Begon het bij jou ook met een rauw keel??? Dat heb ik nu namelijk
Zo ik had het wyekw-topic nog niet bijgelezen, meine Gute.
Was vanmorgen bij een net verbouwde lidl en daar moet je dus bij de zelfscan spullen op een weegschaal/plateau leggen dus het hele voordeel is direct weg want je kan niet direct inpakken?! Want zodra ik een tas op de plateau zette flipte die hele kassa. Ken van andere filialen alleen ‘oude’ zelfscans maar dit was gewoon zó kut. Als ik dat had geweten was ik wel naar de gewone kassa gegaan of überhaupt naar een ander filiaal
Heftig. Ben je verder oké?
Nee want ik moet ook nog naar de AH
Je moet volgens mij je tassen vast op het inpakplateau zetten voordat je begint met scannen. Dat die tas is meegenomen in het baseline gewicht.
Of is het nóg nieuwer/anders?
Ja het zijn heftige verhalen, die laten je niet zomaar los
Dat kan mss wel zijn idd maar voor mij was ‘t voor het eerst dus ik begon direct met scannen zoals ik gewend ben. M’n moeder had daarna een of andere foutmelding en toen moest de medewerker de kassa in medewerkersmodus zetten zodat ze überhaupt nog verder kon . Ik heb gewoon geen geduld voor dat soort inefficiënte dingen zo onverwacht
.
Ik heb ook een paar keer staan aankloten bij die dingen, stuk minder gebruiksvriendelijk dan zelfscans van andere supermarkten
Het is zo super onhandig. Eerst alles vanuit je mand/wagen op die weegschaal. Lege tas aan de andere kant. En dan 1 voor 1 heel voorzichtig scannen en in je tas doen en oh wee als je je tas aanraakt om open te doen want dat voelt die ook en dan klopt het gewicht niet meer wie dit verzonnen heeft…
Sowieso een man. 100%
Dit is inderdaad de meest irritante zelfscan ooit.
Ik had laatst na 2 producten een foutmelding. Moet er iemand komen om die melding eruit te halen. Aangegeven bij de gewone kassa dat ik een foutmelding had, want er staat niet standaard een medewerker bij de zelfscan zoals dat bijvoorbeeld bij de AH is.
2 producten later. Weer een foutmelding. Weer wachten.
Weer even later; weer een foutmelding. Toen stond ik weer 3 minuten te wachten op de medewerker.
Was er toen zo klaar mee dat ik naar de gewone kassa ben gegaan. Kreeg ik de volle wind van voren van de medewerker die bij de zelfscan aan kwam waarom ik niet gewacht had. Jaaa, het is goed. Dat ding zit vol storingen, het voordeel van de zelfscan is eraf.
Bij ons zie je er ook nooit iemand die er gebruik van maakt, iedereen gebruikt de gewone kassa.
Ik heb een familielid dat bij ieder kwaaltje precies moet benoemen waar het zit en wanneer het opspeelt. Geen hypochonder, maar iemand die enorm slecht kan dealen met enig lichamelijk ongemak.
“Zo om de drie keer dat ik slik voel ik een klein schraapje aan de rechterzijde van mijn keel”. “Als ik mijn arm in deze rare positie doe, doet het linksonder mijn elleboog pijn”. En dan elke keer als diegene het weer voelt, moet het benoemd worden.
Wat moet ik met die informatie? Lijd in stilte aub
@Zemraluani of, voor nog sneller resultaat, lanoline (oftewel tepelcreme, ligt bij de babyproducten in het Kruidvat en zo) op de kloven smeren. Dan kun je de rest van je handen gewoon insmeren met een minder vette crème.
Je zit op Facebook…?
Ik ben mijn slaapkamer aan het verven en had ook een pot beits gekocht om mijn nachtkastjes te beitsen. Stoot ik net per ongeluk die pot beits om, tegen mijn net geverfde muur. En heel de vloer en mijn kleed onder de beits.
Omg ik zou jankennnnn 🫠
Bij de 3 winkels hier in de buurt hadden ze die weegschaal eerst ook na een paar maanden waren die weer weg, dus ff geduld hebben en je kunt gewoon weer chill zelfscannen
Klinkt als een vreselijke nieuwe kassa. Goed om van jou te horen dat ze weer zijn weggehaald. Zal wel een enorme afschrijving worden dit jaar voor het hoofdkantoor. Hoop dat ze ermee stoppen.
Volgens dit filmpje kun je wel een lege boodschappentas op de weegschaal zetten voor je begint met scannen.
Hopelijk komen ze niet bij mij in de buurt…
Oh dit klinkt hetzelfde als bij de tesco in Engeland. Ik haaaaat de zelfscan daar.