Ja, eens met praten en de mimiek!
Namen van de kinderen maakt me niet uit.
Ik vind Bloem nog wel meevallen maar Mensje wel echt gek lol
Dat is een bestaande Nederlandse naam. Kent niemand de schrijfster Mensje van Keulen?
Dat het een bestaande Nederlandse naam is, wil nog niet zeggen dat sommige mensen het een gekke naam vinden toch?
En nee die schrijfster ken ik niet.
Ik vind Mensje stiekem wel leuk ![]()
Ik âkenâ ook alleen maar Mensje van Keulen
Het is iets wat ik zou gebruiken bij een pasgeboren baby.
Wat @FrozenFlame zegt.
Ik zou het werkelijk niet over mijn lippen krijgen, Mensje. Of Zus. Vond het ook al heel achterlijk toen er vroeger bij mijn ouders boeken van Mensje van Keulen in de kast stonden.
Precies dit, dat het een bestaande naam of woord is betekent niet dat ik het geen gekke/rare/lelijke whatsoever naam vind haha
Net zoals Beertje van Beers⊠dat doen die ouders toch ook puur voor aandacht ![]()
Niet per se. Er zijn best veel mensen met zoân naamcombinatie en vaak is er dan al generaties lang met die naam vernoemd en wordt dat dus voortgezet.
Dat ik al een week zonder simkaart zit. ![]()
Waarom krijg je geen eSIM? Ik heb al geen simkaart meer
Ik denk dat mijn telefoon daar te oud voor is helaas.
Taeke Taekema ook haha.
Aan dat broodje kaassoufflé dat ineens viraal gaat. Echt om de 3 tiktoks weer een Marit die het zelf thuis gaat maken, who cares! En dat je er een uur voor in de rij gaat staan vind ik ook achterlijk.
Aan mezelf. Ik wil gezonder eten, leven en een paar kilo kwijt. Mijn kind wordt bijna 1 en heb nog steeds zwangerschapskiloâs, maar de knop in mn kop gaat maar niet om. Echt laffe pogingen om gezonder te leven, Ugh.
Aah joh, niet te streng voor jezelf. Dan laat je die kiloâs er toch nog lekker aan. Komt vanzelf een moment dat je er wel ruimte voor hebt en anders niet, het is maar een lichaam.
Ze heeft haar kind Tigerlily genoemd dus denk niet dat ze er mee zit.
Herkenbaar (helaas)