Wanneer je de optie hebt (geloof alleen op laptop/desktop) kun je yt filmpjes afspelen zonder reclame met een trucje: ze afspelen als ‘embedded’.
Dat vind je via Share. Kies Enbed en in het nieuwe venster op play.
Herkenbaar. Ik kan ook onbedoeld fel zijn.
Aan mezelf…
Krijg ik op werk net een vraag waar ik gewoon het antwoord op weet, dat antwoord kan ik ok onderbouwen en het is gewoon het goede antwoord. Maar omdat de vraagsteller met zo een stelligheid de vraag stelt en zijn eigen antwoord al geeft, ga ik helemaal twijfelen aan mezelf. Terwijl ik het gewoon goed had.
Ik zit aan de eettafel aan mijn laptop te werken en mijn vriend is (doelbewust) gaan slapen op de bank. Vind dat zo irritant. Want ik heb het idee dat ik stil(er) moet zijn en hij ligt keihard te snurken. Echt geen gezellige vibes zo. Ga toch gewoon in bed liggen met je gesnurk.
Oh ik voel deze. Vet irritant geluid ook als je probeert te werken
Is dit serieus of fotoshop?
Serieus
Ik krijg vanavond visite, maar ik zie net dat ik zelf al het eten heb opgekauwd. Moet ik weer naar de winkel, maar ik vind het zo koud. ![]()
alsof je een vogel bent
Oh die kauwgom… Die haalde ik vroeger altijd in de hoop dat mijn ouders konden ruiken dat ik rookte. ![]()
Ik kocht deze, wat hadden deze een chemische maar oh zo lekkere smaak

En dan zoveel mogelijk tegelijkertijd zodat je flinke bellen kon blazen
Haha jaa, en daarna natuurlijk pijn in je kaken
Haha ja wat erg eigenlijk
Na 5 min zat er geen smaak meer aan
Dat er weer een nieuw seizoen Dream School is. Dacht dat die uitbuiterij van kwetsbare kinderen/pubers toch wel afgelopen was
Urineverlies door mijn hoestbuien, holy shit wat is dit hinderlijk.
Ik haal die soms nog steeds
jammer alleeen dat ze een tijdje geleden de formule hebben veranderd.