Waar erger je je aan? #19

Waarom heb ik hier nooit aan gedacht terwijl er wel altijd een airtag in mn koffer zit, super slim!

2 likes

Mijn facebookoverzicht wordt overspoeld door Lion King fanart, inclusief discussies wie verwant is aan wie, en boze reacties als er figuurtjes afgebeeld worden die ā€œniet canonā€ zijn. Ik heb ƩƩn keer zo’n post aangeklikt omdat ik dacht ā€œwie zijn in godsnaam deze mensen, wat boeit ditā€ en nu krijg ik waarschijnlijk voor de rest van mijn dagen deze content voorgeschoteld. Thanks algoritme :clown_face:

2 likes

Ben grieperig en heb daardoor zo slecht geslapen want wordt telkens wakker van mn piepende/krakende ademhaling of gesnurk doordat mn neus verstopt zit :smiling_face_with_tear: heb denk ik elk uur voorbij zien komen op de wekker

4 likes

Ik vind dit zo’n zelfde soort kwestie als mensen die dringen bij de treindeur terwijl iedereen nog uit moet stappen. De mensen die lopen te dringen mogen wel wat vriendelijk en socialer zijn, niet de mensen wiens doorgang ze blokkeren.

6 likes

Aan mezelf, ik had nog een bol.com bon liggen van 50 euro en ik heb echt binnen een paar minuten een nep kamerplant van 1.60 cm besteld voor 50 euro. Dat kan toch niet wat zijn :joy: hij kreeg wel goede reviews dus nouja ik zie wel wat er verschijnt. Maar zo impulsief weer smh

1 like

Vind dit echt twee totaal verschillende situaties.

2 likes

O je kunt hieraan ook precies zien wat voor mannen dit zijn wat erg

9 likes

Maar liever dit toch dan over tig jaar een cadeaubon in de la terugvinden die je nooit hebt gebruikt en is verlopen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ja typisch dat je dat zegt want ik vond hem in de keukenla die nodig moest worden opgeruimd.

1 like

Zoveel geld voor niets wat die bedrijven per jaar verdienen. Echt benieuwd wat voor % van de winst dat is.

2 likes

Armani - My Way. Echt de nieuwe Alien. Zo vies.

5 likes

Apple TV, ik wilde alleen Silo zien en m’n account weer deactiveren maar m’n account is locked for security reasons, ik heb geen iPhone meer en nu moet ik dagen wachten voor ik m’n wachtwoord kan veranderen.

Ja idd het zijn Jeroen Marcel en Arjan

2 likes

Ik snap echt niet hoe vooral veel 50-plussers tegenwoordig denken dat het normaal is om voor te dringen bij de zelfscankassa’s. Dan staan er tig jonge mensen netjes in een rij en dan komt er een oudere vrouw, die direct ook de meest gevulde kar heeft, even naast de rij staan, kijkt een beetje om zich heen en neemt vervolgens de eerst vrijgekomen kassa in beslag. Uiteraard staat de kar ook nog in de weg voor de mensen die met hun bonnetje in de hand door de poortjes willen. :face_with_peeking_eye:

10 likes

Omg een vriendin van me had Alien heel vroeger en die vond ik zoooo goor. Net kattenpis. Dacht dat dat aan mij lag :joy:

1 like

M’n handen zijn zo droog en koud geweest dat ik nu op 1 hand 3 gebarsten knokkels heb, het is ingescheurd en nu elke keer als ik die vingers buig of strek wordt dat weer opnieuw uitgerekt en dat doet zo’n tering pijn.

5 likes

Oo dat is pijnlijk!
Lekker dik invetten met vaseline en dan van die handschoentjes aan gedurende de nacht.
Wil nog wel eens helpen met flink droge handen

1 like

Dat Pink Pony Club al drie dagen in mijn hoofd zit. :unicorn:

8 likes

Dresscodes en vooral specifiek met pastelkleuren :rage:

5 likes

Dat ik mn katten weer uit elkaar moet houden met een traphekje omdat de een geopereerd is en de ander maar blijft blazen en grommen. En ik daardoor op de bank moet slapen šŸ«