Ik heb mijn theorie gehaald en rijscholen benaderd, maar ze reageren allemaal niet. Heel irritant wil gewoon beginnen
Een vraag iit nieuwsgierigheid: normaal is het toch zo dat je dit tegelijkertijd doet? Lessen en theorie? Of is dit veranderd of vind jij dit zelf gewoon fijner?
Ja klopt volgens mij wel! Theorie is nu 1,5 jaar geldig ipv 1 jaar en mij was daardoor aangeraden om al wel vast voor mijn theorie te gaan. Er zijn hier wel een aantal rijscholen zonder wachttijd om te beginnen, moeten ze alleen nog wel op me reageren haha
Er zijn hier in de straat 2 elektrische auto’s die mega hard plingen als ze achteruit rijden. Super vervelend, ik werd er vanochtend om half 7 gewoon wakker van.
Jaaaa zo irritant, wij kregen laatst de nieuwe ov chipkaart van de oude bewoner opgestuurd met 50 euro er op die gast woont hier al 3,5 jaar niet meer
Vanochtend voor 10 uur had ik al chocoladevlekken op mijn witte t-shirt en op mijn broek, dus de rest van de dag moest ik daarmee rondlopen terwijl ik professionaliteit uit wilde stralen
Dat mijn voeten koud zijn en ik krijg ze maar niet warm.
Ik wist niet dat die nu 1,5 jaar geldig bleef! Heel fijn dat je hem iig al hebt gehaald dan. Hoop voor je dat ze snel reageren en kan starten!
Wachttijd voor rij-examen is echter al ruim 6 maanden… dus hoop dan voor je dat je niet al te veel lessen nodig hebt!
Jaa, hoop ik ook! Ik woon in het noorden dus hoop dat het allemaal meevalt haha
Ik woon ook in het noorden en heb deze info van jeugd om mijn heen die ook nodig moeten afrijden. Die zitten dus al op een half jaar. Wel hopeloos hoor!
Ahhh echt balen ja! Schiet niet op nee
Volgens mij kan je dat zelf bepalen. Ik heb eerst beide tegelijkertijd gedaan toen kon ik een paar maanden niet en voordat ik weer ging lessen heb ik eerst mijn theorie gehaald. Ik vond her veel makkelijker lessen toen ik de regels al wist!
Ja alleen heb je nu te maken met waanzinnig lange wachtlijsten tot je kunt afrijden. Dus je hebt kans dat je straks begint met rijlessen en dan uiteindelijk in de problemen komt met de termijn waarop je theorie afloopt. Zeker als je je rij-examen niet in één keer haalt kan dat betekenen dat je opnieuw je theorie moet halen.
Ik begreep het idd maar ik sloeg aan op of vind je dat zelf fijner? Die vraag was niet aan mij gesteld maar het had mij veel lessen gescheeld als ik eerder had geweten dat de regels kennen het lessen zelf veel makkelijker maakte. Niet helemaal relevant verder voor de discussie misschien maar ik hoorde in mijn omgeving verder niet van mensen dat ze hier tegen aan liepen en ik dacht misschien heeft iemand er wat aan.
het begrip/discipline change management
“Leuk om te E-meeten”
Of ‘leuk om digitaal kennis te maken’, ook zo erg haha
Digitaal kopje koffie
Hahahah omg lelijkkkk