Waar erger je je aan? #19

Aan mensen die hun tong tussen hun tanden duwen bij een foto. Het ziet er gewoon niet uit. Alsof je een allergische reactie hebt opgelopen en alsnog op de foto wil met je opgezwollen tong.

Michelle B heeft er een handje van, haar vriendin ook ineens ( Jacqueline?) maar zie het nu ook bij die SEH arts influencer ( make science work?).

Krijg daar echt de kriebels van. Soort nieuwe duckface.

13 likes

Ja vreselijk. Marije Knevel doet dit ook en het staat echt zo debiel

3 likes

En dan moet de general sale nog beginnen he. En als je dan binnen bent, die prijzen. Denk dat dit mijn laatste tour wordt, want er zijn grenzen.

1 like

Het zijn een bende incompetente losers en er moet echt gekeken worden naar hun monopolistische manier van werken. De bugs in de (voor)verkoop, negeren van de fans op sociale media die aangeven dat het niet werkt en dan die dynamische prijzen nog als kers op de taart. Ah ja tijdens de bug vonden ze het dan wel nodig om andere concerten aan te kondigen. fix your shit!!!

Mijn zusje wilt sinds renaissance zo graag mee en ik grijp elke keer naast de correct geprijsde tickets.

3 likes

Het overlijden van Duolingo, het is overal, weinig grappig tot nu toe en ergens maakt t me ook nog sad

7 likes

Als dit zo blijft kun je je vaatwastablet ook gewoon in bovenste rek leggen. Dan wast die net zo schoon en lost ook op. Bij ons was dit kapot en dat was de tip van iemand die er verstand van had. Ging helemaal prima altijd

1 like

Wat zeg je nou precies

7 likes

Haha ik dacht dat het aan mij lag maar ik snap niks van die zin

8 likes

Dit lijkt bijna op een gedicht

4 likes

https://www.ad.nl/tech/het-symbool-van-de-populaire-taalapp-duolingo-is-dood-zijn-overlijden-wordt-onderzocht~a0b29803/

Welke klotenerd heeft dit nou weer bedacht en waarom nemen media dit over als domme schapen

32 likes

Hahah wees blij dat het niet jouw insta feed overheerst. Ik dacht dat iedereen dit inmiddels had gezien :smiling_face_with_tear: maar wat @CloserToFine deelt. Vooral de duolingo insta accounts (verschillende landen) staan er vol mee, maar ook influencers doen er hun plasje over.

4 likes

Oh ik ben daar dan idd maar blij om. Ik heb de hele dag nog niks hierover gezien haha

2 likes

Websites van ondernemers die allemaal foto’s van zichzelf er op hebben staan die je dan om de haverklap tegenkomt. In hetzelfde rijtje kookboeken met foto’s van de schrijver zelf.

1 like

Ik snap het niet is er echt iemand overleden of is dit een grap? (Het tweede lijkt me) en hoezo wordt dit dan zo uitgemolken

2 likes

Die Duolingo uil is dood schat.

3 likes

Inderdaad. Ik verwijs graag even naar mijn eerdere post haha.

1 like

Jaaa deze meid dacht nog misschien de persoon die die uil speelt ofzo :skull_and_crossbones:

3 likes

Ik heb deze ochten iets verrokken in mijn schouder met het ijs van mijn auto weg te krabben :clown_face:

Verplaatsen naar “ik word oud”-topic :stuck_out_tongue:

3 likes