Waar erger je je aan? #19

Ik heb een beha van Superbra (van panache ofzo?) en echt de tering, wat een kut beha.

9 likes

Heh? Ik had juist echt het idee dat iedereen positief was over superbra. Daarom wilde ik er heen, als oplossing voor alle verschrikkelijke bh’s die ik gehad heb.

9 likes

Het verschilt per persoon blijkbaar. Ik vind het wel een fijne winkel met mooie bh’s.

4 likes

Ik ben onlangs ook goed geholpen bij de misschien (ietwat) saaie winkel in mijn dorp. Maar hebben wel ook wat “jonge” merken. Ben nu fan van Primadonna en Mariejo. Niet alle modellen staan goed bij mijn vorm. Maar ben goed geholpen en geadviseerd daar. Ik vond veel Bh’s stom op het haakje, maar heb er nu 1 die echt mn lievelings is, die zou ik zonder de hulp vd verkoopster niet hebben geprobeerd.
Dus wellicht het proberen waard in een (lokale) lingerie speciaalzaak?

8 likes

Ik ken ook genoeg mensen die wel heel tevreden zijn dus lijkt me dat het geen kwaad kan om te proberen, maar dat je gewoon zelf in de gaten moet houden wat je ervan vindt.

6 likes

Ik werd door je geïnspireerd en ging even checken hoeveel dat hier zou kosten.

147 euro. In dat licht maak jij een financieel wijze en voordelige beslissing.

2 likes

Ja ik ben er ook super goed geholpen door een hele leuke vrouw. Als je het allemaal niet mooi vindt of niet lekker vindt zitten koop je toch niks? Ik heb trouwens een totaal niet ingewikkelde maat en toch zijn dit eigenlijk de eerste BH’s die echt goed zitten.

7 likes

Aan mijn coeliakie. Buiten het feit dat er weinig lol meer aan eten is, lig ik nu weer met buikpijn op bed. Niet wetende waarom aangezien ik netjes glutenvrij heb gegeten. Ellende!

12 likes

Een verstopte neus maar dan wel zo één waar dan wel af en toe zo’n loopneus druiper uit loopt.
Dan denk ik echt wtf wil je nou, kies het één of het ander.l?!?! Of het liefst gewoon helemaal niks snotgerelateerds

7 likes

Ja ook al gedaan. Vandaag de helpdesk gecontacteerd en die kwamen ook niet verder dan “verwijder alle accounts, log uit en verander je wachtwoord.” Dat heb ik allemaal al drie keer gedaan en het probleem blijft. Jammer en is alleen bij Netflix zo. Bedankt voor je idee

1 like

Alle software updates op je tv al uitgevoerd? Misschien dat die app dwars ligt?

Ik cast via een chromecast, heb nog een oude tv en de apps op mn telefoon zijn geupdate!

3 likes

Je moet bij Superbra gewoon je verstand erbij houden en niet instemmen als je het strak vindt zitten. Vind het onwijs leuk en vriendelijk personeel dat goed mee denkt (ben wel eens maanden na mijn laatste bezoek gebeld omdat ik had laten vallen een gekleurde bh van een bepaald merk te willen. Hebben ook wel eens speciaal voor mij iets besteld) in een fijne winkel met ruime pashokjes en een relatief betaalbaar aanbod. En ik heb écht een ingewikkelde bh maat die maar in een handjevol zaken wordt verkocht, dus heb vaak zat jankend in de een lingeriezaak gestaan.

9 likes

nee hoor, maar dat zijn toevallig wel de video’s die het meest viral gaan en je daardoor waarschijnlijk hebt gezien

als je op het account zelf kijkt zie je in ieder geval hierin meer diversiteit

8 likes

En kun je zien of er meerdere profielen zijn in je account?
Een vriendin van mij kon laatst ook niet in netflix en na veel gedoe met de helpdesk bleek ze gehackt te zijn. Ze had een account met meerdere profielen binnen haar huishouden (man, kinderen) en toen stonden daar ineens namen van onbekenden… Heel gek. Wel nederlandse namen dus was geen buitenlandse hack.

1 like

Misschien komt het door je router. Ik kon een tijdlang geen netflix kijken, omdat het bleef aangeven dat ik een VPN aan had, wat niet zo was. Bleek dat mijn router kapot was en nadat het vervangen was had ik geen issues meer

2 likes

Ik volg een paar diëtisten op Instagram, die echte goeie content plaatsen met echt goeie tips.

1tje heeft sins kort een baby gekregen, en de helft van haar stories zijn over die baby. Ik wil dat gewoon niet zien en erger me daar aan. ( ik heb zelf kinderen dus alles behalve kind hater ofzo ) Ik wil mijn IG graag gebruiken om tips en inspiratie ( bv recepten en interieur ) te vinden. Maar in plaats daarvan zie ik nu baby content.

De andere heeft al een week een ziek kind en post dan zielige knuffel foto’s. Ook irritant !

Ik ben ook al helemaal tegen je kind op Instagram plaatsen dus dubbel irritant !

6 likes

Ja is met Diede helaas ook zo. Wel toont ze nooit het gezicht van naar kind maar daarom volg ik haar niet. Maarja dan zeggen ze “ook dat is mijn leven!”

1 like

Ja ook mijn ergernis. Als je een account maakt over een bepaald onderwerp, blijf daar dan ook bij. Als ik je volg voor hobbycontent hoef ik echt niet te zien dat je elke dag koffie drinkt.

2 likes

Nee dit is ook niet. Ik ben extra lid van een ander betaald profiel, dus dat is er echt maar 1. Diegene heeft ook alles verwijderd en zat niet tegelijk te kijken. @NothingAboutSam dit zou nog kunnen zijn, ga het uitzoeken. Bedankt voor het meedenken!

2 likes