Ik dacht wat heeft een “anus” hiermee te maken
Walgelijk woord
Is het heel casual tussen jou en je date, of wat voor sfeer hadden jullie dates? Of was het nou één date?
Misschien is zijn oordeel hij dat het tussen jou en hem (ook) vriendschappelijk is?
Dat maakt het nog steeds vreemd van jouw vriendin hoor.
Ik dacht dat het met ariana grande te maken had
Ze kennen elkaar al jaren want ik ken m’n date ook al jaren. Ze zijn zeker geen vrienden. Vinden elkaar wel aardig. Ik ben niet meegevraagd, maar ik ben ook zeer duidelijk in m’n walging voor serieuze art house films
@ellegirltalk we zijn nu 2 maanden aan het daten en zeker niet causale
Als ze elkaar al jaren kennen vind ik dat wel verzachtende omstandigheden, maar ik had ook dat niet chill gevonden hoor dus ik snap je helemaal.
Die wordt ook verweten dat ze homewrecker is dus het had gekund!
Dit is wel weer een typisch forumverhaal waarbij er later relevante context wordt toegevoegd. In je eerste post leek het alsof jij op date was met hem en een vriendin van jou (die hij verder niet kent, dus waarbij jij echt de gemeenschappelijke factor bent) aanschoof en zij vervolgens plannen maakten om samen naar de bios te gaan.
Als zij elkaar ook al jaren kennen dan snap ik nog steeds dat je het minder chill kan vinden, maar is de situatie wel echt veel minder raar dan het eerst leek.
Ik ben ook de gemeenschappelijke factor?? Die twee kennen elkaar doordat ik hen ken, zijn nog nooit met elkaar samen geweest zonder mij er bij, de laatste keer dat dat gebeurde is misschien 6 jaar geleden. Ik zou niet weten waarom ik die informatie dan in m’n beri heen zou moeten verschaffen
In mijn bericht staat dat hij aanschoof en niet zij.
Ja ik weet niet ik vind dit dan weer helemaal niet zo raar. Je zegt dat het plan is gemaakt waar je bij zat? Dus niet achter je rug om, en als jij ook enthousiast was over arthouse films was het allicht gewoon een uitje met jullie drieën geweest, net als überhaupt deze avond waarop het plan ontstond?
Ja ik denk ook echt dat hier de verschillende meningen niet bij elkaar gaan komen. Ik vind dat je als vriendin gewoon een beetje afzijdig moet houden van je net beginnende onzekere date fase van je bestie, ookal ken je die gozer ook. Ik zou het in ieder geval nooit doen.
Maar heb je je bestie nou wel of niet gebeld om dat zo expliciet als je het hier zegt met haar te bespreken?
Zeker. Eigenlijk direct nadat we thuis waren van het café.
Wat zei zij erover?
Ja maar ze kennen elkaar dus oorspronkelijk via jou maar wel al jaren? Als je alleen je eerste verhaal las leek het alsof dit de eerste ontmoeting tussen hen was.
Nogmaals ik snap best dat je het gevoelsmatig niet super chill vindt. Maar ik vond het naar aanleiding van het eerste bericht ook een super rare actie van je vriendin en dat vind ik na het toevoegen van de context dat zij elkaar ook al jaren kennen (ook al doen ze blijkbaar nooit iets één op een) gewoon echt een stuk minder raar. Zeker als je er ook nog aan toevoegt dat zij beiden filmfans zijn en jij met dat type films helemaal niks hebt.
Komt het gevoel dat je het niks vindt misschien ook niet deels voort uit het feit dat toen we pubers waren ons door films en tijdschriften werd aangepraat dat de bios echt dé setting voor een date is?
Ik vind het nog steeds raar.
Dat mijn dansschool steeds meer mensen in dezelfde zaal toe staat. We begonnen ooit op 22/23 en staan inmiddels met 35 mensen in dezelfde zaal te dansen en het is zo benauwd.
Aan dat ik als sinds zaterdag aan het wachten ben op een nieuwe simkaart. Echt irritant. En nu kan ik ook niet meer in mijn werkmail en werkagenda omdat ie via mijn telefoonnummer wilt verifiëren.
Op mijn werk heerst een of andere luchtweginfectie/virus en het lijkt echt heel erg op de tijd van werken tijdens de corona pandemie.