Waarom heb ik hier nooit aan gedacht terwijl er wel altijd een airtag in mn koffer zit, super slim!
Mijn facebookoverzicht wordt overspoeld door Lion King fanart, inclusief discussies wie verwant is aan wie, en boze reacties als er figuurtjes afgebeeld worden die āniet canonā zijn. Ik heb ƩƩn keer zoān post aangeklikt omdat ik dacht āwie zijn in godsnaam deze mensen, wat boeit ditā en nu krijg ik waarschijnlijk voor de rest van mijn dagen deze content voorgeschoteld. Thanks algoritme
Ben grieperig en heb daardoor zo slecht geslapen want wordt telkens wakker van mn piepende/krakende ademhaling of gesnurk doordat mn neus verstopt zit heb denk ik elk uur voorbij zien komen op de wekker
Ik vind dit zoān zelfde soort kwestie als mensen die dringen bij de treindeur terwijl iedereen nog uit moet stappen. De mensen die lopen te dringen mogen wel wat vriendelijk en socialer zijn, niet de mensen wiens doorgang ze blokkeren.
Aan mezelf, ik had nog een bol.com bon liggen van 50 euro en ik heb echt binnen een paar minuten een nep kamerplant van 1.60 cm besteld voor 50 euro. Dat kan toch niet wat zijn hij kreeg wel goede reviews dus nouja ik zie wel wat er verschijnt. Maar zo impulsief weer smh
Vind dit echt twee totaal verschillende situaties.
O je kunt hieraan ook precies zien wat voor mannen dit zijn wat erg
Maar liever dit toch dan over tig jaar een cadeaubon in de la terugvinden die je nooit hebt gebruikt en is verlopen?
Ja typisch dat je dat zegt want ik vond hem in de keukenla die nodig moest worden opgeruimd.
Zoveel geld voor niets wat die bedrijven per jaar verdienen. Echt benieuwd wat voor % van de winst dat is.
Armani - My Way. Echt de nieuwe Alien. Zo vies.
Apple TV, ik wilde alleen Silo zien en mān account weer deactiveren maar mān account is locked for security reasons, ik heb geen iPhone meer en nu moet ik dagen wachten voor ik mān wachtwoord kan veranderen.
Ja idd het zijn Jeroen Marcel en Arjan
Ik snap echt niet hoe vooral veel 50-plussers tegenwoordig denken dat het normaal is om voor te dringen bij de zelfscankassaās. Dan staan er tig jonge mensen netjes in een rij en dan komt er een oudere vrouw, die direct ook de meest gevulde kar heeft, even naast de rij staan, kijkt een beetje om zich heen en neemt vervolgens de eerst vrijgekomen kassa in beslag. Uiteraard staat de kar ook nog in de weg voor de mensen die met hun bonnetje in de hand door de poortjes willen.
Omg een vriendin van me had Alien heel vroeger en die vond ik zoooo goor. Net kattenpis. Dacht dat dat aan mij lag
Mān handen zijn zo droog en koud geweest dat ik nu op 1 hand 3 gebarsten knokkels heb, het is ingescheurd en nu elke keer als ik die vingers buig of strek wordt dat weer opnieuw uitgerekt en dat doet zoān tering pijn.
Oo dat is pijnlijk!
Lekker dik invetten met vaseline en dan van die handschoentjes aan gedurende de nacht.
Wil nog wel eens helpen met flink droge handen
Dat Pink Pony Club al drie dagen in mijn hoofd zit.
Dresscodes en vooral specifiek met pastelkleuren
Dat ik mn katten weer uit elkaar moet houden met een traphekje omdat de een geopereerd is en de ander maar blijft blazen en grommen. En ik daardoor op de bank moet slapen š«