Waar erger je je aan? #19

(Bijna) niemand ziet er goed uit in pastel, vreselijke dresscode.

9 likes

Misschien is dat wel de bedoeling :sweat_smile:

4 likes

De organisator kan het wel heel goed hebben :joy:

3 likes

Haha net die enkeling die er dan goed uitziet

Maar dan doe je een pastel detail ofzo, echt niet dat ik een pastel outfit ging kopen voor een dag dragen

2 likes

Een vriendin die alles griep noemt. In een groepsgesprek met een andere vriendin die daadwerkelijk griep heeft gehad en nu na 3 weken pas weer kon werken en iedere avond om half 8 in bed ligt.
Ze heeft naar eigen zeggen in 3 weken 2x griep gehad, maar dit is zowiezo mijn pet peeve: mensen die verkoudheid en ziek zijn griep noemen.

8 likes

Alsof het niet genoeg is om gewoon te zeggen ik voel me niet lekker, zo kreeg ik van de week een bericht van iemand die zei geveld te zijn door de griep maar diegene ging wel werken.

1 like

100% agree.

1 like

Ik heb donderdagmiddag m’n gehemelte verbrand omdat ik me weer eens niet in kon houden met iets heets eten (een borek sticky chicken van de Aldi uit de oven) en we zijn nu bijna 72 uur verder en het doet nog steeds pijn?! Er zit ook nog steeds een grote rode plek op m’n gehemelte. Ik haat het als ik voorzichtig moet eten en drinken.

4 likes

Ook zo heerlijk als je dan later denkt:’ oo lekker chips’ en een handje vol naar binnen gooit en weer je gehemelte openhaalt.
Ik leer het ook nooit :expressionless:

4 likes

Sowieso mensen die verkouden zijn en dan zeggen dat ze doodziek zijn, alsof het ook een wedstrijd is

3 likes

Endosgel

Ik vind het hele geneuzel over wie er nu echt griep heeft en wie niet eigenlijk nog irritanter

52 likes

Gatekeeping griep!!1!1!!

5 likes

Sowieso alle live registraties van iedereens individuele griep journey. ‘Het begon op een mistige woensdagochtend toen ik een zwaar gevoel in mijn benen had’ ok ja griep je hebt griep het is kut ik weet het.

58 likes

Hoelang duurde het bij jullie?

2 likes

Nou het leek eerst beter te gaan maar toen weer slechter :pray: zo saai om ziek te zijn!

7 likes

Ik erger me vooral aan dat mensen jaarlijks doen alsof de griep opeens dat jaar heel erg is. De griep is altijd erg geweest.

21 likes

Incoming berichten over dat de griepgolf dit jaar ernstiger is dan andere jaren!!

3 likes

Het is pas echt erg als je het zelf hebt :pray:

7 likes

Nou, dan nog een griepergernis van mij die nergens op slaat: mensen die zeggen dat ze ‘de’ griep hebben. Waarom ‘de’? Waarom niet gewoon griep zonder lidwoord?
Ik weet dat het taalkundig klopt, maar ik vind het zo lelijk klinken. En ook zo inconsequent van de Nederlandse taal. Waarom noem je sommige ziektes wel met lidwoord en andere niet? Eigenlijk is dit meer een taalergernis van mij.

1 like