Wie werken er eigenlijk op de dienstapotheek? Is dat een vast team dat altijd daar werkt of is dat net zoals met de HAP dat iedereen uit de regio moet komen werken?
Volgens mij is dat bij de dienstapotheek bij mij in de buurt een vast team.
Ik had bij de een Turkse supermarkt twee bloedsinaasappels gekocht, de eerste van het seizoen. Blijken het grapefruits
zo smerig
Wat een teleurstelling
Ik vind het wel altijd fascinerend dat je met zout grapefruit wel zoet kan maken!
Als ze fouten maken moeten ze blijkbaar nog leren ![]()
In principe is dat een andere functie met een andere schaal, daar zit volgens mij het venijn ook, maar ken wel apo-ass die dat erbij deden, doordeweeks in de openbare apotheek af en toe een dienst op de DAP.
Ja ‘moet’ dat? Op het niveau van de opmerking waar het over ging (irriteren/ergeren) vind ik het nogal arrogant om te stellen dat ze dat verschil ‘moeten’ leren.
Ok, ik had geen serieuze reacties op mijn voor mijn gevoel duidelijk grappig bedoelde opmerking verwacht. Maar ok, dan hierbij ook mijn serieuze antwoord:
Dat mensen begrijpen wat je bedoelt maakt het niet minder fout. Ja, taal verandert constant, en dat is logisch, maar er zijn desalniettemin bepaalde regels aan verbonden. En als je daarin een fout maakt en je wordt daarop gewezen kun je dat ook aannemen en ervan leren in plaats van in de verdediging te schieten en andere mensen van arrogantie te betichten.
Dat is overigens ook wat degene die erop gewezen werd deed overigens, dus snap ook niet waarom jij je er zo druk om maakt als degene die op de fout werd aangesproken er geen probleem mee heeft.
Die van mij heeft zelf nog 1,5 uur lunchpauze waar ze de toko sluiten. Heeel irritant. En zo 1996.
Oh was dat grappig? Had ik niet opgemerkt. Zal wel aan mijn ontbrekende taalgevoel liggen. Misschien kan ik dat hier nog leren op dit forum met zoveel taalgenieën.
Dat hebben tegenwoordig toch bijna alle apotheken, juist vanwege de tekorten en werkdruk?
Oké, oké, ik ga me in een hoekje schamen ![]()
Ah, gelukkig heb je wel gevoel voor humor. Ik moet in ieder geval om je lachen ![]()
Heb net Gooische Vrouwen gekeken en daardoor heb ik nu helemaal die stem/het accent van Martin Morero in mn hoofd dus alle berichten hierboven heb ik net in mn hoofd gelezen alsof hij het voor las ![]()
maakte het allemaal wel wat gezelliger
Elke keer als ik met anders wil reageren als een hartje, lukt dat niet. Maar tijdens het lezen en scrollen komen alle emoticons voorbij waar ze niet horen. ![]()
Omg ik like ook altijd zoveel comments tijdens het scrollen.
Het woord dreumes. Wat HAAT ik dat
Haha ja dat klinkt eerder als een vaag figuur wat in het sprookjesbos staat
We hebben een kerstkaart gekregen voor mensen die hier niet wonen ![]()
Het is niet voor de buren, niet voor de oude bewoners en we kennen de mensen die hem verstuurd hebben ook niet. Ik wil het snappen ![]()
TikTok prank?