Denk eerder dat het te veel lijkt op een lokfiets van de politie
Idem met kiwi’s, altijd irritatie aan mijn tong
Afgesproken met een oude vriend maar nu helemaal geen contact en dit gebeurt eigenlijk altijd als ik met hem afspreek. Om 20:00 krijg ik vast een appje waar we afspreken. Dan ligt deze oma het liefste al in bed.
Ik ben niet eens verbaasd maar ik ben toch zo stom geweest iets anders aan te trekken dan een chill broek
Oké ik krijg nu net een appje dat hij ‘ziek’ is. Pffff nu heb ik en een spijkerbroek aan en zin in een biertje
Waarom app je zelf niet eerder?
Heb ik gedaan? Geen reactie tot dan toe.
En daar komt hij om 19u pas achter? Bijzonder wel
Afsluiten, is geen vriend
Als ik Netflix wil casten naar m’n tv geeft het aan dat het op meerdere apparaten tegelijk gebruikt wordt. Is nu al vier dagen zo. Heb al op alles uitgelogd en mn wachtwoord veranderd en het blijft gebeuren, ik wil gewoon netflixen.
Heb je ook alle app apparaten eruit gegooid, voor het geval je ooit jouw wachtwoord hebt gedeeld en er nog steeds mensen parasiteren?
Anders misschien even de helpdesk een berichtje sturen?
Ik heb een aantal mensen geappt met werk- en privezaken. Maar niemand appt terug?? En het zijn echt appjes en spraakmemo’s waar ik moeite in heb gestopt. Voel me mega onbelangrijk nu
Ik heb echt een financieel domme beslissing genomen, een 100e sportschool abo afgesloten voor het bubbelbad, sauna en zwembad.
Ik ben ook benieuwd haha
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Superbra geweest, had een superrare maat voor mijn doen (60F), toch twee beha’s a €60 gekocht, dingen zaten na tien keer dragen nog steeds als martelwerktuigen. Kreeg gewoon amper lucht?
Nu weer brallettes in 75C aan, kan weer ademen.
Ik erger me dus aan Superbra
Ik heb dit na mijn verhuizing ook gedaan en ga nu voor het eerst van m’n leven al maanden 2-3 keer per week naar de sportschool. Dus: het is mij de investering waard. Of kan je het eigenlijk niet goed missen?
Kijk ik op fb bij verkoop en dan mijn stad, verwacht ik nog een paar aangrenzende dorpen en verder niet. Heeft iemand spullen te koop gezet. Leuk, ik kijken. Staat erbij dat het een dorp is letterlijk aan de andere kant van de provincie. Waarom…?
Same! Ben zelfs 2 x geweest maar het hoorde. Draag nu gewoon al jaren sportbehas.
Je bent niet de enige. Ik ben weleens terug geweest of de maat wel klopte vanwege de striemen onder mijn borst waarvan ze in hun filmpjes zeggen dat het niet zo hoort. Nou blijkbaar bij mij wel, plus ze hadden nauwelijks keuze als je geen balconnet bh wil. Vind het soms zo jammer dat ze óveral lijken te zijn (op mijn insta tenminste) en ik zo graag een goede bh winkel wilde vinden.
Dit en striemen lijken mij ook helemaal niet de bedoeling? Kan me echt slecht voorstellen dat dat goed zit.
Ik erger me altijd aan die filmpjes, zijn vaak mega slanke meiden die dan zo’n raar model bh door hun aangemeten krijgen wat totaal niet staat. Ben het er mee eens dat sommige bh’s in de before ook niet goed aansluiten hoor maar staat vaak beter dan die rare modellen die zij hebben.