Ik fiets naar de binnenstad om een boek te kopen (Alles over liefde - bell hooks) bij zo’n kleine zelfstandige boekwinkel en word zo tering-onaardig geholpen. Ik kom daar nooit meer. Leve Bol en geen domme vragen en blikken.
Ik heb er ook erg last van op het werk waar de kennels voor dieren van metaal zijn dus elke keer als ik die open doe krijg ik een schok en soms geef ik ook nog een schok aan het dier ![]()
Ik durf het nu ook niet meer aan te raken met mijn blote hand, ik doe ook eerst even met mijn elleboog aanraken ofzo.
Als je het met je nagel aanraakt krijg je daar de schok, dat voel je dus niet. Helpt ook bij andere mensen (nagel tegen nagel) ![]()
Lol, alsof gelijk alle boekwinkels zo zijn
Ja. N=1 en alles is nu stom. Tuurlijk niet. Wilde even zeiken.
Oh chill, thanks voor de tip, ik ga het proberen!!
Ik word echt een beetje misselijk van nagel tegen nagel ![]()
![]()
Welke expo was het? En hoe was het?
De uitspraak “iets zet me goed”
Ulgh ja. Zag vandaag “Videoland zet me goed de laatste tijd” voorbij komen op insta ![]()
Blijf het zo raar vinden klinken
Ja die was de druppel haha, daarvoor ook echt al vaak voorbij zien komen.
Denk het ja
Echt nog nooit gehoord. Is dit gen z/tiktok ding of bepaalde streek?
Ja een ding op socials
Is het misschien de letterlijke vertaling van “Im seated” ofzo? Wil het eigenlijk niet eens weten maar ok ![]()
Een van mijn beste vriendinnen die me appt dat ze heel groot nieuws heeft en dat ik haar ASAP moet bellen, maar dan niet opneemt, nu moet ik het weten ![]()
Ik zeg dit wel eens andersom ![]()
Zet goeden?
Haha hoe bedoel je andersom?
Ik denk ‘niet goed gezet’? Dat hoor ik ook wel voorbij komen.
