Waar erger je je aan? #19

Het gedownloade bestand van de online bib kan maar door 1 iemand geopend worden, maar een oneindig aantal mag het boek downloaden. In de Vlaamse staat er letterlijk ‘uitgeleend’ voor je kunt downloaden en mag je een reservering plaatsen.

Het “moeten” dragen van een bh en vooral het kopen van bh’s en de hoeveelheid geld dat het kost en dan hoe lang (kort!) ze eigenlijk meegaan in goeie vorm etc wat een gezeik

15 likes

Ik heb de laatste keer beha’s besteld bij lounge, en ondanks dat ik 't altijd lastig vindt ben ik zo enthousiast over de beha’s en de prijs en kwaliteit.

Ik zou echt eens kijken!

1 like

Dit!! Ik heb ook nieuwe nodig maar een onhandige maat. Dus moet ik laten opmeten. Maar superbra is echt plannen om te gaan en dus doe ik het niet. Maar koop ook niks anders want dat vind ik een ramp.

1 like

Classic België :woman_shrugging:

Bh’s online bestellen geloof ik echt niet in haha, ik weet m’n maat ook niet. Ik draag nu bralettes van organic basics en daar ben ik wel tevreden over behalve dat ze na een half jaar toch wel een beetje lubberen, maar ik zou ook wel weer eens een sexy bh willen, of gewoon überhaupt een bh met beugel voor onder sommige kleding. Maar het gedoe, de kosten, iets moois vinden en dat het gewoon maar beperkt houdbaar is vind ik zooooo frustrerend. Ik vond het vroeger ook nog wel leuk om er geld aan uit te geven maar nu weet ik wel leukere dingen te bedenken

@Ladybug ik wil al jaren naar superbra maar denk ook steeds ja; dan koop ik twee bh’s van 60+ euro en die zijn dan na een jaar weer aan vervanging toe waarschijnlijk. Echt geen zin in :sob:

4 likes

Er waren op kantoor geen bananen meer dus ik heb een groene kiwi bij mijn ontbijt gegeten en dus is meteen bevestigd dat ik nog steeds allergisch ben aan groene kiwi. :frowning_face:

2 likes

Ernstige allergische reactie of viel dat mee?

1 like

Niks ernstig, wat pijn aan mijn gehemelte.
Maar ik wil gewoon kiwi’s kunnen eten :frowning_face:

Ik krijg van de groene kiwi’s ook altijd een (milde) allergische reactie waarbij mijn keel en oren gaan jeuken, maar van de gele niet. Misschien zou je die een keer kunnen uitproberen?

3 likes

:raised_hands: antihistamine :raised_hands:

Daarom ben ik ermee gestopt, vind het zelf veel fijner en helemaal prima zo. 60F. Jammer dan als iemand er “last” van heeft of contouren van tepels vervelend vindt hoor.

4 likes

ik probeer al sinds zaterdag mijn fiets te laten stelen (heb m niet meer nodig dus heb m buiten staan met sleutel erin, voor de liefhebber) maar het lukt niet!!!

21 likes

Briefje erop? Heb ik gedaan toen ik mijn fiets niet meer nodig had, buiten gezet (zonder slot) met een post it op het zadel dat wie een fiets nodig had hem kon meenemen.

2 likes

goed idee

Bij mij was hij altijd dan binnen drie tellen weg. Op zich wel nice dat ze hem niet meenemen bij je, heb zelf ook weleens gehad dat ik een sleutel per ongeluk had laten zitten.

2 likes

ja ik snap er niks van het is midden in het centrum
mensen zijn te lief :angry: of te onoplettend

5 likes

Hmm ja ik heb ook een hele tijd geen bh gedragen maar dat was denk ik zo lang ik nog studeerde? Denk ik nu? Grappig dat ik het nu in werkcontexten vaak toch fijner (en afhankelijk van m’n kleding ook mooier) vind. M’n tepels zie je sowieso wel door die bralette en m’n kleding heen soms en dat vind ik echt geen punt.

Wel helemaal met je eens verder, alleen (nog) niet helemaal waar ik ben geloof ik

2 likes

Misschien houden fietsenjatters van hard to get. Anders heb je die kabelschaar voor niks meegenomen

21 likes

Breng hem naar de anwb, die hebben een service dat ze hem opknappen en weggeven aan minderbedeelde kinderen.
Moet je alleen ff zoeken via hun website hoe en waar je terecht kan.

13 likes