Waar erger je je aan? #19

Nee naar de vogue deo

IMG_2268

Afgetopt met een spray van J.Lo Glow

IMG_2269

35 likes

Of de Impulse deo als je iets ouder bent!

35 likes

en fa!! passion pink my fave :heartpulse::heartpulse::heartpulse: de zoet in zoet & zwitsal was dan ook gereserveerd voor vogue en fa en impulse deo’s!

11 likes

Haha ik heb die j.lo Glow nog steeds staan :joy:
Ding is echt mega oud :joy:

6 likes

Ja, die Vogue was echt de meisjesvariant van Axe.

3 likes

Word weer misselijk als aan Glow denk

2 likes

Ik heb het vorig jaar opnieuw gekocht voor de nostalgie.
Net als pink sugar.

4 likes

Ik voel dit gewoon weer prikken onder mn oksels haha

9 likes

Iemand heeft zo’n Vogue deo op het toilet bij mijn werk laten staan en nu voelt het elke keer als ik ga plassen alsof ik weer in de kleedkamer sta na een gymles.

21 likes

Ik had er 1 van fa. Die rook naar mandarijn. Vond hem zo lekker ruiken toen.

3 likes

Aan het tweede virus wat mij in anderhalve week weet plat te leggen. Was net 2 dagen beter :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Mijn vriend zegt welterusten en binnen 5 seconden slaapt hij gewoon :triumph::triumph::triumph::triumph:

8 likes

Hahaha echt hè, hoe doen ze dat

9 likes

Gewoon je ogen dicht doen!! Aldus mijn man :upside_down_face:

1 like

En nergens aan denken :rofl::rofl:

3 likes

Ja vooral dat!! Het eerst moment in mijn leven dat ik aan niks kan denken is als ik in m’n kist lig hoor

19 likes

Aan mezelf, ik zit in zo’n negatieve spiraal dat ik alleen maar aan negatieve dingen kan denken en kan klagen over dat alles kut is. Hoor alleen maar klaagzang in mijn hoofd en kan echt nergens het leuke of fijne van inzien. En zelfs daarover kan ik alleen maar klagen. Klaagception, echt bah :face_vomiting:

11 likes

Aan dat ik om 20:00 uur in slaap ben gevallen met dochter, om 21:00 uur naar beneden gegaan om even snel wat te drinken en ik nu, 02:00 uur, nog steeds wakker ben en niet meer kan slapen :mad:

1 like

Aan het feit dat zelfs de trein van 05:36 niet op tijd kan rijden en ik dus m’n overstap ga missen.

En mijn jetlag. Och wat zou ik graag weer slapen. Maar ik moet sterk zijn.