi vindt of niet lekker vindt zitten koop je toch niks? Ik heb trouwens een totaal niet ingewikkelde maat en toch zijn dit eigenlijk de eerste BH’s die echt goed zitten.
Aan mijn coeliakie. Buiten het feit dat er weinig lol meer aan eten is, lig ik nu weer met buikpijn op bed. Niet wetende waarom aangezien ik netjes glutenvrij heb gegeten. Ellende!