Waar erger je je aan? #19

Een verstopte neus maar dan wel zo één waar dan wel af en toe zo’n loopneus druiper uit loopt.
Dan denk ik echt wtf wil je nou, kies het één of het ander.l?!?! Of het liefst gewoon helemaal niks snotgerelateerds

7 likes

Ja ook al gedaan. Vandaag de helpdesk gecontacteerd en die kwamen ook niet verder dan “verwijder alle accounts, log uit en verander je wachtwoord.” Dat heb ik allemaal al drie keer gedaan en het probleem blijft. Jammer en is alleen bij Netflix zo. Bedankt voor je idee

1 like

Alle software updates op je tv al uitgevoerd? Misschien dat die app dwars ligt?

Ik cast via een chromecast, heb nog een oude tv en de apps op mn telefoon zijn geupdate!

3 likes

Je moet bij Superbra gewoon je verstand erbij houden en niet instemmen als je het strak vindt zitten. Vind het onwijs leuk en vriendelijk personeel dat goed mee denkt (ben wel eens maanden na mijn laatste bezoek gebeld omdat ik had laten vallen een gekleurde bh van een bepaald merk te willen. Hebben ook wel eens speciaal voor mij iets besteld) in een fijne winkel met ruime pashokjes en een relatief betaalbaar aanbod. En ik heb écht een ingewikkelde bh maat die maar in een handjevol zaken wordt verkocht, dus heb vaak zat jankend in de een lingeriezaak gestaan.

9 likes

nee hoor, maar dat zijn toevallig wel de video’s die het meest viral gaan en je daardoor waarschijnlijk hebt gezien

als je op het account zelf kijkt zie je in ieder geval hierin meer diversiteit

8 likes

En kun je zien of er meerdere profielen zijn in je account?
Een vriendin van mij kon laatst ook niet in netflix en na veel gedoe met de helpdesk bleek ze gehackt te zijn. Ze had een account met meerdere profielen binnen haar huishouden (man, kinderen) en toen stonden daar ineens namen van onbekenden… Heel gek. Wel nederlandse namen dus was geen buitenlandse hack.

1 like

Misschien komt het door je router. Ik kon een tijdlang geen netflix kijken, omdat het bleef aangeven dat ik een VPN aan had, wat niet zo was. Bleek dat mijn router kapot was en nadat het vervangen was had ik geen issues meer

2 likes

Ja is met Diede helaas ook zo. Wel toont ze nooit het gezicht van naar kind maar daarom volg ik haar niet. Maarja dan zeggen ze “ook dat is mijn leven!”

1 like

Ja ook mijn ergernis. Als je een account maakt over een bepaald onderwerp, blijf daar dan ook bij. Als ik je volg voor hobbycontent hoef ik echt niet te zien dat je elke dag koffie drinkt.

2 likes

Nee dit is ook niet. Ik ben extra lid van een ander betaald profiel, dus dat is er echt maar 1. Diegene heeft ook alles verwijderd en zat niet tegelijk te kijken. @NothingAboutSam dit zou nog kunnen zijn, ga het uitzoeken. Bedankt voor het meedenken!

2 likes

Vandaag bericht gehad dat Kobo ook weer duurder word.

3 likes

Kan het wel missen, gaat sowieso van mijn (wisselende) salaris af. Voor mijn gevoel merk ik het dan niet? :crazy_face:

Maar weet niet of ik het ‘eruit’ ga halen. Sport wel al heel vaak, maar die welness erbij lijkt me gewoon echt lekker. In mijn hoofd ga ik daar dan ook alleen heen voor de sauna en het bubbelbad.

En er zitten ook twee zwembaden bij, dan kan ik daar ook zwemmen, dat scheelt me ook al 10 keer de entree in een normaal zwembad.

7 likes

Dit plus hoeveel jij sport (elke dag toch?) Plus sauna etc dan haal je het er toch sowieso wel uit??

4 likes

Ja in principe wel, maar ik zeg mijn andere abonnementen niet op… Gaat toch niks boven lekker rellen in de basic fit. En dan daarna lekker naar de sauna en jacuuz in de health club :tropical_drink:

12 likes

Als je er blij van wordt is dat ook wat waard toch! Dus als je het kan missen gewoon zo laten, neem aan dat je later ook nog wel kan opzeggen toch?

1 like

Ohhh hahah dan snap ik de struggle🤣

Als Duitsers (de Duitsers die ik ken iig) de telefoon opnemen of iemand bellen zeggen ze altijd ‘hallo, naaaaa?’. En ik weet niet waarom maar ik ga zo slecht op dat ‘naaa?’ en ik moet er meerdere keren per dag naar luisteren want m’n partner is Duits. 🫠

1 like

Ohh ik vond dat juist altijd heel aandoenlijk toen ik nog Duitse familie had. Ook als ik ze na een tijdje weer zag was dat het eerste wat ze zeiden. :sweat_smile:

3 likes

Ja afgrijselijk, alsof ze meteen ongeduldig zijn